Статус:
Offline
Реєстрація: 25.07.2008
Повідом.: 25896
Реєстрація: 25.07.2008
Повідом.: 25896
- 🟡 15:48 Відбій тривоги в Харківський район.Зверніть увагу, тривога ще триває у:- Харківський район#Харківський_район
- #281
Нормальний двигун та батарея акумів на 72В чудово потягне все. А менше мені нафіг не треба - я не хочу велосипед з мотором, я хочу повноцінний легкий електробайк.
У знайомого 3кВт двигун на літії катається, проблем немає, 50 вгору на весніна топив на ньому особисто. 72В, ємність 14А ніби, вага самокату 40 з чимось.
Про дибелість я мав на увазі зовнішньо скоріш. Злий дх з навішаними акумами та двигуном все ж залишається велосипедом, а піт - мотоцикл, як не верти.
Колись катався на повноцінному електробайку самопальному, легкому до 50кг з 10кВт двигуном в рамі та ланцюговою передачею - бомба, підвіску мотор не задрачує, центр вари не перетягує, висить низько, тягне шалено.
Звичайно для рівної дороги потужність завелика, з такою вагою сильно не розженешся, але коли кудись вгору заїхати, то дає знати.
У знайомого 3кВт двигун на літії катається, проблем немає, 50 вгору на весніна топив на ньому особисто. 72В, ємність 14А ніби, вага самокату 40 з чимось.
Про дибелість я мав на увазі зовнішньо скоріш. Злий дх з навішаними акумами та двигуном все ж залишається велосипедом, а піт - мотоцикл, як не верти.
Колись катався на повноцінному електробайку самопальному, легкому до 50кг з 10кВт двигуном в рамі та ланцюговою передачею - бомба, підвіску мотор не задрачує, центр вари не перетягує, висить низько, тягне шалено.
Звичайно для рівної дороги потужність завелика, з такою вагою сильно не розженешся, але коли кудись вгору заїхати, то дає знати.
Останнє редагування: