Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Обновки

  • Автор теми Автор теми Воffка
  • Дата створення Дата створення
Ну так чого-б і не почати зі своей краіни?


Так я теж в 2017 переоформлял мотоцикл за 30 хвилин в сервісном центре без хабарів та бегунків. Не знаю що за безлад і де він там був.

До речі, ти там працював на митниці що ти знаєшь про безлад, або кум сказал?

Ти-ж взагалі девопс і вся твоя проф діяльність має бути на мануалах (тобто на чужих знаннях-досвіді) побудована. Чи ти особливий і у тебе не так? :)
Бо моя думка країно-нейтральна. Якщо ти спрйняв це за критику України, то певно сам розумієш, що є за що? ¯\_(ツ)_/¯
"Сам *****"\"почніть зі своєї країни" це слабенький контр-аргумент. Як на мене, взагалі не аргумент.

Я поїхав з України наприкінці 2016го. І тоді вже можна було самому поставити на облік, без бігунків. Але система все ще не була ідеальною і люди часто обирали бігунків замість діяти самостійно. Теперішня перереєстрація в Дії за 5 хвилин - рух в потрібному напрямку.
Тут, в Німеччині, ніяких бігунків немає. Ну тобто якщо ти прийдеш в місце, де роблять реєстрацію ТЗ офлайн, ти нікого там не знайдеш, до кого можна було б звернутись і заплатити за "послугу", окрім офіційної процедури. Що там за Абдула у "кума-свата-брата" був - я хз.

Про митницю тоді багато відео на ютубі були. Не треба тут робити вигляд, що не було там безладу і все на митниці робилось легко і прозоро.
Якщо покажете на відео факт наявності бігунків в Німеччині - я вибачусь. ¯\_(ツ)_/¯

Про свою професію взагалі не зрозумів. Якщо вже так дивитись, то ми майже всі все робимо, ґрунтуючись на існуючих знаннях та досвіді. За вийнятком хіба що різного роду дослідників.
 
Останнє редагування:
Я в 2019 ставив на облік імпортований мотоцикл з ідеальними та правильними документами. Всього лише дві скарги та чотири візити і тиждень часу. Так це елементарний чин, що там казати про щось складніше.

Ці шевченківські бігунки - це не про сервіс чи там "правильно заповнити" або "побігати" щоб було зручніше. Це про обійти *******ьні перепони створені корупціонерами.
Не треба порівнювати з перекупами, бо то взагалі рядом не стоїть.
 
  • Це лайк!
Реакції: Econ
Перекупів начебто намагались прикрити податками? Типу якщо продаєш за рік більше однієї автівки - сплачуй податки.

В Німеччині перекупи лише юрособи, наскільки я знаю. Тобто можна купити у фізособи дешевше без гарантії, або на площадці\в салоні дорожче, але вони зобов'язані надати гарантію щонайменше рік.
Так само коли продаєш. Можеш шукати свого покупця місяцями щоби продати дешевше ринку, або одразу відігнати на площадку\в салон та отримати значно нижче.

От я продав в Квітні свій 308й. Ринкова ціна була десь 8 (але 120 сил замість 92 та євро 6 замість євро 5, тобто можна було б теоретично продати за 6-7к). Продав за 4.5к сам за кілька місяців. Салони пропонували за неї 2.5к взагалі.
В Україні ціни в районі 9-10к за євро 6 з ЄС.
 
Останнє редагування:
Тіко тут є два нюанси:
- у нас переоформити авто через СЦ або Дію швидше та простіше ніж в Німеччині. Погугли скільки часу займає переоформити корча, коли приватна особа продає приватній особі
- в Німеції також є бігунки. Коли мій друг купував тачку з рук - йому простіше було дати грошей Абдулі, який заповнив всі папери та відніс всі документи, ніж розбиратися та робити це самому
Это услуга. Как в Египте можно самому саполнить карточку а можно за 1-2 доллара велеть специально обученному.

Просто хорошо когда это альтернатива а не безвыходность
 
Тіко тут є два нюанси:
- у нас переоформити авто через СЦ або Дію швидше та простіше ніж в Німеччині. Погугли скільки часу займає переоформити корча, коли приватна особа продає приватній особі
- в Німеції також є бігунки. Коли мій друг купував тачку з рук - йому простіше було дати грошей Абдулі, який заповнив всі папери та відніс всі документи, ніж розбиратися та робити це самому
В Німеччині нема ніяких папер. В тебе документи на машину та код страхування - вибираєш номер там робиш його і отримуєш документи. Усе. В мене були тільки проблеми з отриманням терміну. Бо в нас тут лише рік як ввели електрону чергу.
 
Да-да, до речі, значно простіше дати грошей Абдулі ніж самому іздити подавати-забирати-чекати документи в незручний час фіг знає куди.

Так що коли там будете радити що тут в Украіні робити, то розберитись спочатку зі своіми арабо-російско-німецькими бігунками :збентежений:
Еще один, что что а с переоформлением авто в Германии проблем нет.
 
В Німеччині перекупи лише юрособи, наскільки я знаю.
Нет, знаю даже семьи, у которых собственный эвакуатор и торгуют как частные лица. Договор купли продажи листок обычный где заполняешь данные покупателя, продавца и машины. Чтобы поставить на учёт нужно только два брифа.
 
в Польщі навіть якщо фізособа продає всеодно є гарантія на скриті дефекти (рекойма) і її ніби як не можна вимкнути.
Тут тільки якщо буде якась несправність про яку "було відомо, але замовчано" при продажу. В такому випадку або ремонт за рахунок попереднього власника, або повернення машини-грошей.
Тому я вказав всі відомі проблеми при продажу. :)
 
Тут тільки якщо буде якась несправність про яку "було відомо, але замовчано" при продажу. В такому випадку або ремонт за рахунок попереднього власника, або повернення машини-грошей.
Ну так, це рекойма і є
 
Я в 2019 ставив на облік імпортований мотоцикл з ідеальними та правильними документами. Всього лише дві скарги та чотири візити і тиждень часу. Так це елементарний чин, що там казати про щось складніше.
Первая регистрация у нас геморойная из-за сертификации насколько я понимаю. Я смутно подозреваю, что если в Германии попытаться зарегестрировать мот или машину, которая официально не поставлялась на этот рынок это будет полная ****.
 
Первая регистрация у нас геморойная из-за сертификации насколько я понимаю. Я смутно подозреваю, что если в Германии попытаться зарегестрировать мот или машину, которая официально не поставлялась на этот рынок это будет полная ****.
А ее и не поставят на учет, думаешь почему все битки из штатов, которые в Европу вывезли в Украину обратно продают, они тут не становятся на учёт. Проще и дороже продать ее в Украине и купить тут местное авто.
 
Все тут можна поставити на облік. Є дві процедури. Коли на машину є СОС, і коли немає.
Навіть корча євро-4 можна загнати, як свій у зв'язку з переїздом, і поставити на облік через більш дорогу процедуру Vollabnahme, але із забороною подальшого продажу.
Повна перевірка – це експертиза відповідно до § 21 StVZO (Німецький закон про дорожній рух), яка необхідна для реєстрації транспортного засобу без німецького сертифіката відповідності типу або дозволу на експлуатацію в дорожньому русі, наприклад, після імпорту або якщо транспортний засіб не експлуатувався більше семи років. Під час повного прийому експерти перевіряють технічний стан і безпеку руху транспортного засобу, щоб встановити, чи відповідає він будівельним і експлуатаційним нормам, і складають експертний висновок для видачі дозволу на експлуатацію.

Коли необхідний повний прийом?
Повний прийом необхідний, зокрема, якщо:
транспортний засіб імпортується з-за кордону без дозволу на експлуатацію в ЄС.
транспортний засіб був виведений з експлуатації на строк понад сім років і відповідні документи відсутні.
неможливо іншим чином підтвердити відповідність транспортного засобу вимогам та його безпеку для руху.

Що перевіряється під час повного прийому?
Під час повного прийому перевіряється весь обсяг основного технічного огляду (ОТО) і додатково:
визначається, чи відповідає транспортний засіб будівельним і експлуатаційним нормам.
оцінюється, чи необхідні переобладнання або модифікації (наприклад, фари) для виконання норм.
визначаються технічні дані для свідоцтва про реєстрацію.

Який результат повного прийому?
Після успішного повного прийому ви отримаєте висновок відповідно до § 21 StVZO. Цей висновок ви потім подаєте до відповідного органу дорожнього руху, щоб отримати індивідуальний дозвіл на експлуатацію (EBE) і зареєструвати транспортний засіб.
Я свою по більш простій процедурі з СОС поставив на облік.
 
Останнє редагування:
Сьогодні бачив на дорозі ту Ферарі, що на Мазду СХ-30 схожа.
IMG_7487.webp
 
Первая регистрация у нас геморойная из-за сертификации насколько я понимаю. Я смутно подозреваю, что если в Германии попытаться зарегестрировать мот или машину, которая официально не поставлялась на этот рынок это будет полная ****.
Не-не, сертифікація була пройдена і не в тому проблема. Подібні моти в ЄС поставлялись, просто мій конкретно імпортований напряму з Японії.

Проблема була в дефісі у він коді (в номері рами). Це у нас на шевченко такі генії працюють - на рамі вибитий номер з дефісом, в експортних доках - номер з дефісом, в імпортних - номер з дефісом, в сертифікаті - номер з дефісом, але "іди ****й перероблювати всі документи, щоб дефіса не було, от тоді і поставиш на облік" ©

Після зайобування начальника і двох письмових скарг мене перестали посилати переробляти заново імпортні документи, як виявилось раптом можливо просто подзвонити в Київ "програмістам бази даних" і нормально внести в базу то що типу валідацію стандартно не проходить, і за півгодини вже отримати пластик і ***ху. Грошей я їм принципово не давав. І ні, це не нестандартна проблема, я не вважаю що я щось винен таким довбойобам, які свої проблеми намагаються перекласти на клієнта. Більш ніж впевнений з "бігунком" який їм там всім башляє би вирішилось все швидше.
 
Назад
Зверху Знизу