Статус:
Offline
Реєстрація: 31.08.2008
Повідом.: 6289
Реєстрація: 31.08.2008
Повідом.: 6289
- 🟡 21:26 Відбій тривоги в Харківська область.Зверніть увагу, тривога ще триває у:- Куп’янський район- Харківський район- Липецька територіальна громада- Вовчанська територіальна громада#Харківська_область
- #281
Ну дивлячись для чого - декому подобається лоурайдити по шосе чи по ньому майже злетати на спорті. На електро не поендуриш нормально, говна не помісиш бо потужності хуйма.
С редукторным мотором велосипед остаётся велосипедом, и на недостаток мощности я не жалуюсь. Вот если ставить прямоприводное 10-килограммовое колесо - это уже да, фиг-знает-шо получается, но никак не велосипед.
А так да - я для того і хочу замінити пітбайк на електробайк впринципі схожої конструкції, що електро буде набагато "менш дибелий" та, головне, без двс, що дозволятиме їздити на ньому усюди, в тому числі в людних місцях.
Питбайк через поваленное дерево не перетащишь, а электровелосипед - запросто. И еще спорный вопрос кто "менш дибелий" - кетайский пит или брендовый даунхилльный подвес

Ну так літій дає достатній струм, якщо звичайно набрати хочаб 48В, а краще вже 72, а не брати набори для пенсіонерів 24-36В.
Литий-ионный аккум на 48 вольт и 12-13-14 ампер-часов потянет максимум 500-600 ваттный мотор. Больший ток он не даст, ну или даст в ущерб ресурсу. А ставить 20-24 ампер-часа литий-ион это уже не то пальто - вес, цена и т.д.
Такшо получается если хочешь киловатт то тока LifePo4, выбор невелик...