Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

почему вы падали на велосипеде?

  • Автор теми Автор теми martines sofia
  • Дата створення Дата створення
всё надевается на шток вилки.
нижняя часть верхнего подшипника впрессована в раму->сепаратор с шариками->верхняя часть подшипника(нажимая на неё регулируется люфт...)->резинка-пыльник(вкладывается в верхнюю часть подшипника)->металическая шайба прижимающаяя резинку-пыльник.->
кольцо регулирующее высоту выноса-> одеваем на шток вынос-> вбиваем в шток якорь вот такой 131300.webp вставляется сверху вниз(так как обратно он не идёт)->
на вынос накладывается шайба от якоря и болтом прижимается:вынос,регулирующее кольцо шайба,резинка,вехняя часть подшипника,шарики с сепаратором. в общем вся вилка притягивается вверх.->регулируем люфт подшипника -> обжимаем выносом шток(в левой части выноса два болта IMG_8598.webp ).
 
от щоб було ще наглядніше
861041DSC00147.webp

перша кругла гайка,вона ж конус,потім шайба,потім контр гайка.все це настроюється.
а вже потім усередину вставляєтсья ще одна труба,яка не має ніякого відношення до рульової,яка знизу фіксується клином,а зверху на ній фіксується винос.


як бачиш той кусок штока,що зламався у тебе,повинен бути у середині стакану й нести лише невелике продольне навантаження з утримування конусів,а не поперечне на злам при триманні руля,як у тебе.
тож,як я вже і казав,проблема лише в тобі - ти використав річ не за призначенням.
 
Останнє редагування:
як бачиш той кусок штока,що зламався у тебе,повинен бути у рульовій й нести лише невелике продольне навантаження за утримування конусів,а не поперечне на злам,як у тебе.

по чему это он повинен бути в рулевой? сломался то не внутри рулевой.
сломался шток выше подшипника примерно в середине верхнего конуса.

пошарился где и тифо
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
 
я не про твій випадок кажу,а про різьбову рульову взагалі - ця частина штоку знаходиться всередині.
у тебе вона вилезла тому,що у тебе нова рульова з коротшим стаканом.

головне тут,що цей шток не призначений для поперечних навантажень на злам при триманні руля.ці навантаження в різьбовій рульовій несе інша деталь.
використати таку вилку у твоїй рульовій можна,але треба все робити за правилами різьбової рульової - щоб руль тримався на спеціальній трубці всередині штока,а не штоці.
 
Останнє редагування:
Угу. Прочитав я про безрізьбові вилки. Якийсь дурнуватий стандарт. Щоби кермо по висоті відрегулювати треба підкладати шайби та відрізати шматок вилки. Якесь колгоспне кулібінство. З різьбовими все простіше: відкрутив трохи гвинт, здвинув кермо з внутрішньою трубою вгору чи вниз, затягнув гвинт. І все. І нічого пиляти не треба. До речі, а як з безрізьбовою вилкою кермо вище підняти, якщо верхній край труби вже відпиляно?

А стосовно цього конкретного випадку Тіфо правильно пише:
у різьбовий вилці та труба з різьбою працює в основному на розрив, до того ж всередині неї проходить ще одна труба, а тут її змусили працювати на згиб. Ось вона й зламалася.
 
Угу. Прочитав я про безрізьбові вилки. Якийсь дурнуватий стандарт. Щоби кермо по висоті відрегулювати треба підкладати шайби та відрізати шматок вилки. Якесь колгоспне кулібінство. З різьбовими все простіше: відкрутив трохи гвинт, здвинув кермо з внутрішньою трубою вгору чи вниз, затягнув гвинт. І все. І нічого пиляти не треба. До речі, а як з безрізьбовою вилкою кермо вище підняти, якщо верхній край труби вже відпиляно?

ну плюси її я вище писав
1 - легша.немає рульової труби.
2 - міцніший шток бо ширший.тут же більші підшипники,конуси = менше навантаження.
3,найважливіший - дешевші бо менше деталей,а відповідно матеріалів і тех процесів у виробництві.

для спорту і єкстриму вага й міцніть важливі,а кермо регулювати не треба - варіант добрий.для всіх останніх плюсів у різьбової більше.на нові переходять тільки зза третього пункту.
доречі більшість виробників туристичних,дорожних й міських велосипедів використовують різьбові.
 
я не про твій випадок кажу,а про різьбову рульову взагалі - ця частина штоку знаходиться всередині.
у тебе вона вилезла тому,що у тебе нова рульова з коротшим стаканом.

головне тут,що цей шток не призначений для поперечних навантажень на злам при триманні руля.ці навантаження в різьбовій рульовій несе інша деталь.
використати таку вилку у твоїй рульовій можна,але треба все робити за правилами різьбової рульової - щоб руль тримався на спеціальній трубці всередині штока,а не штоці.

та я от думаю может мне бомбу купить и сделать резьбовую....сработает или нет ХЗ:confused:
 
роблять так
але діаметри чашок й конусів у безрізьбових більші(але не завжди).на інтегрованих точно більше.
то ж проблема заміни,це фіксування менших чашо у більшій рамі.

але я так дивлюся й щось мені здається,що чашки у тебе як на різьбових.
поміряй діаметр кільця,по якому у чашці бігали кульки підшипника - у різьбових він становить 34.5мм.якщо у тебе буде стільки ж,то можно без будь якої доробки твою вилку оживити.купити конуси,контр гайку,трубу для руля.
труби доречі є з розширенням зверху,щоб на них можна було нові виноси встановити - труба 1",а у виносів сьогоднішніх 1.125".
 
Останнє редагування:
Возле Научки в том году упал из-за припездка за рулем "пирожка", который меня подрезал - "ибо нехуй" - он сказал в открытое окно:диявол:. Я вскочил на вел, догнал его на светофоре возле Харка и отломал правое зеркало:***:. Типок молча уехал.;)
 
Я тоже люблю по тротуарам ездить!:)

:-)

Возле Научки в том году упал из-за припездка за рулем "пирожка", который меня подрезал - "ибо нехуй" - он сказал в открытое окно:диявол:. Я вскочил на вел, догнал его на светофоре возле Харка и отломал правое зеркало:***:. Типок молча уехал.;)

Нужно было дверь атламать! :-)
 
ще треба було харканути у салон

чувак розповідав,що на трассі раз випадково трохи підрізали якогось чувака,перекинулись на словах на спиняючись й дали газу.через пів години десь наздоганяє їх той чувак по узбіччю й тупо плюється у пасажира(наїзджав він бо,водила спокійніший)
:)
 
А у меня дело было года 2 назад.
Летом катаюсь катаюсь собираеться дождь я домой похавал включил теле с надеждой что не покатаюсь. Как тут выглянуло солнце, я вел на плечё и поехал кататься.
А ливень прошёл ужасный. Я выехал на дорогу, асвальта вобще не видно, машини рядом летят шо ужаленые. Я думаю ну нафиг такой расклад держусь края дороги. Смотрю на спидак помоему 35 летел но за 30 точно. Ничего не предвещало беды как тут ИИИбЛЫSЬ кувырком лечу. Короче я попал в сливную яму. Ехал на украине Погнул раму чучуть но в дальнейшей эксплуатации она не годилась. Что самое интересное колесо живое
Вот так...

А ещё было дело тут правда без падений обошлось нооо опочти с полными щастья штанами)))))
Я ехал с холодной горы на вокзал по спуску. А велик я перебирал, и хреново закрутил задний тормоз а переднего небыло. короче в раёне тюрьмы я начал тормозить а ЗЫЫЫ ничё не происходит а скорость растёт.
По счастливым обстоятельсятвам никуда не влетел на вокзале еле руки с руля разжал Летел я около 60.
 
Останнє редагування:
Падал...собаки сволочи бездомные)) Быстро ехал, с плеером в ушах..результат: обе руки в гипсе(одна перелом вторя трещина, -комп - фонарь - крыло -куча царапин)) Жалко что нельзя было со стороны на полет посмотреть, мне показалось что это было красиво
 
Я ехал с холодной горы на вокзал по спуску. А велик я перебирал, и хреново закрутил задний тормоз а переднего небыло. короче в раёне тюрьмы я начал тормозить а ЗЫЫЫ ничё не происходит а скорость растёт.
По счастливым обстоятельсятвам никуда не влетел на вокзале еле руки с руля разжал Летел я около 60.

Тебе реально повезло, наверное машин не было на дороге. На мосту и ниже дорога какая-то с горбами и колдоёбинами - можно рогами пробороздить нехило...
 
упал было хорошо - шрамы остались
 
Этим летом в Чугуеве дело было :)
Повернул вниз, к вокзалу - передним колесом поймал ямку с песком. Велик резко "клюет носом" - естественная реакция покрепче уцепиться в руль... Уже потом, пролетая над рулем, сообразил, что при этом держался за тормозные ручки :-) :-) Как говорится - картина маслом: "Лечу это я, лечу..." Контакты, естественно, выстегнулись - они всегда при уборке выстегиваются, факт. Но импутьс побудительный велу от моего тулова передать успели: пролетая над рулем - оглядываюсь, и отмечаю про себя, что вел летит следом за мной. Приземлился на асфальт, под изумленные взгляды завсегдатаев тамошнего гандэлыка. Что удивительно - приземлился посреди осколков битой бутылки, однако - ни порезов, ни ссадин. Опыт, мля. Только ладонь ушиб довольно крепко - неделю потом болела, но то - херня. Из потерь - свернул нахрен пластиковое крепление фонарика - пришлось прикручивать изолентой. А вот остальной вел приземлился на мягкое - то бишь на меня, и уцелел :)
Короче - будете кататься по *****м - не держитесь нахрен за тормозные ручки, чревато.
 
а треба їх нормально відстроювати,щоб не стопорити їх ненавмисно
 
Назад
Зверху Знизу