Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Обновки

  • Автор теми Автор теми Воffка
  • Дата створення Дата створення
Пісець, за то Фіеста 2005 року або Фокус 3 виглядає офігенно!)))
Ти взагалі бачив як виглядають сучасні китайські авто?
Я бачив. На мій смак виглядають приблизно як ванна обшита пластіковими панелями. :збентежений:
 
А як саме вони себе показати?
Бо мій Jialing 2014 р ще бігає збс.
І Ліфани у людей норм тримаються, і добре продаються
Так саме й показали: їздити можна, й точно краще за совковий хлам, але навіть ті китаєлюби про них не знають.
І на постерах завжди як був так і є або H-D, Suzuki або Ducati, а не Loncin якийсь. Ніхто в дитинстві не мріє про Qingqi. І на дорозі їх можна побачити тільки у вигляді малокубатурних дирчів, та й то не всюди.
Як навчив юзер Dochina, що продавав запачастини на китайські мото і мопеди багато років, у китайців можна брати те що просте як тапок та побудоване на базі Honda чи Suzuki 80х років. А як починається "китайський хайтек" чи "китайський люкс", то винось закопуй.
 
Через пару років побачимо що з ними буде. Вживу не бачив. На фото/відео виглядає як гівно (мається на увазі матеріали та якість зборки)
На 4пда ******* скаржуться на відвал коліс та керма. Бєларус один нив що в нього після досягнення максимакли і пробігу 39км тачка стала цеглиною.
Що телефони барахло що автомобілі. Очікувано.
Минулого року помацав зікр х, якість матеріалів та збірки дуже і дуже непогана.
Хз як воно їздити буде, але в салоні норм таз. Можу точно сказати, що якість збірки ліпша ніж у сучасного мерса (gle).

Нагадай, на якому пробізі у твоїй колишній вольви мотор здох?
 
Останнє редагування:
Воно ж наче оцинковане має бути.
Там не оцинковка в классическом смысле. Насколько знаю то двойная классическая оцинковка осталась только на Рено.
В Черри Тигго идёт так называемая "холодная оцинковка", нанесением цинксодержащего покрытия и то не на все поверхности. Итого на Тигго 7 оцинкованная шпаклёвка на задних крыльях, стойках вокруг дверей, поперечины между дверьми и релингами и всё. ЛКП плавает от 50 на стойках до 110. Двери не оцинкованные. Я проверял сам своим толщиномером который показывает как металлизированную шпаклёвку, так и цинковое покрытие.

ПыСы Проверил свой холодильник, он весь оцинкованный :D Продам холодильник для сборки авто, дорого :D:D:D
 
А вы технические характеристики не смотрите, на Кашкаях новых 1,3т 140-158л.с, 1,5т 190л.с. Разгон у последнего 7,9 сек до сотни мало?
Ну, я бы сказал тут было бы уместнее спрашивать долго-ли он так сможет :)

Поэтому я-то верю в чудеса современной науки и техники, однако имею определенное представление за счет чего они достигаются, и предпочитаю что бы цифеки были не удивительными, а понятными.
 
Минулого року помацав зікр х, якість матеріалів та збірки дуже і дуже непогана.
Хз як воно їздити буде, але в салоні норм таз. Можу точно сказати, що якість збірки ліпша ніж у сучасного мерса (gle).

Нагадай, на якому пробізі у твоїй колишній вольви мотор здох?
Давай не будемо про вольву.
Не просто так я на ауді пересів. Хоча дизеляки норм в них ходять. Та і бензинки з менш злими прошивками. Хєр зна де там в тому зікрє якість непогана, *****и плюються що вона з салону крива коса і мʼята. Я там вище рілс скидав як раз.
 
Ну, я бы сказал тут было бы уместнее спрашивать долго-ли он так сможет :)

Поэтому я-то верю в чудеса современной науки и техники, однако имею определенное представление за счет чего они достигаются, и предпочитаю что бы цифеки были не удивительными, а понятными.
А чому не зможе? Куги/есуейпи на 1.5-1.6 екобустах бачив з пробігами в 200к миль.

Так щоб далеко не ходити на першій сторінці
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
 
Останнє редагування:
А чому не зможе? Куги/есуейпи на 1.6 екобустах бачив з пробігами в 200к миль.

Так щоб далеко не ходити на першій сторінці
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
Не зможе тому що чудеса тілько в казках бувають. Впроч, якщо 2-3 раза мотор відкапіталити, то можливо і зможе, але самі розумієте.

А до речі воно точно на ходу? Ізза трещині в бампере разве тоталят автівку?
 
Давай не будемо про вольву.
Не просто так я на ауді пересів. Хоча дизеляки норм в них ходять. Та і бензинки з менш злими прошивками. Хєр зна де там в тому зікрє якість непогана, *****и плюються що вона з салону крива коса і мʼята. Я там вище рілс скидав як раз.
Може то для *****ів спецверсія? У нас електричні китайські брички усі сірі, вони для внутрішнього ринку Китаю.
Знову ж, хз як воно потім їздити буде (думаю не дуже).
 
Не зможе тому що чудеса тілько в казках бувають. Впроч, якщо 2-3 раза мотор відкапіталити, то можливо і зможе, але самі розумієте.

А до речі воно точно на ходу? Ізза трещині в бампере разве тоталят автівку?
***ха, ну подивись сам. Написано ран енд драйв, значить на ходу. Ніхто там капіталити не буде той трьохциліндровий огризок. Їздять вони і не мають якихось особливих проблем. Всі проблеми - типові для сучасних турбомоторів.
 
Може то для *****ів спецверсія? У нас електричні китайські брички усі сірі, вони для внутрішнього ринку Китаю.
Знову ж, хз як воно потім їздити буде (думаю не дуже).
Це ще один аргумент не купляти оце ось - що потім робити з запчастинами? Де брати? За які гроші і в які терміни? Тут і на європейські тачки іноді тиждень чекати доводиться.
 
Ніхто там капіталити не буде той трьохциліндровий огризок. Їздять вони і не мають якихось особливих проблем. Всі проблеми - типові для сучасних турбомоторів.
Ну бачишь, ти і сам все знаєшь. А я от навіть не хочу знайомитись з проблемами "типовимі для сучасних турбомоторів"
 
***ха, ну подивись сам. Написано ран енд драйв, значить на ходу. Ніхто там капіталити не буде той трьохциліндровий огризок.
Чесно кажучи не зрозумів, тобто його треба капіталіти, або він ран енд драйв і там просто трещина? Але тогда чому іі в тотал?
 
Ну бачишь, ти і сам все знаєшь. А я от навіть не хочу знайомитись з проблемами "типовимі для сучасних турбомоторів"
І що? Їздити все життя на 1.6mpi чи v6 3,5 атмо на 220 сил?)
 
Чесно кажучи не зрозумів, тобто його треба капіталіти, або він ран енд драйв і там просто трещина? Але тогда чому іі в тотал?
Ран енд драйв - заводиться і їде своїм ходом.
Очевидно, що там не тільки тріщина. Але мотор+кпп робочі. Глибоку діагностику ніхто там не робить.

Подивився - це очевидно тачка з фірми якоїсь. Можливо і лізінгова. З пробігом в 130к+ міль ремонтувати її взагалі сенсу нема, вона своє відʼїдила там. Або поїде десь до нас чи ще кудись в країни 3го світу або в США їі куплять за 500 баксів і розберуть.

От ще одна з пробігом 150к миль

⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
 
Останнє редагування:
ну 2-2 с небольшим мне вполне внушает доверие.
Так справа в тому, що і сучасні атмосферники нічим не надійніші ніж турбо.
Там ті ж проблеми. Ну окрім потенційних проблем з турбою, звісно.
А так - алюмінієві блоки облегшені, голови одноразові, облегшені ШПГ. Ті ж проблеми з форсунками, заслонками і т.д.
Можна, звісно, купити собі камрі в 40 кузові на 2.4 і гвалтували її доки вона на атоми не розвалиться, але задоволення то сумнівне.
 
Так справа в тому, що і сучасні атмосферники нічим не надійніші ніж турбо.
Там ті ж проблеми. Ну окрім потенційних проблем з турбою, звісно.
А так - алюмінієві блоки облегшені, голови одноразові, облегшені ШПГ. Ті ж проблеми з форсунками, заслонками і т.д.
Можна, звісно, купити собі камрі в 40 кузові на 2.4 і гвалтували її доки вона на атоми не розвалиться, але задоволення то сумнівне.
Ну а я думаю що всеж мають бути більш надійні та долговічні за рахунок того не так сильно форсовані, не так сильно теплонавантажені, ну і т.і. Ну і мінус турбіна зі своімі плюсами там мінусами.
 
Назад
Зверху Знизу