- 🔴 22:56 Повітряна тривога в м. Харків та Харківська територіальна громадаСлідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
- #621
Уважаемые жители города Харькова! Хотите получить "головняк", покупайте бытовую технику в магазине "Фокстрот" по адресу Полтавский Шлях 56!
01.06.2013 года в магазине "Фокстрот" (ул. Полтавский Шлях 56) приобрела стационарный телефонный аппарат. Через 1,5 месяца он сломался. Я понесла телефон в гарантийную мастерскую, указанную в гарантийном талоне, а там оказался Интернет- магазин. Тогда я обратилась к администрации магазина "Фокстрот"( ул. Полтавский Шлях № 56), мне там вымотали все нервы, пока узнали, что телефон забирается в "Сотел" ( ул. Пушкинская №32) и отправляется в город Киев для ремонта. Я отдала телефон на гарантийный ремонт и попросила администрацию магазина (письменно), выдать мне аналогичный телефонный аппарат на время гарантийного ремонта, что предусмотрено Законом Украины "О защите прав потребителей". Директор магазина "Фокстрот" Власов М. Г. нахамил мне и отказался предоставить другой телефонный аппарат, на время гарантийного ремонта моего. Причем в " Сотел" мне сказали, что телефон в Киеве могут чинить и 3 месяца! Мой телефон ремонтируют уже больше месяца!
Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості
1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
Стаття 1. Визначення термінів
....
12) істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:
а) він взагалі не може бути усунутий;
б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором;
Поскольку недостаток невозможно устранить в течении 14 дней, это значит что товар имеет существенный недостаток, в этом случае вы имеете полное право требовать возврата денег за товар.
кроме того
Вобщем это очень перспективное дело, даже если дойдет до суда. В суде можно не только вернуть деньги за товар, но еще и неустойки за каждый день просрочки и плюс заявить еще моральный ущербСтаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості
...
За кожний день затримки виконання вимоги про надання товару аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) та за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару.

закон однозначно на вашей стороне, нужно только по каждому факту собирать доказательства.
Ну и время и желание, чтобы этим заниматься.
В любом случае, обращайтесь в госинспекцию по защите прав потребителей.