ну я так само і розповідав
и ДОБАВЛЯТЬ передний тока есси тебе кажиццо шо заднего мало
оце ж лише наслідок того, що їзджу обережно та не швидко, гальмую заздалегідь, тупо заднього часто вистачає.
ти ж не тупо жмакаєш важелі до упору, а поступово збільшуєш натиск. от я так само, але зза мого "стилю" їзди часто не встигаю дотягнутися та натиснути важель переднього більш його холостого ходу до того, як голова дасть відбій руці на переднє гальмування бачачи достатню динаміку гальмування лише заднім. ну наприклад, їду пісят, попереду у 30 метрах світлофор, що не встигаю проїхати. пропонуєш проїхатися ще 20 метрів і гальмувати переднім? мені більше імпонує поступове повільне гальмування, так у мене найчастіше буває. а інколи підпирають позаду чи відстань для гальмування менша - звичайно гальмую вже по-іншому, під світлофором.
загалом за інфу дякую
взагалі до гальмування дуже серйозно відношуся, при виїзді обов'язково перевіряю гальма, екстренне гальмування.
пс - доречі вел, як практика для роздільного гальмування, незамінний, щоб тут не казали. саме зза того, що легший. центр ваги набагато вищий, зміщується при гальмуванні більше, контроль гальм більший потрібен.