масово перейшли на безрізбові(як і дуже багато інших "нових стандартів" у багатьох сферах)тільки тому,що вони дешевші у виробництві - мінус різьба на штоці,мінус дві гайки й шайба,мінус рульова труба.менше матеріалу,менше тех процессів - от чому!
а плюсів у неї раз-два і ніхуя,причому обидва для неспортивного або неекстремального катання користі не несуть.а саме:
1 - більша міцніть за рахунок ширшого штоку й відсутності різьби.
2 - менша вага за рахунок відсутності рульової труби.
что значит не на своем месте?
а говорят так потому, что резьбовую хорошего качества шас хер купиш...
и перешли сейчас на безрезьбовые 1-1\8 не по приколу а чтоб не ломались.
а чого вона так стирчить?
якщо б була на своему місці,стірчала на пару сантиметрів відсили,а у середині неї була рульова труба - ніколи б подібного не сталося,навантаження бо відсутне,яке може це зробити.
у тебе ж,як я розумію,коротка рульова,і ти на шток закріпив руль,дуже ослабивши вилку - от і маєш.
те саме,що пробувати зламати гвинт якийсь - при нормальному матеріалі зірвати різьбу неможливо,а погнути або зламати навпіл не дуже й важко.допоки деталь виконує свою функцію відповідно до якої вона розраховувалась,створувалась і має відповідні до неї властивост вона буде працювати,як тільки її почнуть використовувати не за призначенням,як тільки вона почне відчувати не призначені їх навантаження,так й зламається.