Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Что с сайтом 104.ua?

  • Автор теми Автор теми Румцайс
  • Дата створення Дата створення
В ноябре парламент принял Закон Украины «О жилищно-коммунальных услугах», которым вводится начисление штрафных санкций - пени (процентов) за каждый день просрочки оплаты счета за коммунальные услуги, в т.ч. природный газ.

Просрочки при оплате могут появиться по разным причинам. Возможны задержки при перечислении средств финансовыми учреждениями, в связи с временным отсутствием плательщика и т.п. Однако штрафные санкции предусмотрены независимо от причин несвоевременной оплаты.

Учитывая такие нововведения, поставщики газа в счетах для потребителей ввели новую графу - рекомендуемый платеж на следующий месяц (стоимость прогнозного потребления). При формировании текущего баланса для потребителей газа по нормам (среднемесячным или предельным объемам) учитывается базовая норма (объем) для текущего периода, для потребителей со счетчиками - прогнозное потребление от даты последних фактических показаний до последней даты текущего месяца. Прогнозное потребление рассчитывается по такому же алгоритму, что приводится здесь.

Уплата рекомендованного платежа позволит потребителям избежать долгов за газ, а также - начисления пени и штрафов.
Так, прочитав цей текст у розділі "Оповіщення" на сайті.
Тільки біда в тому, що квитанції самі по собі не містять актуальну на сьгоднішній день інформацію. Оплата за листопад мною здійснена ще неділю тому, і була відображена у поточному балансі, а також зараз відображається у історії оплат.
А у завантаженій сьогоднішнім числом квитанції мені пропонують оплатити листопад ще раз, тобто по цій квитанції я вже боржник! Хоча ще вчора ним не був.
Тобто, з таким підходом, якщо на рахунку не буде пару тисяч переплати, по всім квитанціям, котрі ми будемо отримувати, ми будемо ходити у систематичних боржниках.
Ну, я розумію, можна кинути на рахунок Харенерго соточку переплати, або на телефон поповнення. Але спонсорувати на кілька тисяч Харківгаз наперед? :confused: Неслабий такий prepaid.:(
 
Румцайс сказав(ла):
Поставив запитання на сайті:

"Чому у особистому кабінеті замість фактичного балансу вказана розрахункова сума на поточний місяць?

Де тоді можна побачити фактичний поточний баланс , а не надуманий? Я як споживач маю на це право.

Чому у завантаженій з сайту квитанції ви виставляєте рахунок виходячи не з фактичних показань, а з розрахунку на поточний місяць?При тому що в тій же квитанції не врахована навіть здійснена проплата за місяць, що вже минув.

Як взагалі можна виставляти рахунок до сплати за неспожитий товар?"
Бестолку. Ответят отпиской. Неоднократно проверено. с момента создания сего непорозумiня.
 
А у завантаженій сьогоднішнім числом квитанції мені пропонують оплатити листопад ще раз, тобто по цій квитанції я вже боржник! Хоча ще вчора ним не був.
вчора ви не були боржником на вчора, як і я і багато інших, коли не було ніякого авансу
квитанція з НОВОЮ графою сформована за листопад станом на 1.12, тобто в ній все, що відбувалося в листопаді і проплата в грудні ніяк не може в ній бути відображена.
все эти авансы в связке с новым законом про жкх сделают всех должниками, а отсюда начисление пени и лишение субсидий
:ганьба:
 
А до какого собственно нужно вносить оплату, что бы не было этих пеней и штрафов?
 
Там прямо на главной есть справа кнопка «Завантажити рахунок». Скачайте его, и ваша реальная задолженность будет в графе «Заборгованість на 30.11.2017». А та цифра которую вы видите - это просто демонстрация того, как зарвавшиеся барыги утрачивают связь с реальностью. Это они насчитали «прогнозируемое потребление» за декабрь, и хотят чтоб вы дали им денег авансом за непотребленный еще газ.

Точно- сегодня заплатила по данным прошлой недели- цифра была совсем другая. Сейчас глянула- почти в два раза больше. Последнее время в "моем кабинете" начисляли без аванса...Видимо, опять поменялось- кто-то не разберется и вперед заплатит...
 
Точно- сегодня заплатила по данным прошлой недели- цифра была совсем другая. Сейчас глянула- почти в два раза больше. Последнее время в "моем кабинете" начисляли без аванса...Видимо, опять поменялось- кто-то не разберется и вперед заплатит...

У кого стоит регулярный платеж автоматический, у тех точно спишется та ересь которую они написали.
В приват24 обновились данные по долгу с учетом этих хотелок, сммы впечатляют
 
вчора ви не були боржником на вчора, як і я і багато інших, коли не було ніякого авансу
квитанція з НОВОЮ графою сформована за листопад станом на 1.12, тобто в ній все, що відбувалося в листопаді і проплата в грудні ніяк не може в ній бути відображена.
Так, тут я згоден, усі дані у квитанції станом на кінець листопада.
Тому-то я і не користувався квитанціями, бо вони йдуть з великим запізненням( а ті, що приносять у пошту - так і взагалі, тільки на гвіздок повісити.
А тепер і сайт малює розрахунок замість фактичного стану рахунку. Хоча б зробили окрему графу, як у квитанції, так ні - ставлять у поточний баланс. По-моєму, це підміна понять. Або звичайне **********.
Фактична сума до оплати - тільки в графі "Заборгованість" у завантаженій квитанції.
 
Так, тут я згоден, усі дані у квитанції станом на кінець листопада.
Тому-то я і не користувався квитанціями, бо вони йдуть з великим запізненням( а ті, що приносять у пошту - так і взагалі, тільки на гвіздок повісити.
А тепер і сайт малює розрахунок замість фактичного стану рахунку. Хоча б зробили окрему графу, як у квитанції, так ні - ставлять у поточний баланс. По-моєму, це підміна понять. Або звичайне **********.
Фактична сума до оплати - тільки в графі "Заборгованість" у завантаженій квитанції.
я також ніколи квитанцій не чекаю, сплачую за своїми показниками
згодна з вами, що сума до оплати - тільки в графі "Заборгованість" на 1.12,
але дуже не подобається "сума до сплати". До сплати те, що я ще не спожила. Якщо б вони написали "рекомендована сума до сплати" , то реакція можливо була б інша.
 
Ну, добре, я якось проживу з цією "розрахованою ганьбою" у мінус півтори тисячі, це усього лише цифра на екрані монітора.
А ось у людей - отримувачів субсидій зняли з рахунків по парі тисяч самих справжніх грошей, наперед, за грудень, за газ, що навіть ще не згорів.

Нагадаю, що пеня за кожний прострочений день оплати - 0,01 процента від суми. Тобто, при оплаті за газ 1000 гривень на місяць за кожний прострочений день я повинен заплатити десять копійок пені.
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.

І під страхом того, що я втрачатиму десять копійок в день! мені пропонують заплатити тисячу на місяць наперед. А субсидіантів взагалі не питають - зняли гроші, і все.
Чудова схема.
 
Пеня с 2019-го года, не нагнетайте.
 
Пеня с 2019-го года, не нагнетайте.
Так, але десять копійок в день, Wowa! Хіба це та сума, ради якої треба спонсорувати Харгаз наперед? А саме цією страшилкою вони мотивують свої нововведення.
Смішні гроші. Але це під виглядом піклування про споживача дало можливість Харгазу облегшити рахунки отримувачів субсидій на кругленькі суми.
 
нет конечно, аванс это не задолженность, аванс они предлагают во избежание образования задолженности.

в баланс все включено исходя из него подаются сведения, а может вообще будут отрезать газ за задолженность авансовую
 
На мій запит, звичайно, відповіли відпискою.

"Добрий день, шановний клієнт!

Поточний баланс у Особистому кабінеті вказано з урахуванням рекомендованого платежу на наступний місяць. Рекомендований платіж – це оплата прогнозного місячного об’єму споживання на наступний період, що розраховується, виходячи з групи споживання по кожному об’єкту побутового споживача, відповідно до Кодексу «Кодексу газорозподільних систем», який був затверджений Постановою НКРЕКП №2494.
В листопаді парламент прийняв Закон України «Про житлово-комунальні послуги». Саме цей закон запроваджує нарахування штрафних санкцій – пені - на тих споживачів, які несвоєчасно сплачують рахунки за комунальні послуги, в тому числі за газ і газопостачання. Сплата рекомендованого платежу дозволить уникнути боргів за газ, а разом з ними – нарахування пені та штрафів.

При цьому вартість прогнозного місячного об'єму споживання на наступний період, не є заборгованістю. Її внесення залишається повністю на ваш розсуд.

З повагою
Центр обслуговування клієнтів".

Але...
Зараз у особистому кабінеті, у вікні "поточний баланс" з'явились нижче загальної суми поточна заборгованість - окремо(тобто дійсний стан справ) і прогнозні нарахування(хотєлки) - теж окремо.
Власне, я цього і вимагав у своєму запиті.
У когось ще так стало?
 
Назад
Зверху Знизу