Статус: Офлайн
Реєстрація: 24.10.2010
Повідом.: 26
Реєстрація: 24.10.2010
Повідом.: 26
Спілкувався із харківськими знайомими щодо компютерного заліза та харківських сервісів по ньому, описав ситуацію із своєю картою...
Відповідь була така: вони протестують у себе карту на стендах, якщо хоча б на якомусь із стендів карта буде працювати без глюків - ніхто не буде її міняти. Буде даний висновок про повну працездатність карти та про несумісність мого заліза із даною картою...
Була цікава ситуація (якщо цікаво, то дам назву сервісу) із бж залман потужністю 1250 Вт. Даний бж не тягнув систему із трьома радеонами 7950, із даним навантаженням нормально справлявся бж потужністю 950 Вт. Залмановський бж три рази їздив на сервіс, поки дойшло, що є проблеми із роботою даного девайсу!
Стосовно мого офіційного листа в компанію HIS:
прийшла відповідь:
Thank you for your support to HIS
We are now contacting the sales representative in your region.
Please kindly wait patiently
Thank you.
Переклад:
Дякуємо за звернення у підтримку HIS.
Ми зараз зв'язжимося з представником у вашому регіоні.
Будь ласка, чекайте та проявіть терпіння.
Наступний лист через 2 дні
Dear Sergio,
Our regional sales representative had contacted you.
He will handle your warranty service request directly.
Thank you.
---------------------------------------
Warm Regards,
HIS Marketing
Переклад приблизно такий:
Наш регіональний торговий представник зв'язався з вами.
Він буде обробляти ваші гарантійне обслуговування запит безпосередньо.
У заявці був вказаний мій контактний телефон, але чомусь зі мною ніхто не зв"язався...
Відповідь була така: вони протестують у себе карту на стендах, якщо хоча б на якомусь із стендів карта буде працювати без глюків - ніхто не буде її міняти. Буде даний висновок про повну працездатність карти та про несумісність мого заліза із даною картою...
Була цікава ситуація (якщо цікаво, то дам назву сервісу) із бж залман потужністю 1250 Вт. Даний бж не тягнув систему із трьома радеонами 7950, із даним навантаженням нормально справлявся бж потужністю 950 Вт. Залмановський бж три рази їздив на сервіс, поки дойшло, що є проблеми із роботою даного девайсу!
Стосовно мого офіційного листа в компанію HIS:
прийшла відповідь:
Thank you for your support to HIS
We are now contacting the sales representative in your region.
Please kindly wait patiently
Thank you.
Переклад:
Дякуємо за звернення у підтримку HIS.
Ми зараз зв'язжимося з представником у вашому регіоні.
Будь ласка, чекайте та проявіть терпіння.
Наступний лист через 2 дні
Dear Sergio,
Our regional sales representative had contacted you.
He will handle your warranty service request directly.
Thank you.
---------------------------------------
Warm Regards,
HIS Marketing
Переклад приблизно такий:
Наш регіональний торговий представник зв'язався з вами.
Він буде обробляти ваші гарантійне обслуговування запит безпосередньо.
У заявці був вказаний мій контактний телефон, але чомусь зі мною ніхто не зв"язався...
Останнє редагування:




