Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Власть - народу!

Разве тема открыта для выяснения вопросов этнической самоидентификации??
Слышали же, что люди типа зародились в Африке, потом разошлись по континентам. Пенс предлагает осудить и запозорить это расползание, колбасные они падлюки, ушли с Родины за куском мяса. Надо было оставаться на месте, там бы пенс и родился, если б предки выжили. Пенс вот собирает денюшку возвратиться на Родину... Ищет попутчиков. Про Шевченка молчек. Поздабыл.
 
Слышали же, что люди типа зародились в Африке, потом разошлись по континентам. Пенс предлагает осудить и запозорить это расползание, колбасные они падлюки, ушли с Родины за куском мяса. Надо было оставаться на месте, там бы пенс и родился, если б предки выжили. Пенс вот собирает денюшку возвратиться на Родину... Ищет попутчиков. Про Шевченка молчек. Поздабыл.

:пиво:
 
Разве тема открыта для выяснения вопросов этнической самоидентификации??
Якщо в тебе є хоч зачатки аналізу, то зверни увагу на слово з назви теми "народ". А народ потребує етнічної ідентифікації, інакше він ним не може бути. Дурнувате "совєтскій народ" ми вже проходили. От я й уточнюю в мавпи, до якого народу він себе відносить, щоб більш чітко уявити, який народ він хоче привести до влади.

Слышали же, что люди типа зародились в Африке, потом разошлись по континентам. Пенс предлагает осудить и запозорить это расползание, колбасные они падлюки, ушли с Родины за куском мяса. Надо было оставаться на месте, там бы пенс и родился, если б предки выжили. Пенс вот собирает денюшку возвратиться на Родину... Ищет попутчиков. Про Шевченка молчек. Поздабыл.
Оправдується ковбасний біженець. Ти краще скажи, де живеш в приймаках і за який народ в тебе серце ниє?
 
Якщо в тебе є хоч зачатки аналізу, то зверни увагу на слово з назви теми "народ". А народ потребує етнічної ідентифікації, інакше він ним не може бути

Здесь участники пытаются построить некую концепцию. А если бы здесь общались люди изо всех уголков планеты, что бы вы сказали??
 
Якщо в тебе є хоч зачатки аналізу, то зверни увагу на слово з назви теми "народ". А народ потребує етнічної ідентифікації, інакше він ним не може бути. Дурнувате "совєтскій народ" ми вже проходили. От я й уточнюю в мавпи, до якого народу він себе відносить, щоб більш чітко уявити, який народ він хоче привести до влади.


Оправдується ковбасний біженець. Ти краще скажи, де живеш в приймаках і за який народ в тебе серце ниє?
Яку Шевченко ковбасу полюблював?

Яку ковбасу люблять ковбасні залишенці?
 
Здесь участники пытаются построить некую концепцию.
Не пробуй свій дилетантизм прикрити різними іноземними словечками. Кожен народ має свої особливості, тому для повного аналізу потрібно знати про матеріал, з яким маєш справу. А твої учаснікі займаються тут пустим трьопом, який до серйозного аналізу має таке ж відношення, як пол-потівщина до марксизму.
Яку Шевченко ковбасу полюблював?
Німецьку. Так за який народ ти тут трьоп ведеш, біженець? За той, що покинув в біді, чи за той, до кого прибився попаразитувати?
 
А твої учанікі займаються тут пустим трьопом,

Даже если и так, что в этом плохого? Пустой треп тоже необходим человеку, аки потребность в общении с себе подобными никто не отменял.

Кожен народ має свої особливості, тому для повного аналізу потрібно знати про матеріал

И всякий народ состоит из человеков, у которых много одинакового. Забыли, наверное, о таких науках как биологи, психология, соц психология, и другие.
 
Пустой треп тоже необходим человеку, аки потребность в общении с себе подобными никто не отменял.
То не варто пенсіонерок коло під'їзду з лушпинням він насіння на губах виставляти за серйозних аналітиків. А за останнього себе видає наш ковбасний біженець, який навіть соромиться признатися, куди він дьору дав від незгод своєї сім'ї під назвою "народ". якщо він втік до англо-саксів і представляє вже їх, то вони проблему "власть народу" вирішили ще 800 років назад своєю "хартією вольностей" і закріпили її Кромвелівщиною. А якщо він піклується про українців, то хай повертається додому і вже не пустим трьопом встановлює цю "власть народу". А може просто прикинутися жлобом і просто сказати "Пішли ви на ... зі своїми проблемами відносно влади" і оминати подібну тему трьопу.
 
Не пробуй свій дилетантизм прикрити різними іноземними словечками. Кожен народ має свої особливості, тому для повного аналізу потрібно знати про матеріал, з яким маєш справу. А твої учаснікі займаються тут пустим трьопом, який до серйозного аналізу має таке ж відношення, як пол-потівщина до марксизму.
Всьо, Марк Іванович, згортайте шарманку.

Німецьку. Так за який народ ти тут трьоп ведеш, біженець? За той, що покинув в біді, чи за той, до кого прибився попаразитувати?
За той, який дав ковбасу Шевченку, за німецький. Не проти?
Дивна любов до народу - прагенння зберегти усих паразитів на ньому.

То не варто пенсіонерок коло під'їзду з лушпинням він насіння на губах виставляти за серйозних аналітиків. А за останнього себе видає наш ковбасний біженець, який навіть соромиться признатися, куди він дьору дав від незгод своєї сім'ї під назвою "народ". якщо він втік до англо-саксів і представляє вже їх, то вони проблему "власть народу" вирішили ще 800 років назад своєю "хартією вольностей" і закріпили її Кромвелівщиною. А якщо він піклується про українців, то хай повертається додому і вже не пустим трьопом встановлює цю "власть народу". А може просто прикинутися жлобом і просто сказати "Пішли ви на ... зі своїми проблемами відносно влади" і оминати подібну тему трьопу.
Надо написати статут - кому, куди, коли, як і шо.

То яку ковбасу люблять залишинці і яке ставлення до болгар? Таке ж як до першої батьківщини Франції і до другої - Африки?
 
Всьо, Марк Іванович, згортайте шарманку.
Ни в коем случае. Как это, Марк Иванович сворачивает свою гармошку.
Это не правильно. Надо продолжать играть, да ещё с вариациями.
Народ и в Африке - народ.
Надо играть, играть и играть..... в народовластие.
И никаких гвоздей.
 
За той, який дав ковбасу Шевченку, за німецький. Не проти?
А чого ж я буду проти? Накакав тут, какай і там. Німець навряд чи в робочий час так тріпався б.
яке ставлення до болгар
Це ті, яких хан Аспарух припер до слов'ян? Нейтральне, що є, що немає.
Таке ж як до першої батьківщини Франції і до другої - Африки?
Щось тут зовсім "Бояришнік" подіяв на хлопа. Про чию це ти батьківщину? Сарани чи євреїв-сефартів?
 
А чого ж я буду проти? Накакав тут, какай і там. Німець навряд чи в робочий час так тріпався б.
Та й я не проти, шо ви какаєте скрізь де можете. Ковбасу яку любите?

Це ті, яких хан Аспарух припер до слов'ян? Нейтральне, що є, що немає.
А шо, ті ше живі? Я про сьогоднішніх і майбутніх. До сьогодняшніх нейтральне?

Щось тут зовсім "Бояришнік" подіяв на хлопа. Про чию це ти батьківщину? Сарани чи євреїв-сефартів?
Якшо багато випили, то подіяв. Про вашу батьківщину, одну й другу.

То не варто пенсіонерок коло під'їзду з лушпинням він насіння на губах виставляти за серйозних аналітиків. А за останнього себе видає наш ковбасний біженець, який навіть соромиться признатися, куди він дьору дав від незгод своєї сім'ї під назвою "народ". якщо він втік до англо-саксів і представляє вже їх, то вони проблему "власть народу" вирішили ще 800 років назад своєю "хартією вольностей" і закріпили її Кромвелівщиною. А якщо він піклується про українців, то хай повертається додому і вже не пустим трьопом встановлює цю "власть народу". А може просто прикинутися жлобом і просто сказати "Пішли ви на ... зі своїми проблемами відносно влади" і оминати подібну тему трьопу.
Сім'я під назвою Пенсіонер, вишли грошей. Коли піклуєся про сім'ю і без трьопу.
 
А шо, ті ше живі? Я про сьогоднішніх
Живі живі потомки Аспаруха, під слов'ян косять азіати.
fdfffdzg.webp


Сім'я під назвою Пенсіонер, вишли грошей.
А що, хіба не платять тобі за пустий трьоп на форумах? М-дя... Ти піди й зароби миттям унітазу якогось бюргера, він тобі на дорогу ще й бутерброд зварганить.
 
Живі живі потомки Аспаруха, під слов'ян косять азіати.
fdfffdzg.webp
То хай косять, вам пофіг. Чи нє?

То яку ковбасу любите?

А що, хіба не платять тобі за пустий трьоп на форумах?
Ксожалєню не платять. Ви б платили? Я б може збільшив старання.

М-дя... Ти піди й зароби миттям унітазу якогось бюргера, він тобі на дорогу ще й бутерброд зварганить.
Отакот при живій то сім'ї. Дядько, віручай. Вишлі мнє дєнег.
Вам доречі ненадо унітаза помити? Буде з чого бутєра зробити?
 
У дуба не тіки стовбур бовдур є, а й листя.
Яка глибока думка! Таку міг видати тільки курсист якихось сурогатних курсів.
Мабуть сам хотів гроші попросить,
По Фрейду в жлоба думки про гроші де треба і де не треба вилазять.
 
Яка глибока думка! Таку міг видати тільки курсист якихось сурогатних курсів.
Я в тому році тіки с ясєль вийшов. Прикиньте, який розвинений!

По Фрейду в жлоба думки про гроші де треба і де не треба вилазять.
То ви й по пенсію не ходите? А як живете? Гоп-стоп?
Коли вилазить про унітаз, це що по Фрейду?
 
Назад
Зверху Знизу