Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Все про УПА

  • Автор теми Автор теми shniffer
  • Дата створення Дата створення
Фраза, на котрую была сброшенна линка о Януковиче и УПА звучала следующим образом.


Касаемо "злодеяний" УПА, меня всегда удивляла следующая закономерность: чем дальше люди расположены от региона действия УПА, тем более враждебно настроены. Причем местные жители, на которых якобы злодеяла УПА, к этой самой упе очень хорошо относятся, чуть ли не героями считают. Зато москвичи ...


Есть такой дядька
Виктор Полищук

"Горькая правда. Преступления ОУН-УПА (исповедь украинца)"
Публикация подготовлена Всеукраинским объединением

"Союз миролюбивых сил "Батьківщина"

Новая газета №45(12.1995)- №6 (2.1996)

Есть в инете ищите и обрящете.

Работы В.В. Полищука
Работы Виктора Варфоломеевича Полищука (Канада),
политолога, юриста, историка, публициста
посвящены исследованию украинского интегрального национализма и организаций ОУН и УПА ("бандеровщина")

Тексты представлены, в основном в формате doc для MS Word и заархивированы
Ваши отзывы, пожелания Вы можете оставить на форуме или направить по адресу:
[email protected]


___________________________________________________________________
СОДЕРЖАНИЕ КНИГИ "ПРАВОВАЯ И ПОЛИТИЧЕСКАЯ ОЦЕНКА ОУН и УПА" 2006 г.

ПРЕДИСЛОВИЕ редактора русского перевода 2
ПРЕДИСЛОВИЕ 5
1. Время, место, причины создания украинского
националистического движения 8
2. Идеология украинского национализма 9
3. Стратегическая цель украинского национализма (ОУН) 11
4. Содержание и форма украинского государства в программах ОУН 13
5. Практическая деятельность ОУН в период между войнами 14
6. ОУН в начале II Мировой войны 15
7. После июня 1941 г. 16
8. Украинская повстанческая армия (УПА) 18
9. Задачи УПА 18
10. Геноцид польского населения Волыни 19
11. Массовые убийства украинцев 21
12. Кустовые отделы самооборонны (CKО) 22
13. Пpoтив кoгo вoевaлa OУH-УПA? 23
14. III BЗУH Бaндepы 23
15. УГОС (УГВР) – Укpaинский главный освободительный совет (Укpaiнcькa гoлoвнa визвoльнa paдa) 24
16. УПA в Гaличине 25
17. УПA в «3aкepзoнье» 25
18. Деятельность OУH-УПA поcле окончания войны 26
19. OУH НA 3AПАДЕ 26
20. УКРАИНСКИЙ ФЕНОМЕН В МЕЖДУНАРОДНОМ МАСШТАБЕ 28
ЗАКЛЮЧЕНИЕ 28
ПОСЛЕСЛОВИЕ К ИЗДАНИЮ 2006 года 32
Приложение 1. «Этническая территория Украины» 36
Приложение 2 Работы В.Полищука 37

Тоже в инете.
 
Какие УПАовцы "герои" ????Присидели в схронах и в засадах...Убивали учителей, председателей колхозов..Стреляли украинцам освобождавшим Европу от ******ов в спины...и за это дают героев? А есть статистика сколько УПАовцев погибло от ******ов??? Уверен, что таких нет....
 
Посилання видалено
 
полищука и остальную советскую ******* *****
Fałszywy opis, prawdziwe zbrodnie...
Посилання видалено

Статтю під цією назвою було оприлюднено у Rzeczpospolitej 19 травня цього року. Мова йде про те, що відома світлина із зображенням вбитих дітей, що зазвичай наводилася у якості доказу злочинів УПА проти поляків на т.зв. Східних Кресах, ба більше послугувала прототипом проекту зі встановлення відповідного пам'ятника у Варшаві, виявилася доказом фальшивим.

Подаю тут зроблений нашвидкоруч переклад.

sauveteur-d-ua

========



Фальшивий опис, реальний злочин


Ада Рутковська, Даріуш Столя

Світлина, що послугувала зразком авторам проекту пам'ятника жертвам масових убивств, скоєних ОУН-УПА, не є зображенням польських жертов

Хочемо на початку вибачитися перед читачами за приголомшливі ілюстрації до цієї статті. Такі світлини не мають публікуватися у пресі не тільки для того, щоб не травмувати читачів і не бруталізувати іконосферу, що нас оточує, але також із поваги до представлених на них жертов жахливого злочину. Публікуємо це, не вбачаючи иншої можливості документального підтвердження наших тез, що стосуються важливого питання - поєднання останніх відомостей і драматичних подій півстолітньої давнини.

Кілька тижнів тому у ЗМІ з'явилася інформація щодо планів зі встановлення у центрі Варшави нового пам'ятника. Всепольський Комітет з Побудови Пам'ятника Жертвам Масових Убивств, Скоєних ОУН-УПА над Польським Населенням Східних Кресів (Ogólnopolski Komitet Budowy Pomnika Ofiar Ludobójstwa Dokonanego przez OUN — UPA na Ludności Polskiej Kresów Wschodnich) з цієї нагоди презентував проект авторства відомого митця-скульптора Маряна Конєчного (Marian Konieczny). Він має вигляд стилізованого дерева, до якого прибито чи прив'язано колючим дротом тіла чотирьох дітей. Прототипом цього вжахаючого образу стала вміщена у значній кількості публікацій світлина, присутня, поміж иншим, на обкладинці альбому "Масові вбивства УПА польського населення: фотодокументація" (подаємо за №1). У тих публікаціях подається також місце і час вказаного злочину - кінець 1943 р.

Плани побудови пам'ятника, ба більше вжахаючий проект Конєчного викликали неоднозначну реакцію, серед иншого до Ради Варшави надійшов лист протесту, підписаний більш ніж 100 митцями, науковцями та політиками, у якому стверджується, що приголомшлива форма монументу не слугуватиме доброму увічненню жертов, ані добрим польсько-українським стосункам. Проект пам'ятника, що показує тіла жертов жорстокого злочину, є насправді вжахаючим, і як такий може викликати контроверсії. Проте, надзвичайне у своїй відвертості пов'язування зі сценою зі світлини є фальшивим. Оскільки світлина, що надихнула скульптора, не має нічого спільного із "жертвами масових убивств, скоєних ОУН-УПА над польським населенням Східних Кресів". Представлені на ній діти не були поляками, їхній вбивця не мав нічого спільного з ОУН і УПА і взагалі не був українцем, а злочин не було скоєно під час антипольської акції УПА у 1943 р.


То не є польські діти


Стверджуємо так, оскільки маємо незаперечні докази, що вказана світлина - прототип проекту пам'ятника - представляє зовсім иншу подію. Вона мала місце вночі з 11 на 12 грудня 1923 р., чотири жертви - то циганські діти, а вбивцею була їхня божевільна мати, 32-річна М.Д. Злочин є докладно описаним у праці, надрукованій у 1928 р. (і, напевно, у тодішній пресі також)... [та] публікації, яка посилалася на статтю 1928 року. Обидва тексти є публікаціями зі сфери судової медицини. Перша - це стаття "Маніакально-депресивний психоз у судово-психіатричній казуїстиці" („Psychoza szałowo-posępnicza w kazuistyce sądowo-psychiatrycznej”), опублікована у "Психіатричному річнику" ("Rocznik Psychiatryczny") у 1928 р. Її автором був Вітольд Лунєвський (Witold Łuniewski), багаторічний директор установи у Творках. Друга публікація - це "Підручник із судової медицини для студентів та лікарів" („Podręcznik medycyny sądowej dla studentów i lekarzy”), виданий у 1948 р. професором Варшавського Університету Віктором Ґживо-Домбровським (Wiktor Grzywo-Dąbrowski), ****** редакційного комітету "Психіатричного Річника". Той доконаний факт, що вбивцею дітей була їхня мати, привернув увагу вчених. Нещасна жінка вбила чотирьох дітей у стані розпачу після арешту чоловіка і розпаду циганського табору, у якому вона жила до цього, переконана, що їм загрожує неминуча голодна смерть. Наступного дня вона зізналася у поліції. За дорученням суду її було запроваджено до психіатричного закладу, де в неї було підтверджено "маніакально-депресивний психоз", сьогодні, напевно, сказали би про важкий припадок депресії. Як пише Лунєвський, її вчинок "був психопатологічною спробою скоєння розширеного самогубства, якого хвора не довела до кінця".

Обидві вказані публікації містять фото з місця злочину. В "Підручнику судової медицини" вміщено світлину, яку ми позначили №2. Вона не є такою самою, як світлина №1. Читач може помітити, що світлина №1 є її дзеркальним відображенням. Фото, вміщене у праці Лунєвського, позначене нами за №3, є иншою світлиною - представляе, без сумніву, ту саму сцену, але зняте дещо з иншого боку. "Переймаючу жахом картину цього злочину сфотографовано слідчим закладом" - пише Лунєвський, і, напевно, зроблено декілька світлин з різних напрямків. Можливо, що у судових або поліційних архівах збереглися ще инші світлини тієї сцени. Крім того, світлина №1 відрізняється від инших косими чіткими лініями, що їх деякі коментатори помилково сприйняли за колючий дріт. То напевно є сліди згину первинного фото, або ж риски на негативі.


Шляхами легенди світлини


Як же так сталося, що світлину жертов божевільної матері у 1923 р. визнано представленням польських жертов УПА, а надалі - відверто їхньою іконою? Шукаючи відповіді на це питання, ми натрапили на декілька стежинок, частково паралельних, частково розбіжних. Найдавніша знайдена публікація, що датує світлини 1943 р. - це видаваний у Вроцлаві часопис "На рубежі" („Na Rubieży”). Фото з'явилося у його №3 за 1993 р. із підписом: "Польські діти, замучені і замордовані загоном Української Повстанської Армії біля с. Козова, у Тернопільськім воєводстві, восени 1943 року (із зібрання д-ра Станіслава Кшаклєвського)" („Dzieci polskie zamęczone i pomordowane przez oddział Ukraińskiej Powstańczej Armii w okolicy wsi Kozowa, w woj. tarnopolskim, jesienią 1943 roku (ze zbiorów dr Stanisława Krzaklewskiego)”).

На два роки пізніше світлина з'являеться у праці Й. Венґерського (J. Węgierski) "Армія Крайова в округах Станіславів і Тернопіль" („Armia Krajowa w okręgach Stanisławów i Tarnopol”) із підписом "Замордовані загоном СС-Галичина польські діти в районі Козової (повіт Бережанський) (із зібрання В. Залоґовича)" („Zamordowane przez oddziały SS-Galicja dzieci polskie w rejonie Kozowej (pow. brzeżański) (ze zbioru W. Załogowicza)”). Александр Корман (Aleksander Korman) у праці "Ставлення УПА до поляків на південно-східних землях II Речі Посполитої" („Stosunek UPA do Polaków na ziemiach południowo-wschodnich II Rzeczypospolitej”) (Вроцлав, 2002) подає найбільше інформації про світлину і злочин, що вона його має представляти. Він стверджує, що світлина походить із с. Козова або Лозова, повіт Тернопіль, напевно з грудня 1943 або 1944 р., звідки група вцілілих від різанини поляків доставила її на конспіративний пост 14 полку АК у передмісті Львову. Там вона потрапила до рук Владислава Залоґовича (на якого посилається підпис), котрий багатьмя роками пізніше передав її Кшаклєвському, а той - авторові. Пише він також, що упівці зробили багато таких "віночків" з дітей, прибивши їх до дерев на алеї, яку назвали "дорога до самостійної України". Дізнаємося навіть прізвище імовірного командира загону УПА, відповідального за різанину, та инші подробиці злочину. У виданім роком пізніше згадуванім вже альбомі Корман вміщує світлину вдруге, знову з інформацією, що представляє одне з дерев при "дорозі до самостійної України" у Тернопільськім повіті. Далі у нараховуючому понад 1100 сторінок томі Г. Команьського та Ш. Сєкєркі (H. Komański i Sz. Siekierka) про масові вбивства у Тернопільськім воєводстві (Вроцлав, 2004) читаємо, що світлина походить із зібрання С. Кшаклєвського, а зроблено її німецьким військовим фотографом у с. Козовка, повіт Бережани, у листопаді 1943 р. Хоча ця праця має велику базу першоджерел і розвинений науковий апарат, проте не вказує, на якій підставі цю сцену приписано до с. Козовка. Додамо, що за декілька років світлина №1 з'явилася у різних публікаціях і в Інтернеті (напр. у Вікіпедії), а її опис збагачується щоразу новими подробицями уявного злочину.

Александра Кормана і Станіслава Кшаклєвського вже немає серед живих, проте нам вдалося зв'язатися з панами Сєкєркою, Команьським та Залоґовичем. Двоє перших твердо переконані, що фото, яке вони отримали від д-ра Кшаклєвського, походила від його батька, котрий отримав її від німецького офіцера у Бережанах. Натомість, від Залоґовича ми дізналися, що це він передав фото Кшаклєвському, а отримав його наприкінці 40-х років від певної родини, котра походила з околиці с. Козова, а після війни оселилася у Глухолазах. Внаслідок цих розбіжностей важко встановити, яка з обох історій світлини є правдивою. То було би можливим, якби до Залоґовича і Кшаклєвського-батька потрапили дві однакові світлини (так само замальовані, згорнуті та помилково описані вже у 40-х роках), що здається маловірогідним. Проте, не стверджуємо, що це повідомлення було свідомо брехливим. Навпаки, міркуємо, що особи, котрі оприлюднили фальшивий опис світлини, робили це несвідомо і сумлінно. Наші респонденти були останньою ланкою довгого ланцюжка. Невідомо, хто і коли почав представляти світлину, як доказ злочину над поляками у 1943 р., що наступні особи тільки примножували. Навіть автора (авторів?) цієї фальшивої інтерпретації не варто відразу підозрювати у брехні (хоча не можна того і виключити). Він міг не знати, звідкіля походить світлина, і вважати її доказом почутої історії. Багато людей з південно-східних кресів II Речі Посполитої бачило в ті часи такі потворні сцени, що додання до них ще однієї жахливої світлини могло здаватися їм очевидним.


Захисники пам'яті та речники правди


Треба підкреслити, що хоча представлені тут світлини є фальшивим доказом злочинів, вчинених над поляками УПА, існує достатньо инших вірогідних доказів тих злочинів: польських, українських та німецьких документів і повідомлень, що описують тисячі вбивств беззахисних цивільних осіб різної статі та віку, братських могил, що ховають останки жертов, а також світлини, не менш вражаючі, ніж картина повішених дітей. Жіві ще, хоча з кожним роком їх меншає, наочні свідки різанини і жорстокостей. Збереженню і зібранню великої кількості таких доказів завдячуємо дослідникам-аматорам із кресових кіл, котрі робили це з почуттям місії, з обов'язку пам'яті, попри великі перешкоди. Протягом понад сорока років комуністичної влади це була тема табу; належні установи не проводили досліджень і розслідувань і не збирали документації. Свідки вмирали, багато мовчало через побоювання за життя своє і своїх близьких, сплин часу стирав пам'ять. Випадки помилкових висновків істориків-аматорів були в тих умовах неминучими. Лише порівняно недавно розпочалися академічні дослідження, в яких використовується диференційована першоджерельна база. Завдяки цьому з'явилися нові, солідно задокументовані розробки, що представляють систематичні і докладні обставини, характер і масштаб подій, такі як монументальна праця Еви та Владислава Сємашків (Ewa i Władysław Siemaszko) про масові вбивства на Волині чи виважені історичні аналізи Ґжеґожа Мотики (Grzegorz Motyka). Вони показують, що мислення і метод історика, хоча за змістом своїм критичні, не перешкоджають, але допомагають у оновленні та підтримці пам'яті. Тому що смуток і жаль збуджують в нас обурення на тих істориків, котрі в ім'я правди і згідно з правилами своєї професії критично підходять до певних усталених думок, емоційних суджень та недокументованих тверджень.

Для історика XX століття відповідь на питання, чи пам'ятати і увічнити ті події і їхні жертви, є очевидною: їм належні пошана і пам'ять. Нація - це спільність пам'яті і забуття, але ми не вважаємо, що "політика забуття" допомагала би поєднанню між людьми і народами. Важливі події минулого слід нагадувати і увічнювати, навіть коли це важко і болісно. Відкритим і нелегким є питання, як це здійснювати. Маємо надію, що випадок фальшивого пам'ятника нагадуватиме про потребу спільної праці на цьому полі захисників пам'яті та речників правди.


==========
Від перекладача:

Українсько-польський конфлікт часів Другої Світової - трагічна сторінка нашої з поляками історії, де так чи инакше завинили обидві сторони. Наразі її намагаються використати проти нас усім відомі погані хлопці, котрі і в незалежній Україні і в незалежній Польщі завжди воліли бачити смертельних ворогів, а також їхні місцеві посіпаки. Проте, людяність і здоровий глузд у нас зазвичай переважають. І тому і з нашого, і з польського боку попри все іде рух назустріч одне одному за відомою формулою: "Перепрошуємо і пробачаємо".
 
полищука и остальную советскую ******* *****

Уважаемый, Полищук не имеет никакого отношения к советской пропаганде.

Это политолог из Канады. Как я посмотрю, Вы не соизволили даже бегло ознакомиться

Подаю тут зроблений нашвидкоруч переклад.

Напрасно напрягались. Эту статью в разных переводах еще три страиницы назад запостили в первй раз. Вместе с обсуждаемой фоткой.

Последней была ссылка на перевод с инсми.ру в сообщении от 01-06-2007 12:03
автор zdtg.

Это ничего не меняет, в общем-то. Обвинение ведь основано не на этой единственной фотографии, а на тысячах убитых с обеих сторон. Ну, равенчали сами поляки свой же пропагандисткий миф. Ну, и?

Почему так упрямо не повторяли посты, когда выснили, что Виктор Лютце был убит совсем не УПА? ;)

Від перекладача:

Українсько-польський конфлікт часів Другої Світової - трагічна сторінка нашої з поляками історії, де так чи инакше завинили обидві сторони. Наразі її намагаються використати проти нас усім відомі погані хлопці, котрі і в незалежній Україні і в незалежній Польщі завжди воліли бачити смертельних ворогів, а також їхні місцеві посіпаки. Проте, людяність і здоровий глузд у нас зазвичай переважають. І тому і з нашого, і з польського боку попри все іде рух назустріч одне одному за відомою формулою: "Перепрошуємо і пробачаємо".

К сожалению, не совсем так. Пока польская верхушка "дружит" с украинской против русской верхушки, народы Польши и Украины, по крайней мере на территориях, где конфиликт происходил, далеки от всепрощения:


Посилання видалено

Более 150 тысяч депортированных из Польши украинцев накануне 60-летней годовщины операции Висла потребовали компенсации от польских властей.



Об этом заявил на пресс-конференции во Львове представитель организации Депортированные, глава депутатской комиссии по вопросам связей с зарубежными украинцами Владимир Шуркало.

Как он сообщил, "насильно выселенные из своих домов в 1947 году украинцы начали подавать иски в Европейский суд о признании незаконно отобранного у них имущества и земли и эти иски выигрывать".

Шуркало отметил, что "каждая из 150 тыс. жертв депортации может отсудить себе в Польше в качестве компенсации 2,5 га земли и 1,5 га леса".

"Правда, польские суды не хотят принимать эти иски. К тому же, на Украине на государственном уровне не принят закон о признании потерпевшими жертв операции Висла, сказал Шуркало.
 
нет нет, дрифорест, на самом деле никто никого не убивал - это выдумкки НКВАДЭ.
 
Щас сижу рядом с девушкой польского происхождения из г Дубровицы, что в Ровенской обл.
Както мы друг друга понимаем в отличие от ****ой *****ни, которой и в самом деле место на суку.
Кстати, в этом мы тоже солидарны.
 
аааа, "ёбаная *****ня" (тм дрифорест). понятно, "*****ы пойилы наше сало".
 
Откуда вылезли 5 дней?
Поминки? У начальника СА? Это Вам так какой-то украинский прееводчик перевел :)?
Перепрошую. Похорон і поминки в той самий день. 7-го числа. 7-2 = 5. Арифметика 1-й клас. (В 9-у класі скажуть, що 4 дні) Питання, а чого так довго чекали, якщо все було зрозуміло? Чи тіло так довго перевозили з лікарні на кладовище. До речі, про поминки промт переклав. Тому всі претензії до розробників.
Угу, поищите. Я Вам с самого начала дал ссылку на современный документ, составленный нашими, незалежными, историками. Историки ВОООБЩЕ ничего не говорят в (Посилання видалено) своем отчете о деятельности ОУН\УПА о покушении на Лютце[/b].
Наші історики нажаль в такиму становищі, що періодично видають нагора всякий нонсенс. Тому довіряти можна тим людям, яким ви справді довіряєте.
Сливайте уже, в ложь о покушении на Лютце не Вас первого ткнули.
Знайомі обіцяли подивитися. Про результати дам знати.
Странно, что Вы не знаете :) Ветераны УПА этого не скрывают Посилання видалено
Я от думаю, а ветерани УПА його самі писали, чи як? Вище в цій темі приводили папурок, в якому Нахтігаль, Роланд і СС Галичина то всьо збройні формування УПА.
Так это проблема и позор Польши. Там сейчас у власти - ультрапраыве.

Це рішення було прийнято на початку 90-х. Хто там був при владі?
 
К столетнему юбилею Шухевича его музей открывать собираются...И Героя Украины хотят присвоить... Пожалуй в сём музее его СС-й мундир замечательно смотреться будет со звездой Героя (в акурат неподолёку от Железного креста...)

Стасе, то може ви мені розкажете про Залізний хрест Шухевича? А то МаксКіт обіцяв, обіцяв, і як завжди забув. Ну або засоромився :-)
 
Я вот читаю ваши посты ..и мне стыдно - Украина и Украинцы - другие..Это веселые и жизнерадостные люди..Это не шароварщина в вышиванках...
До речі, шаровари з'явилися на Запоріжжі. Яке відношення вони мають до Галичини?
Это варэныки, борщ..пампушки...Это доброта.
Ну от і я про те ж саме. :-) От тільки Україна на їжі не закінчується... Хоча розумію, якщо більше козиряти нічим - то можна і про їжу поговорити :-)
А что вы проповедуете: *****ьный галыцькый суржик..ровно такой же как и русский..
Я???? Сповідую суржик???? Прошу пана, а де то ви написали щось українською?
Вы даже матом ругаетесь по русски..
Не матюкаюся. І ніколи не матюкався. Я що ******* по вашому? :-)
Галычане - не украинцы, а австро венгры и поляки..
Та ну? Ви серйозно? А скажіть будь-ласка, коли в 30-х роках на Західній Україні святкували дні Шевченка, Франка, Лесі Українки, що святкували ви?
Нахрена нам, украинцам ваши проблемы...???
Їй-Богу. А я то ніяк не можу зрозуміти, як ви українці робите проблему на рівному місці, і впираєтеся в те, що:
а) переможців не судять (сумнівне твердження)
б) СРСР був гарною доброю країною, яку розвалили кляті (ну вставте, що вам ближче).
сидите себе в схронах и цылуйте дупу немцам:клас:
Ну, якщо людина завершує свій допис аплодуванням собі, то вона напевно або невпевнена в тому, що написала, або нібельмеса не тямить в тій темі, куди пише.
До речі, можете ще раз перечитати Акт відновлення Української Держави і ще раз забути подивитися на дату. Помічна справа.
 
А что мы еще не знаем про УПА? ...

Все мозги промываете? ... может еще и отсканенные комиксы про осовободителя Украины - выложите, про эдакого доброго "дядю Степу" ... :-)
 
Есть такой кнадский политолог - Полищук. Он уже давно занимается этой проблемой. Пытается дать выверенную оценку деятельности УПА и ОУН. Здесь лежат архивы его работ:

Посилання видалено

Особливо мені сподобалося наступне (посилання дивитися обов'язково).
Эта книга В.Полищука появилась в закрытой бандеровцами днепропетровской "Новой газете" еще в начале 1996 года.

Так що панове? Бандерівці були тільки на Західній Україні і тільки до середини 50-х років? Ось вам документ, що вони до 1996 року активно діяли. А в 1996 закрили газету в Дніпропетровську.
 
От и меня всегда поражало то, что на землях, где небыло голода, все в истерии бьются по поводу голодомора... а по поводу регионов , где не любят УПА, то что тут не понятно- поляков и евреев поубивали, жаловаться некому в тех краях, а до 50-х годов убивали выпускников ВУЗов, направленных по распределению наработу в западную Украину, в том числе и из москвы.

До нас в село приїхали 3-є дівчат з СУ вчительками працювати. Одну з них вбили СБ за співпрацю з НКВС. Решта живі дотепер. Питання?
 
Прибить надо тех, кто прибил девушку ... Питання? ...
 
Прибить надо тех, кто прибил девушку ... Питання? ...

Ну вона сама знала, куди вв'язується. Тому в даному випадку можете зробити з неї героїню, однак думаю, що їй не варто було туди лізти.
 
Назад
Зверху Знизу