Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Тема для велофлуда

якщо чесно хз як послаблені спици можуть до такого привести. Навпаки навіть.

Якщо окружність колеса гуляє( нерівний обід чи гума), то, щоб він передавав це на раму, навпаки колесо повинно бути дибелим = з нормально натягнутими спицами. А інакше спици демфуватимуть це та нічого не буде.

В мене колись на зимньому ашані спици висіли настільки, що колесо на +-5см в сторони можна було рукою похитати, тупо висіло фактично все.
ну +- 5 см це писец конечно...но шо есть то есть. камеры не качал, шины не снимал....знаю шо на хвз у меня спицы всегда дряхлые и такого не было с рулем. а тут после протяжки и проверки 8 на заднем все исчезло и вел заиграл новыми красками-стал сбитый как только с магаза. другого совпадения не нахожу. не может же вел ожить и чудить всякую хрень по настроению?
 
ну знач колесо було криве, логічно вел кидало в сторони, а потім його вирівняли
 
повилазили велодрочери
 
Шалом бонжур. Хочется проехаться на велах. Лесопарк объявили мины - не соваться, отпадает. Любили раньше проехать от Горбатого моста, вдоль реки Харьков, мимо Киевской, метромоста, Барабана, Гидропарка, далее на Героев, далее на Даниловку, мимо ресторана Дубровский. Вопрос - там вообще сейчас можно ездить? В плане безопасности и в плане запретных мест
 
Шалом бонжур. Хочется проехаться на велах. Лесопарк объявили мины - не соваться, отпадает. Любили раньше проехать от Горбатого моста, вдоль реки Харьков, мимо Киевской, метромоста, Барабана, Гидропарка, далее на Героев, далее на Даниловку, мимо ресторана Дубровский. Вопрос - там вообще сейчас можно ездить? В плане безопасности и в плане запретных мест
можно
 
  • Це лайк!
Реакції: Ых
Тяжко после зимы🙄
кому как)))) чел купил вел МаддиФокс, древний секонд хэнд из Европы. Обвес Шимано. Модели вела наверное лет 10, пробег хз, но то что там настоящий шимано это видно сразу, что втулки, что переклюки....правда тормоза ободные....
 
Шалом бонжур. Хочется проехаться на велах. Лесопарк объявили мины - не соваться, отпадает. Любили раньше проехать от Горбатого моста, вдоль реки Харьков, мимо Киевской, метромоста, Барабана, Гидропарка, далее на Героев, далее на Даниловку, мимо ресторана Дубровский. Вопрос - там вообще сейчас можно ездить? В плане безопасности и в плане запретных мест
можна.

Й в лісопарк по головних трейлах можна - там вже 100500 народу пройшло/проїхало. А от на дрібні стежки та кущі там лізти не треба звичайно.
 
  • Це лайк!
Реакції: Ых
У кого есть не нужные покрышки на велосипед, подарите если не жалко)))
 
шо там по промподшипникам? вечный двигатель? накат?:D
 
чем? конуса можно регулировать, сепаратор и 2 сальника не забирают накат....
то что их тоже приходится регулярно перебирать. то что то закрутил достаточно плотно что б не билось все ок, а как законтрил то слишком сильно прижал то недостаточно плотно.
так то занятие прикольное, но не всегда охота этим заниматься.
а вот качественный пром может работать десятки лет(это не преувеличение) и сохранять отличный накат.
 
то что их тоже приходится регулярно перебирать. то что то закрутил достаточно плотно что б не билось все ок, а как законтрил то слишком сильно прижал то недостаточно плотно.
так то занятие прикольное, но не всегда охота этим заниматься.
а вот качественный пром может работать десятки лет(это не преувеличение) и сохранять отличный накат.
как качественный пром переживает солевую кашу зимой на дороге?
 
у меня каретка на промах пока пережила....но еще пишут ремонт втулок на промах сложный....
ищи артефакты прошлого. те что проработали уже несколько лет и норм накат будут работать и дальше.
 
чем? конуса можно регулировать, сепаратор и 2 сальника не забирают накат....
а навіщо щось регулювати, якщо можна не регулювати?
Є втулки на промах з регулюванням - так само закручуються та контряться упори для забезпечення натягу правильного. Щоправда це лише під екцентрики, які об'єктивно застарілі.

Про накат це трололо



Я не є адептом "проми рулять, а шари лайно", але об'єктивно з промами ж краще. Їх міняти можна, а вбиту кулькову втулку лише на смітник - внутрішній конус самої втулки є запресованим та незамінним.
Але на турингу в мене класична ХТ шиманівська на кульках. Але тупо бо всі втулки дуже гучними щось стали, шимани старі лише тихі з нормальних.
 
то что их тоже приходится регулярно перебирать. то что то закрутил достаточно плотно что б не билось все ок, а как законтрил то слишком сильно прижал то недостаточно плотно.
так то занятие прикольное, но не всегда охота этим заниматься.
а вот качественный пром может работать десятки лет(это не преувеличение) и сохранять отличный накат.
нормальні перебирати треба раз в житті. Нормальні - це деор, а краще ХТ. Все, більше кулькових втулок не існує нормальних.
Ну й так само в нормальних нормальні різьби та підшипники, що той ефект з затяжкою підшипника ексцентриком прибирає.

Якісний пром працює рівно стільки ж, скільки й якісний конус. Питання виключно в захисті від бруду та, головне, конструкції/налаштуванні. В кулькових захист сильно кращий.
Навіть в крутих виробників бувають проблеми з неточними проставками чи розточками під підшипники, що в результаті призводить до або перетягу, або люфту, й все вбивається, й це не підлаштуєшь. Конуса ж підлаштовуються. Щоправда механіки-дебіли це робити не вміють, а таких механіків більшість.


Я за проми, якщо що.
 
Останнє редагування:
Назад
Зверху Знизу