Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Обновки

🟠 22:51 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА невизначеного типу#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • 🟠 22:51 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА невизначеного типу#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #310101
В ЄС не залишилось (або майже не залишилось) простих та надійних двигунів.
Бо єврокомісія встановила ліміти по викидах та паливній економічності. Щоби в ці ліміти вписатись та не платити величезні штрафи, виробникам доводиться робити ефективні, але ненадійні двигуни.
Майже як правило можна вважати дизельні двигуни такими, що не потрапили під ций каток.
Але ж у вас там в Україні дизель мало хто розуміє\поважає.
Та і в ЄС на них також полювання відкрито.
 
  • 🟠 22:51 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА невизначеного типу#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #310102
Бо єврокомісія встановила ліміти по викидах та паливній економічності.
Альтернативно обдаровані грінпіздовці.
Нормальне двигло їм воняє, а кожні 5 років новий таз виплавляти, бо старий розвалився - ок, викидів нема.
 
  • 🟠 22:51 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА невизначеного типу#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #310103
Ну а я думаю що всеж мають бути більш надійні та долговічні за рахунок того не так сильно форсовані, не так сильно теплонавантажені, ну і т.і. Ну і мінус турбіна зі своімі плюсами там мінусами.
Тут проблема не в ступіні форсування, а в еконормах.
 
  • 🟠 22:51 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА невизначеного типу#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #310104
Альтернативно обдаровані грінпіздовці.
Нормальне двигло їм воняє, а кожні 5 років новий таз виплавляти, бо старий розвалився - ок, викидів нема.
Екологічна повістка не має нічого спільного з реальною боротьбою с забрудненням. Наприклад вихлопом з двигуна євро6 дихати можна вже. Але хуй, треба нові гайки закрутити, щоб в них взагалі ДВС вкластися не міг. В принципі.

Просто електрички більш маржинальні.
 
  • 🟠 22:51 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА невизначеного типу#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #310105
Екологічна повістка не має нічого спільного з реальною боротьбою с забрудненням. Наприклад вихлопом з двигуна євро6 дихати можна вже. Але хуй, треба нові гайки закрутити, щоб в них взагалі ДВС вкластися не міг. В принципі.

Просто електрички більш маржинальні.
Що характерно, в ЄС душити ДВС почали, коли нічого притомного електричного запропонувати ще не могли.

Зараз наче щось є, але не конкурентне.

За зелену енергетику так саме доборолись, що спершу на газпромівський хуй підсіли, а тепер на китайску renewable єлду.
 
  • 🟠 22:51 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА невизначеного типу#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #310106
Що характерно, в ЄС душити ДВС почали, коли нічого притомного електричного запропонувати ще не могли.

Зараз наче щось є, але не конкурентне.

За зелену енергетику так саме доборолись, що спершу на газпромівський хуй підсіли, а тепер на китайску renewable єлду.
Це гра в довгу, тому і не все одразу є і видно.
Якщо добре покопатись, то можна побачити, що з бенефіциаврів літієвих родовищ стирчать роги тих само нафтових гігантів.
І китайців.
 
  • 🟠 22:51 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА невизначеного типу#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #310107
Якщо добре покопатись, то можна побачити, що з бенефіциаврів літієвих родовищ стирчать роги тих само нафтових гігантів
Нє, ну а що їм робити? Поки довбойоби на форумах волали «нАфТоВі мАгНаТи нЕ доЗволЯть тоБі ЕлЕкТрОмоБіЛь кОкОКо!!!11», ті нафтові магнати прикупили собі і акумуляторних заводиків, і сонячнобатарейних та інших. Так що може ще й примусять сідати в електромобіль. Або просто зароблять і на тому і на цьому.
 
  • 🟠 22:51 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА невизначеного типу#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #310108
Екологічна повістка не має нічого спільного з реальною боротьбою с забрудненням. Наприклад вихлопом з двигуна євро6 дихати можна вже. Але хуй, треба нові гайки закрутити, щоб в них взагалі ДВС вкластися не міг. В принципі.

Просто електрички більш маржинальні.
Типичный greenwashing, главное что нарид хавает
 
  • 🟠 22:51 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА невизначеного типу#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #310109
В ЄС не залишилось (або майже не залишилось) простих та надійних двигунів.
Бо єврокомісія встановила ліміти по викидах та паливній економічності. Щоби в ці ліміти вписатись та не платити величезні штрафи, виробникам доводиться робити ефективні, але ненадійні двигуни.
Майже як правило можна вважати дизельні двигуни такими, що не потрапили під ций каток.
Але ж у вас там в Україні дизель мало хто розуміє\поважає.
Та і в ЄС на них також полювання відкрито.
Доречі, тут в мене поряд зʼявилась божественна тойота королла 2024року. 1.6 атмо на варіаторі. Ця мразота в місті по пробках жре більше мого 2л фокуса. Значно більше. Десь 14-16л проти фокуса на ручці, котрий в 11-12 вкладається. Але в технічці вони пишуть що по місту 8л. Це про виброси та паливну ефективність.
 
  • 🟠 22:51 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА невизначеного типу#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #310111
Доречі, тут в мене поряд зʼявилась божественна тойота королла 2024року. 1.6 атмо на варіаторі. Ця мразота в місті по пробках жре більше мого 2л фокуса. Значно більше. Десь 14-16л проти фокуса на ручці, котрий в 11-12 вкладається. Але в технічці вони пишуть що по місту 8л. Це про виброси та паливну ефективність.
Та щось з нею не те, це реально овердофіга
 
  • 🟠 22:51 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА невизначеного типу#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #310112
Та щось з нею не те, це реально овердофіга
А вона не одна така. Їх три в Харків приїхало. Новенькі. Пробіг у всіх 5-10к км. По трасі на 90-100км/год близько 10. По центру 14-16.
 
  • 🟠 22:51 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА невизначеного типу#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #310113
Доречі, тут в мене поряд зʼявилась божественна тойота королла 2024року. 1.6 атмо на варіаторі. Ця мразота в місті по пробках жре більше мого 2л фокуса. Значно більше. Десь 14-16л проти фокуса на ручці, котрий в 11-12 вкладається. Але в технічці вони пишуть що по місту 8л. Це про виброси та паливну ефективність.
В ЄС таких немає в продажу.
Тільки 1.8 або 2.0 гібриди.
 
  • 🟠 22:51 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА невизначеного типу#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #310114
А вона не одна така. Їх три в Харків приїхало. Новенькі. Пробіг у всіх 5-10к км. По трасі на 90-100км/год близько 10. По центру 14-16.
Якісь браковані чи що? Мабуть Крузак не набагато більше жре.
 
  • 🟠 22:51 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА невизначеного типу#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #310115
А вона не одна така. Їх три в Харків приїхало. Новенькі. Пробіг у всіх 5-10к км. По трасі на 90-100км/год близько 10. По центру 14-16.
Це якась хєрь.
Я їздив в США на варіаторній Короллі 1.8. На трасі 100 км/год вона їла свої 6 л/100 (45 MPG). По місту вкладалася в 10, але в великих пробках я її не насилував. Шеві Круз 1.4Т на автоматі приблизно так же їв.

Колега їздив на Короллі 1.4 (1.33? не пам'ятаю, найслабший двигун в лінійці) механіці. У нього було біля 7 л/100 по Харкову (з Жуків на Поля і назад).
 
  • 🟠 22:51 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА невизначеного типу#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #310116
  • 🟠 22:51 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА невизначеного типу#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #310117
Це якась хєрь.
Я їздив в США на варіаторній Короллі 1.8. На трасі 100 км/год вона їла свої 6 л/100 (45 MPG). По місту вкладалася в 10, але в великих пробках я її не насилував. Шеві Круз 1.4Т на автоматі приблизно так же їв.

Колега їздив на Короллі 1.4 (1.33? не пам'ятаю, найслабший двигун в лінійці) механіці. У нього було біля 7 л/100 по Харкову (з Жуків на Поля і назад).
Та я теж на попередній їздив , брав в прокат по Львову, жрала менше. А ці дійсно жруть як не в себе. І їздять на них дівчата, не особо тапку наступають.
 
  • 🟠 22:51 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА невизначеного типу#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #310118
Ого, у мене так атмосферний 2.4 на гідротрансформаторі жрав в 2014, за що і був проданий.
Так і я про то. В мене що фієста 2л 2007р по місту в 11-12 вкладалась що зараз фокус 2л турбо в ті ж цифри вкладається. Щоправда на МКПП. А тут якийсь чахлий 1.6атмо хаває більше.
 
  • 🟠 22:51 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА невизначеного типу#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #310119
Так і я про то. В мене що фієста 2л 2007р по місту в 11-12 вкладалась що зараз фокус 2л турбо в ті ж цифри вкладається. Щоправда на МКПП. А тут якийсь чахлий 1.6атмо хаває більше.
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.

Тут пише розхід 8.0-8,2 літра в міському режимі. Щось наговорюєте на божественну Тойоту))
 
  • 🟠 22:51 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА невизначеного типу#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #310120
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.

Тут пише розхід 8.0-8,2 літра в міському режимі. Щось наговорюєте на божественну Тойоту))
Тойота божествєнна, якщо не знати про існування інших машин :ги:
 
Назад
Зверху Знизу