Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Тема для велофлуда

хз як це можливо. Ніколи не було. Може о її край, де закінчується та з'єднується з іншою. Хоча, якщо під гострим кутом та потрапити на місце, де колесо добру гостру кромку накатало...

Хз, може бо в мене покрихи нормальні, але ніколи не було. Хоча, на зимбайку покрихи очкові.
 
хз як це можливо. Ніколи не було. Може о її край, де закінчується та з'єднується з іншою. Хоча, якщо під гострим кутом та потрапити на місце, де колесо добру гостру кромку накатало...

Хз, може бо в мене покрихи нормальні, але ніколи не було. Хоча, на зимбайку покрихи очкові.
с большой скорости на сильно разъебанную, с желобком.
 
Так ріжеться чим? Кромкою чи кутом, де закінчується рельс?

Хоча, кромкою під 90 чи просто без зісковзування не поріжеш, а під кутом гострим впадеш швидче.
 
Схоже на металеву стружку,порізи довжиною 3 мм
 
так порізи рельсами чи проколи стружкою, що логічно до рельсів відношення не має?
 
так порізи рельсами чи проколи стружкою, що логічно до рельсів відношення не має?
можливо коли колесо трамвая біжить по рейці, накочуючись гребінем на боковину головки рейки,особливо в повороті, створює там маленький деформований метал, який як шило торчить в різні сторони.
 
ніколи не бачив.

можу припустити, що кромки рельсів можуть бути гострі, коли їх колеса викатують.
Хоча інша частина залишається нешліфованою та в таких умовах реально гострої кромки бути не може.

Наскільки я розумію сабж, то ріжуться саме краями рельсів, зазори в них у нас великі.


Але твої 3мм "порізи" це точно не про сабж.
Бери норм гуму з дибелим компаундом та не буде цього.
 
ніколи не бачив.

можу припустити, що кромки рельсів можуть бути гострі, коли їх колеса викатують.
Хоча інша частина залишається нешліфованою та в таких умовах реально гострої кромки бути не може.

Наскільки я розумію сабж, то ріжуться саме краями рельсів, зазори в них у нас великі.


Але твої 3мм "порізи" це точно не про сабж.
Бери норм гуму з дибелим компаундом та не буде цього.
почитав отзиви на розетці- "проколюєтся вся резина...не берить..."аж розстроївся
 
ну не бери.

в мене на турінгу марафони звичайні та гермет в камерах - років 5 без проколів взагалі, в тому числі походних, коли по 15к подорожей лише.

Вообще один раз за лет 10 прокололся на этом комплите - гвоздем. Гермет бы заделал, но гвоздь прошел насквозь и в обод еще воткнулся - те проткнул камеру и с обратной стороны, при чем натыкал там десяток дырок пока колесо сдулось и я остановился. Дырки на обратной стороне герметик не заделывает ибо его там нет - его центробежной силой выгоняет на внешнюю часть, а потом под силой притяжения он просто стекает вниз колеса.
 
Останнє редагування:
ну не бери.

в мене на турінгу марафони звичайні та гермет в камерах - років 5 без проколів взагалі, в тому числі походних, коли по 15к подорожей лише.

Вообще один раз за лет 10 прокололся на этом комплите - гвоздем. Гермет бы заделал, но гвоздь прошел насквозь и в обод еще воткнулся - те проткнул камеру и с обратной стороны, при чем натыкал там десяток дырок пока колесо сдулось и я остановился. Дырки на обратной стороне герметик не заделывает ибо его там нет - его центробежной силой выгоняет на внешнюю часть, а потом под силой притяжения он просто стекает вниз колеса.
а, герметик...ясно))))) та с камерами пока отбой, а вот копманьола Шимано Альтус по морозу у всех такая припезденная или только у меня? в плане-едешь крутишь педали, потом горка вниз, педали не крутишь, навалил на спуске и тут....**** бах, цепь пытаеться попасть в спицы-шо такое???? смотрю цепь ослабла и висит на раме, так как переклюк выпрямился по ходу движения, колесики стали параллельно земле, начинаешь крутить педали, все восстанавливаеться. доехал до места-пробую руками выставить параллельно полу переклюк-никак-внутренние пружины держат и отбрасывают её назад натягивая цепь...так вот я дкмаю-она чё припезденная????
 
ну десь затискається чимось, може пружина скручена. Це проблема саме твого перемикача, можливо він розйобаний і застарий.

Стається подібне часто при погано налаштовано ланцюзі, сильному перекосі ланцюга - коли при провороті педалей назад ланцюг з касети з-за перекосу не хоче лізти в перемикач, відповідно витяг ланюцга забезпечується витягуванням лапи вперед.



Гермет камерний очковий - тобто просто в'язка рідина, що не полімеризується, а тупо з-за більшої за повітря в'язкості затикає отвори невеликі. Разом із броньованою гумою чудово працює. Бескамерка на турингу мені нах не потрібна.
 
ну десь затискається чимось, може пружина скручена. Це проблема саме твого перемикача, можливо він розйобаний і застарий.

Стається подібне часто при погано налаштовано ланцюзі, сильному перекосі ланцюга - коли при провороті педалей назад ланцюг з касети з-за перекосу не хоче лізти в перемикач, відповідно витяг ланюцга забезпечується витягуванням лапи вперед.



Гермет камерний очковий - тобто просто в'язка рідина, що не полімеризується, а тупо з-за більшої за повітря в'язкості затикає отвори невеликі. Разом із броньованою гумою чудово працює. Бескамерка на турингу мені нах не потрібна.
тобто я незамічаючи для себе на спуску роблю машинально рух педалей назад????? ну можливо, коли на дворі-15 морозу то голова на половину працює)))))))))
 
ну ти туди-сюди робиш ногами. Довжина лапи сантиметрів 10. З гори в тебе напевно велика зірка попереду, не менше 40, окружність відповідно не менше 50см - тож всього лише 1/5 оберта витягне лапу паралельно землі з вертикального положення. А на більшій зірці відповідно ще менше пропорційно.
 
Останнє редагування:
дома чи домовой завелся? простоял вел 2 дня в хате, утром ехать-нету крышки на манетке-резьба в корпусе целая...ни крышечки, ни винтика...без крышки ездить не смертельно? где такую найти можно? Переглянути вкладення 13218478
 
У меня так клапан на насосе загубывся🙄
 
Не знаю, врядли
 
ну логічно, що без кришки так само працюватиме, просто пил потраплятиме.
Окремо її логічно купити неможливо. Лише вкрасти в когось, може й в тебе хтось вкрав))


В мене колись на зимньому велі після падіння відламався індикатор передачі та відповідно вверх-вперед була дірка, в яку сильно краще насипало, особливо снігу з дощем - нічого, відкатав так дофіга років.
 
пс - зробити можна - знайти баночку пластикову потрібного діаметра, біля дна обрізати, під важель виріз зробити.
Або взяти полоску та круг з пластику, полоску зігнути колом, приклеїти/приплавити до кругу, ну й так само вирізи зробити потрібні.
 
пс - зробити можна - знайти баночку пластикову потрібного діаметра, біля дна обрізати, під важель виріз зробити.
Або взяти полоску та круг з пластику, полоску зігнути колом, приклеїти/приплавити до кругу, ну й так само вирізи зробити потрібні.
знайти б того крадія...та чимось заліплю, тільки ще потрібно знайти міліпідрический гвинтик для кріплення її до важеля, вона з ним їзде туди сюди. о, ще сьогодні купляв гальмівні колодки, так на ці срані МТВ ціни дорожче чим на авто, а ходять 4000 км всього. красна ціна тим ноготкам 50 грн за пару, а їх за 400 продають.
 
Назад
Зверху Знизу