Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Вопрос про первый мотосезон

  • Автор теми Автор теми junglist
  • Дата створення Дата створення
ну розкажіть про "правильне" гальмування "навпаки". бо щось я зовсім не розумію сенс заднього гальма на вже погано зчіпленому із землею задньому колесі за активного гальмування переднім.
тема про перший сезон, нубів достатньо - розповідайте
 
ну розкажіть про "правильне" гальмування "навпаки". бо щось я зовсім не розумію сенс заднього гальма на вже погано зчіпленому із землею задньому колесі за активного гальмування переднім.
Скажи чесно--ты сам понял что щяс написал?

А ты нам что?
 
он о том что когда тормозишь передом - **** поднимается, в следствии чего снижается сцепление задненго колеса с дорогой.
 
не ну ващета правильное торможение начинаецца с заднего, передний контур нужно вкл как можно быстрее после нажатия на педальзу задего. т.е. - жмакаем зад немного, мот приседает, жмакаем перед - эффективно тормозим. при этом меньше выражен эффект клевка и сохраняется развесовка, основное усилие идет на передний контур, он и тормозит. чутка потеряв в эффективности можно тормозить только передним тормозом, при правильном подходе тормозной путь дольше буквально на пару метров. жмакать же задний и ДОБАВЛЯТЬ передний тока есси тебе кажиццо шо заднего мало - в корне неверно. основной тормоз - перед.
 
Вот вот! Я знал Вова что ты не выдержиш и напишиш. Именно так и происходит правельное торможение.
 
ну я так само і розповідав
и ДОБАВЛЯТЬ передний тока есси тебе кажиццо шо заднего мало
оце ж лише наслідок того, що їзджу обережно та не швидко, гальмую заздалегідь, тупо заднього часто вистачає.
ти ж не тупо жмакаєш важелі до упору, а поступово збільшуєш натиск. от я так само, але зза мого "стилю" їзди часто не встигаю дотягнутися та натиснути важель переднього більш його холостого ходу до того, як голова дасть відбій руці на переднє гальмування бачачи достатню динаміку гальмування лише заднім. ну наприклад, їду пісят, попереду у 30 метрах світлофор, що не встигаю проїхати. пропонуєш проїхатися ще 20 метрів і гальмувати переднім? мені більше імпонує поступове повільне гальмування, так у мене найчастіше буває. а інколи підпирають позаду чи відстань для гальмування менша - звичайно гальмую вже по-іншому, під світлофором.

загалом за інфу дякую

взагалі до гальмування дуже серйозно відношуся, при виїзді обов'язково перевіряю гальма, екстренне гальмування.



пс - доречі вел, як практика для роздільного гальмування, незамінний, щоб тут не казали. саме зза того, що легший. центр ваги набагато вищий, зміщується при гальмуванні більше, контроль гальм більший потрібен.
 
Останнє редагування:
Ну в некоторых книжках пишут, что задний тормоз он не (столько) для торможения нужен а для того чтобы загрузить переднее колесо.

И уже потом, передним тормозом и снижается скорость ТС.

Мне лично кажется, что очень похоже что так оно и есть.
 
Вобщет меня бесят велосипедеры которые вылетают на пешеходном с тротуара, ска велосипедеры переводите велики в руках по пешеходному ато я за себя не ручаюсь:***:
А мотоциклисты ****ец какие законопослушные...:D
 
А мотоциклисты ****ец какие законопослушные...:D

1-percent.webp


:D
 
Мотоциклисты **** быстрые
 
tifo, посмотри мотогонки, мотоГП например, там гонщики задний тормоз используют в основном для управления поворотом(занос, скольжение...)непосредственно уже в повороте, а тормозят передним. и сравни, хоть на мото, хоть на авто, размеры передних и задних тормозных дисков - как думаешь почему разница в 3 раза?
 
Назад
Зверху Знизу