Якщо відстань більше 25 метрів, то світлофор за перехрестям потрібно вважати дублюючим(не основним).
1.комментарий мой был к утверждению "основных светофоров за перекрестком не бывает", Я показал, что бывают.
2. Ваше толкование не совсем верно..
Нельзя применять схему вариантов ж,з,і в случае, если от стоплинии до светофора - более 25 метров. НЕЛЬЗЯ. Проектировщику.
Так же как и нельзя ПРОЕКТИРОВЩИКУ две ПЧ регулировать одним светофором...
А вообще читаем 7.22 полностью, чтоб не вырывать из контекста.
7.22 Транспортні світлофори треба розміщувати відповідно до таких варіантів, перевагу у
використовуванні яких для різних типів і виконань світлофорів зазначено у таблиці 10:
— перед перехрестям (регульованим пішохідним переходом):
а — праворуч від проїзної частини;
б — над проїзною частиною;
в — ліворуч від проїзної частини на розділовій смузі, напрямовому острівці чи
острівці безпеки;
г — ліворуч від проїзної частини. (Варіант можна застосовувати на дорогах з
одностороннім рухом транспортних засобів. За двостороннього руху варіант можна
застосовувати за наявності не більше трьох смуг зустрічного руху, до того ж
світлофори треба розташовувати на консольних опорах (за однієї зустрічної смуги
можна встановлювати світлофор на стояку));
— на території перехрестя:
д — ліворуч на розділовій смузі, напрямовому острівці чи острівці безпеки;
е — праворуч на розділовій смузі, напрямовому острівці чи острівці безпеки
— за перехрестям (регульованим пішохідним переходом):
ж — на розділовій смузі, напрямовому острівці чи острівці безпеки;
з — ліворуч від проїзної частини;
і — праворуч від проїзної частини.
Варіанти ж, з, і можна застосовувати лише у випадках, якщо відстань між стоп-лінією та
світлофором не перевищує 25 м.
Тут не сказано - "основной" или "дублирующий" это светофор. ЕСЛИ ОТ СТОПЛИНИИ до места установки конкретного светофора более 25 метров - ЕГО СТАВИТЬ НЕЛЬЗЯ. будь он хоть основной, хоть "дублирующий"...
Потому ещё раз возвращаемся к
грубейшим нарушениям стандартов при проектировании перекрестка. который "та всё там в порядке" (с) Кернес
Итак. Что необходимо в направлении Конституции - Мечникова (как ехал Туарег), чтоб хоть немного привести его в соответствие с требованиями стандарта:
1. Основной светофор расположить, как описано в 7.22 г) на столбе в начале скругления в сторону Сумской (использовать Т2.13)
2. Стоплинию нарисовать за 3-5 метров ДО начала левого скругления (а не за 20, как сейчас надебилено) так, чтоб до дублирующего возле пузатой хаты было НЕ БОЛЕЕ 25 метров.
3. "Правый" светофор - демонтировать, оставив на этой ПЧ/полосе знак "движение только направо" в комбинации с "уступи дорогу".