Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Власть - народу!

И вообще.
Я вот человек практиццкий.
Поэтому хочется понимать.
Если прямо завтра утром начнём вершить народовластие - то что?
Наши (верней - Ваши) действия?
Есть мнение, что у вершителей нет должной теоретической базы (не говоря уж о практическом опыте).
+ народ не готов.
+ существующая власть (которая формально вообще-то народная) будет активно против.
Вот тут Выложен документ Шлях до народовладдя
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
. Фрагмент из него

ПЛАН ДІЙ ПО СТАНОВЛЕННЮ В УКРАЇНІ НАРОДОВЛАДДЯ

План дій по становленню в Україні народовладдя – це план здобуття народом України і його територіальними громадами повноцінної суб'єктності – здатності і можливості виробляти, виражати і здійснювати свою волю. Тільки при набутті всіх цих трьох якостей народ стане господарем всієї країни, а територіальні громади - господарями на відповідних територіях в рамках наданих народом повноважень.

План дій має рамковий характер, всі його три складові мають реалізуватися за окремими більш конкретними планами:
• здійснення необхідних інституційних змін для утвердження повного народовладдя,
• реалізація існуючих інституційних можливостей для здійснення народовладдя,
• становлення та підтримка суб’єкта суспільних трансформацій, що реалізує План дій.

________________

А тут целиком:


Проект
ШЛЯХ ДО НАРОДОВЛАДДЯ​
Народ України отримав незалежність на зламі тисячоліть, коли людство підводило підсумки всім попереднім епохам свого розвитку і визначало стратегічні плани на майбутнє, які знайшли своє відображення в
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
, де у розділі «V. Права людини, демократія і благе управління» світове співтовариство намітило: «Ми не пошкодуємо зусиль для заохочення демократії та зміцнення правопорядку, а також для забезпечення поваги всіх міжнародно визнаних прав людини і основних свобод, включаючи право на розвиток».

Реалізації намірів людства по розвитку демократії та захисту прав людини надав суттєвий поштовх науково-технічний прогрес. Поява і розвиток інтернету та мобільного зв’язку кардинально змінили світ і людство почало переходити від індустріальної епохи свого розвитку до інформаційної. Світове суспільство почало інтенсивне інтегруватися, створюючи в інформаційному просторі прообраз майбутньої ноосфери - планетарного колективного розуму, мозку, в якому як би роль окремого нейрона виконує мозок кожного, хто включений в світові інформаційні мережі. Цей колективний розум у міру свого розвитку і перетвориться згодом в розум людства, за допомогою якого буде здійснюватися загальнолюдське самоврядування, завдяки чому світове співтовариство зможе подолати всі існуючи кризові явища та загрози в сфері екології, економіки, соціальної сфері тощо.

Вже при нинішньому рівні розвитку ноосфери виникають нові явища в самоврядуванні: перші особи держав здійснюють прямі консультації з громадянами; особиста участь громадян в написанні і прийнятті законопроектів стає демократичною нормою; народи і їх територіальні громади поступово отримують суб'єктність і можливість безпосередньо ставити завдання органам управління і контролювати їх виконання, що дозволяє громадянам брати активну участь в управлінні країною, здійснювати пряме народовладдя, вести спільне господарство. Для прискорення цих доброчинних процесів на планетарному рівні вже виник міжнародний рух real democracy.

На сьогодні визріли передумови для такої соціальної організації і в Україні, але процеси розвитку української демократії мають свої особливості і труднощі, зумовлені в першу чергу історичними, а також ментальними, економічними, політичними та іншими чинниками.

Головним чинником, що стримує розвиток української демократії є неготовність народу України, який продовжує ще за інерцією радянських років тяжіти до патерналістської моделі суспільних відносин, в повній мірі здійснювати ті активні громадянські функції, які покладаються на нього в демократичних умовах. Крім поведінкових стереотипів ця неготовність має своїми витоками також і відсутність у громадян України належної політичної та правової культури. Ускладнюється ця негативна ситуація і вкрай низьким прожитковим рівнем більшості населення країни, що різко знижує суспільну активність людей, вимушених всі свої сили і час віддавати боротьбі за існування.

Разом з тим було б помилкою вважати ситуацію, що склалася, безвихідній для української демократії. Як показали майдани 2004 і 2014 років, народ України несе в собі потужний громадянський потенціал, яким, на жаль, за всі пострадянські роки так і не змогла розпорядитися на благо народу українська політична еліта. Вона використовувала цій потенціал в своїх інтересах. Але завдяки інформаційним технологіям правдиве слово вийшло із під контролю узурпаторів влади, одурити людей стає неможливо, прийшов час коли «все таємне стає явним» і «жито відділяється від полови». І вже на президентських і парламентських виборах 2019 году вперше за всі роки незалежності головною темою були не мовні або геополітичні питання, а саме питання народовладдя.

Розвиток демократії в Україні можливий тільки через розкриття внутрішнього потенціалу українського народу, пробудження в ньому громадянських почав, політичного і правового просвітництва, структурування і самоорганізації. Тільки освічений і організований як єдина родина народ, натхненний високим змістом спільного буття, здатний бути господарем своєї долі, здійснювати реальне народовладдя.

Перехід українського суспільства з нинішнього стану, як об'єкта маніпуляції і експлуатації, в стан суб'єкта, творця свого сьогодення і майбутнього, може здійснитися лише за умови, якщо його духовно-інтелектуальна еліта приступить, нарешті, до виконання своєї суспільної функції і перейде від багаторічних чвар і хитань до злагодженої роботи на благо українського народу і реалізує та розвине все, що передбачене головним державотворчим документом країни - Декларацією про державний суверенітет України.

Консолідація інтелігенції в ім'я процвітання нашого народу, організація нею діалогу між усіма учасниками суспільно-політичного процесу і вироблення всім народом узгоджених уявлень про майбутнє країни, в тому числі уявлень про українську демократію, - ось та перша і необхідна умова, без якої неможливо підняти народ з його нинішнього незавидного стану. Знайти в процесі діалогу провідну зірку нашого народу - його національну, загальнонародну ідею, мрію, ідеал - і вибудувати демократичний шлях до цього ідеалу - ось в чому полягає надзавдання української інтелігенції, її історична місія!

Всеукраїнський Форум Народовладдя, виконуючи це високе надзавдання української інтелігенції і приймаючи до уваги поточну політичну, соціально-економічну і соціально-психологічну ситуацію в Україні, пропонує українському народові наступний План дій по становленню в Україні народовладдя:


ПЛАН ДІЙ ПО СТАНОВЛЕННЮ В УКРАЇНІ НАРОДОВЛАДДЯ

План дій по становленню в Україні народовладдя – це план здобуття народом України і його територіальними громадами повноцінної суб'єктності – здатності і можливості виробляти, виражати і здійснювати свою волю. Тільки при набутті всіх цих трьох якостей народ стане господарем всієї країни, а територіальні громади - господарями на відповідних територіях в рамках наданих народом повноважень.

План дій має рамковий характер, всі його три складові мають реалізуватися за окремими більш конкретними планами:
• здійснення необхідних інституційних змін для утвердження повного народовладдя,
• реалізація існуючих інституційних можливостей для здійснення народовладдя,
• становлення та підтримка суб’єкта суспільних трансформацій, що реалізує План дій.

І. Здійснення необхідних інституційних змін для утвердження народовладдя​
Передбачає спільну публічну розробку інтелектуалами України, загальнонародне обговорення і внесення на Всеукраїнський референдум наступних пропозицій, які після затвердження народом України мають стати підґрунтям нової редакції Конституції України:
• Суспільного договору (декларації народного суверенітету, акту національного відновлення …) громадян України, що повинен містить мету, базові цінності і принципи спільного українського буття.
• Доктрини народовладдя України, що повинна містить необхідні і достатні положення щодо змін конституційного ладу України.
• Доктрини народного господарства України - сфери спільної трудової діяльності громадян України по виробництву і розподілу благ.

ІІ. Реалізація існуючих правових можливостей для здійснення народовладдя​
Передбачається діяльність по трьом ключовим напрямкам:
• становлення інститутів прямого народовладдя,
• формування органів самоорганізації населення,
• розвиток кооперації, бірж і логістичних центрів на селі.

У руслі зазначених напрямків пропонується зробити наступне:

1. Ввести в дію і зробити нормою життя консультативне опитування громадян на всіх рівнях місцевого самоврядування і на загальнодержавному рівні на сучасній технологічній основі за допомогою відкритого інтернет-голосування - без організації виборчих дільниць та інших пов'язаних з цим дорогих процедур. Створити для цього на всіх інтернет-ресурсах органів місцевого самоврядування та Верховної Ради України інтернет-сервіси з форумними майданчиками для дискусій і голосування з потрібних громадянам питань електронним чином, як це вже робиться з 2005р. в Естонії і планується в Швейцарії. Реалізація цього не вимагає законів, досить прийняття Положень про консультативні опитування представницькими органами управління.

2. Сформувати і ввести в дію ради старійшин на всіх рівнях суспільного самоврядування - розум, честь і совість народу України та його територіальних громад, які своєю авторитетною дією забезпечили б високий рівень обговорення і відродження добрих українських традицій діалогу, толерантності і доброзичливості, вибудовування на їх основі цивілізованої демократичної культури, гідної України, і займалися б механізмами прямого народовладдя (консультативні опитування, зборів членів територіальних громад та ін.), системною організацією дискусійних процесів на інтернет-ресурсах, організацією волевиявлення громадян і контролем втілення в життя результатів волевиявлення. Створити громадсько-наукові ради при органах місцевого самоврядування та при Верховній Раді України, які виступали б центрами громадянської активності та аніматорами спільної думкотворчості на інтернет-ресурсах.

3. Сформувати повсюдно передбачені Конституцією та законами України органи самоорганізації населення, починаючи з будинкових та вуличних комітетів, на основі яких створити обласні, міські, районні, сільські та селищні відділення сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів, що дають можливість всім громадянам стати безпосередніми і рівноправними учасниками єдиного соціально економічного механізму. Це дозволить забезпечити пряму доставку продуктів харчування від виробника до споживача, виключивши ланцюжка посередників, в рази зменшити ціни, гарантувати якість вітчизняних сільгосппродуктів, що підніме село і суттєво підвищить добробут громадян України.

ІІІ. Становлення та підтримка суб’єкта суспільних трансформацій,
що реалізує План дій по становленню в Україні народовладдя​
Будь які системні цілеспрямовані суспільні трансформації (реформи) можливі тільки при наявності суб’єкту реформ. Такім суб’єктом в становленні народовладдя може бути тільки сам організований народ, тому для цього потрібен впливовий громадянський рух. На сьогодні можна вже констатувати наявність в Україні такого громадянського руху за народовладдя, але поки ще в ньому нема координації, тому він ще слабкий і тому першим кроком на цьому напрямку повинно стати створення Всеукраїнської координаційної ради (ВКР) прихильників ідеї народовладдя.

Створення ВКР послугуватиме консолідації зусиль на реалізації Плану дій зосередивши особливу увагу на інформаційному аспекту спільної діяльності учасників руху і на інформаційній складовій народовладдя в цілому. Сучасна демократична боротьба за владу це інформаційна боротьба.

Саме тому перший пункт Плану дії в частині реалізації громадянами України існуючих правових можливостей боротьби за владу - ключовий, від успіху з його виконанням залежить успіх і за іншими пунктами. Створення зазначених форумних майданчиків на офіційних інтернет-ресурсах кардинальним чином змінить саму атмосферу в суспільстві. Сьогодні багато громадян в зневірі, в розпачі, масово виїжджають з України через безвихідь, оскільки ніяк не можуть вплинути на ситуацію в країні, їх думка і голос не чути і не цікаві можновладцям. А тут у кожного з'явиться рупор для озвучування своєї думки на офіційному ресурсі, і можновладці будуть змушені публічно, а не за допомогою поштових відписок, реагувати на публічне звернення до них, брати до уваги результати проведеного на форумі голосування. Такий рупор з'явиться і у мільйонів громадян України, які виїхали за кордон з різних причин, але серцем залишилися зі своєю Батьківщиною. Тут же можна буде обговорювати і голосувати за проекти національної ідеї, суспільного договору тощо.

Це, звичайно, не імператив референдуму, але сьогодні при нинішньому стані суспільства і підсумки референдуму можуть бути ігноровані владою. Головне, що, почавши спілкуватися на форумах і голосувати по питаннях, що цікавлять нас, ми ВПЕРШЕ почнемо РАЗОМ думати і приймати рішення, а вже домагатися їх виконання - це наступний етап! Треба рухатися step by step, освоюючи по черзі демократичні процедури і навчаючись на помилках складної і відповідальної справи публічного управління. Консультативні опитування послугуватиме для нас першими класами в школі народовладдя, яку повинен пройти кожен громадянин України.

«Дайте мені точку опори, і я переверну весь світ!» - сказав Архімед. Такими точками опори для народу і територіальних громад України і повинні стати форумні майданчики з голосовалками на офіційних інтернет-ресурсах місцевих рад і Верховної Ради України. З їх допомогою народ почне поступово перевертати Україну з голови на ноги.

Все це можливо, все реально, потрібна всього лише воля на місцях і в центрі, а ось вже потім з використанням створених таким чином форумних майданчиків можна буде вносити в зону суспільної уваги будь-які теми. Інакше, як показує практика, при відсутності засвітки в ЗМІ і на офіційних інтернет ресурсах важко розраховувати на успіх у справі самоорганізації населення. Без такої підтримки важко піднімати цілину людського незнання і недовіри. Образно кажучи, це, як якщо спробувати підняти і повести в атаку піхоту без попередньої артпідготовки і роботи авіації. А проти піхоти - вся міць бенефіціарів нинішнього режиму.

Потрібна також «підтримка вогнем» з боку громадських і політичних сил. А активісти народовладдя безсумнівно в знак подяки підтримають у відповідь ці сили. Будь-які майбутні вибори повинні бути виборами між прихильниками і противниками народовладдя. Всі інші варіанти розподілу виборців - від лукавого. Необхідно, щоб саме такий вододіл проходив між кандидатами і партіями. Для цього потрібно звертатися до них з пропозицією підтримати наш План дій по становленню народовладдя. І відразу стане видно - хто є хто. Щоб наше звернення не було проігноровано і до нього поставилися з увагою, йому треба надавати максимально публічну вагу, для чого проводити різні публічні акції - круглі столи, семінари, конференції, віче тощо з обговорення наших ініціатив. Для інформаційної підтримки створити мережу Інтернет-ресурсів руху (сайти, фб групи та ін.). І це - невідкладне завдання. Тут нам помічниками може і повинна стати молодь з її енергією і постійною присутністю в інтернеті, адже все це робиться для неї!

Блогери України, єднаймося!













Вик. М. Зобов,
095-886-73-53, [email protected]
 
Ну...
Какой народ, такое народовластие.
Другого народа нет ведь.
Это так :)

И вот ещё.
Что есть упомянутые Вами "идеальные условия"?
"Верхи не могут, низы не хотят" или нечто иное?
Я про идеальные условия не говорил. Все есть так, как есть.

Вопроса, что такое народовластие, не возникает - Вы в своём глоссарии сформулировали его как "общественное самоуправление, при котором субъект и объект совпадают".
Хотя, как известно - дьявол в деталях, и могут быть диаметральные трактовки каждого слова в этом Вашем определении.
Мы разработали документ с глоссарием:
Проект
3 редакція

ДОКТРИНА НАРОДОВЛАДДЯ

Доктрина народовладдя – проект концептуальних засад розвитку української демократії, який пропонується громадськістю українському народові для розгляду на Всеукраїнському референдумі, нарівні з іншими пропозиціями такого рівня, як складова майбутнього суспільного договору і як технічне завдання для наступної розробки законопроектів щодо змін Конституції України і відповідного законодавства.

Доктрина народовладдя напрацьована колективом авторів на етапі підготовки громадсько-політично-наукового Всеукраїнського Форуму Народовладдя, ініційованого громадськістю з метою організації підтримки при виконанні Президентом України та владними політичними партіями положень їх передвиборчих програм щодо народовладдя.
Проект спрямований на розвиток ключових позицій Декларації про державний суверенітет України щодо здійснення народом України його повновладдя та статусу єдиного джерела державної влади і містить наступні принципові положення, які відрізняють пропонуємий лад від існуючого:

1. Постійне функціонування механізмів безпосереднього народовладдя в планово-ритмічному режимі плюс по мірі необхідності, що забезпечує верховенство народу України і територіальних громад в управлінні країною і відповідними територіями: всі найважливіші для народу України і територіальних громад рішення приймає сам народ України і територіальні громади безпосередньо. Забезпечують постійне функціонування механізмів безпосереднього народовладдя новоутворені органи – ради старійшин, і на всеукраїнському рівні додаткове ще один новоутворений орган – Вече, склад якого формується шляхом репрезентативного випадкового вибору з числа виборців України і який фактично виконує функцію народного контролю.

2. Україна – парламентська республіка без посади президента, склад представницьких органів (рад) якої формується за схемою покаскадного делегування рад знизу до верху (з можливістю заміни за фактом недовіри у будь-який час), починаючи з представників будинкових або вуличних рад. Перші посадові особи на всіх рівнях управління в країні обираються (призначаються) радами.

3. Утворюються органи управління представників духовно-інтелектуальної еліти - ради старійшин. Ради старійшин обираються безстроково за схемою покаскадного делегування радами старійшин знизу до верху (з можливістю заміни за фактом недовіри), починаючи з рад старійшин, обраних безпосередньо загальними зборами територіальних громад. Ради старійшин мають наступні виключні повноваження:
• Регулювання в духовно-моральної сфері.
• Стратегічне прогнозування, планування та управління розвитком.
• Курирування механізмів прямого народовладдя, забезпечення їх функціонування.

1. Базові поняття Доктрини народовладдя​
Влада – потенція (здатність і можливість, право) керувати ким-, чим-небудь.

Народ країни - історично сформована і духовно поєднана спільними цінностями і головними рушійними ідеями спільнота всіх громадян, господарів країни, як володар верховної влади (суверен), власник природних багатств і народного господарства, первинний суб'єкт загальнодержавного управління та міжнародних відносин країни.

Народовладдя - найвища форма демократії і народного суверенітету як самоврядування в країні, при якому народ країни, володар верховної влади і власник природних багатств і народного господарства, і його територіальні громади в межах своїх повноважень безпосередньо в особі виборців визначають засади організації і правил суспільного життя, ставлять завдання самим собі і відповідним сформованим ними органам управління, контролюють їх виконання.

Територіальна громада (громада багатоквартирного будинку, кількох будинків, вулиці, кварталу, мікрорайону, району в місті, населеного пункту, кількох населених пунктів) – добровільне самоврядне об’єднання громадян України, що мешкають на законних підставах на відповідній території, утворене рішенням більшості повнолітніх, дієздатних з них з метою задоволення спільних інтересів на засадах народовладдя як головний суб'єкт місцевого самоврядування відповідного рівня, колективний власник спільного майна та бюджету, розпорядник та/або користувач наданих згідно із законом земель.

Держава – країна як суб'єкт міжнародного права з наступними ознаками:
• постійне населення;
• визначена територія;
• власний уряд;
• здатність до вступу у відносини з іншими державами.

2. Народовладдя як система самоврядування в країні​
Народовладдя реалізується на всіх рівнях територіальної самоорганізації громадян, починаючи з територіальної громади багатоквартирного будинку або вулиці в приватному секторі до загальнодержавної територіальної громади – народу країни – згідно наступної загальної схеми самоврядування:

См. малюнок у доданому файлі

Процес самоврядування на загальнодержавному просторі і на територіях здійснюється за допомогою реагування на бажання громадян та членів територіальних громад шляхом підготовки, прийняття і виконання рішень трьох рівнів повноважень:

1. Рішень народу країни або територіальної громади, які приймаються за допомогою механізмів прямого народовладдя (референдум, збори тощо) і мають статус управлінських рішень найвищого рівня в країні або на відповідної території. Референдуми або збори проводяться регулярно (не рідше одного разу на рік) по стандартному набору питань (підсумки діяльності і затвердження планів розвитку тощо) та за ініціативними питаннями.

2. Рішень представницьких органів, склад яких обирається територіальними громадами, і які наділені повноваженнями приймати нормативно-правові акти, затверджувати бюджети і плани розвитку, призначати на конкурсній основі і відзивати вищих керівників виконавчих органів управління, які наділені у рамках наявного бюджету одноособовими повноваженнями формувати структуру виконавчого органу і здійснювати в ньому кадрові призначення.

3. Рішень виконавчих органів, які готують проекти рішень представницьких органів, у тому числі проекти бюджетів і програм розвитку, вносять їх на затвердження до відповідного представницького органу і забезпечують виконання. Підготовка проектів здійснюється спільно з представниками громадських об'єднань у громадських радах.

3. Функціонування механізмів прямого народовладдя​
Механізми прямого народовладдя (референдум, загальні збори тощо) функціонують постійно в планово-ритмічному режимі плюс по мірі необхідності, який може виглядати, наприклад, наступним чином: щорічно наприкінці року проводиться референдум, на якому розглядаються заплановані обов’язкові питання (звіт органів управління за рік, оцінка їх діяльності, та планові орієнтири на наступний рік тощо) плюс ініціативні питання, в тому числі інші обов’язкові за темою питання та питання за народною ініціативою. Такий щорічний референдум забезпечує керівну роль народу в питаннях розвитку країни, а також ставить під народний контроль всі державні органи управління і за своїми наслідками може приводити до відставки складу органів, або їх керівників, якщо народ висловить незадоволення їх роботою. Інші обов’язкові за темою питання це питання, які відносяться до виключної компетенції народу, а саме: зміни до Конституції України, визначення цілі, курсу і стратегії розвитку країни, питання народної власності, важливі фінансові питання, ключові питання міжнародних відносин тощо.

По мірі необхідності можуть бути проведені додаткові референдуми (збори тощо).

4. Державні органи управління​
Віче
Вищий представницькій орган народу України
Має виключні повноваження:
1. Спільно з Радою Старійшин України здійснювати в якості фокус-групи з вирішальним голосом підготовку и внесення питань на всеукраїнський референдум (збори тощо).
2. Спільно з Радою Старійшин України тлумачити Конституцію України та закони України, вирішувати питання про відповідність Конституції України актів державних органів управління.
3. Призначати на конкурсній основі і відкликати керівників судів, силових і контролюючих відомств всеукраїнського рівня.
4. Відміняти будь-які рішення державних органів управління, розпускати Верховну Раду України.

Склад Віче (біля 100 осіб) формується і оновлюється навпіл кожен рік шляхом репрезентативного випадкового вибору з числа виборців України.

Рада Старійшин України
Вищий представницький орган духовно-інтелектуальної еліти України
Має наступні виключні повноваження:
1. Регулювання в духовно-моральної сфері.
2. Стратегічне прогнозування, планування та управління.
3. Курирування системи народовладдя з питань:
• Функціонування механізмів безпосереднього народовладдя – забезпечення підготовки и внесення на розгляд питань, та виконання прийнятих народом рішень.
• Системного контролю стану всієї системи народовладдя та своєчасного виправлення порушень в її функціонуванні.
• Формування складу Віче шляхом репрезентативного випадкового вибору.

Склад Ради Старійшин України (біля 9 осіб) обирається безстроково Всеукраїнськими загальними зборами представників духовно-інтелектуальної еліти територіальних громад.

Верховна Рада України
Вищий представницький орган рад України
Верховна Рада України діє з існуючим законодавчим статусом, але з деякими змінами, пов’язаними з загальними змінами державної системи управління, і з іншім порядком формування її складу.

Склад ВРУ (200-300 осіб) формується шляхом делегування від обласних рад і АРК з можливістю заміни делегатів у будь який час.

Кабінет Міністрів України
Вищий виконавчий орган
Кабінет Міністрів України діє з існуючим статусом вищого виконавчого органу та деякими змінами, пов’язаними з загальними змінами державної системи управління.

Громадські ради України
Громадські ради України діють на основі відповідного закону і мають повноваження приймати участь в підготовці державними виконавчими органами проектів їх рішень.

До складу громадських рад України входять представники впливових всеукраїнських громадських об'єднань. Склад обирається на загальних зборах громадськості і затверджується рішенням ВРУ.

5. Місцеве самоврядування​
Рада територіальної громади
Представницькій орган самоврядування територіальної громади
Має, з деякими змінами, повноваження згідно діючої конституції, у тому числі: повноваження приймати нормативно-правові акти, затверджувати бюджети і плани розвитку, призначати на конкурсній основі і відзивати вищих керівників відповідних виконавчих органів управління, які наділені у рамках наявного бюджету одноособовими повноваженнями формувати структуру виконавчого органу і здійснювати в ньому кадрові призначення.

Склад формується шляхом самоорганізації за схемою покаскадного делегування радами повноважних представників знизу до верху (з можливістю заміни за фактом недовіри), починаючи з представників будинкових або вуличних рад.
Вибори представників на кожному рівні самоорганізації здійснюються за моральними і професійними якостями відкритим чином з числа кандидатур, запропонованих громадами багатоквартирних будинків або вулиць з відповідної території з урахуванням рекомендацій політичних і громадських організацій, інших об'єднань громадян.
Громада будинку або вулиці може в будь який час відкликати свого представника, якщо він не виправдав довіру. Здійснюється це шляхом відкликання свого голосу членами громади. Якщо буде відкликана більшість голосів, даних в його підтримку при висуванні, повноваження представника зупиняються.

Рада старійшин територіальної громади
Представницький орган духовно-інтелектуальної еліти територіальної громади.
Ради старійшин мають наступні виключні повноваження:
1. Регулювання в духовно-моральної сфері.
2. Стратегічне прогнозування, планування та управління розвитком.
3. Курирування системи народовладдя з питань:
• Функціонування механізмів безпосереднього народовладдя – забезпечення підготовки і внесення на розгляд питань, та виконання прийнятих територіальними громадами рішень.
• Системного контролю стану відповідної системи місцевого самоврядування та своєчасного виправлення порушень в її функціонуванні.

Склад Ради старійшин формується безстроково шляхом самоорганізації за схемою покаскадного делегування радами старійшин знизу до верху (з можливістю заміни за фактом недовіри), починаючи з рад старійшин, обраних безпосередньо загальними зборами територіальних громад.

Місцеві виконавчі органи управління
Місцеві виконавчі органи управління мають, з деякими змінами, повноваження згідно діючої конституції, у тому числі: готують проекти бюджетів і програм розвитку, затверджують їх у відповідної раді і забезпечують виконання. Підготовка проектів здійснюється спільно з представниками громадських об'єднань у громадських радах.

Місцеві громадські ради
Місцеві громадські ради діють на основі відповідного закону і мають повноваження приймати участь спільно з виконавчими органами в підготовці проектів рішень відповідної ради.

До складу входять представники впливових активних громадських об'єднань, які діють на відповідній території, - це громадські організації профспілок, жіночі, молодіжні, бізнесові, ветеранські інші. Склад обирається на загальних зборах громадськості і затверджується рішенням відповідної ради.
_______________________
В розробці проекту Доктрини народовладдя взяли участь і підтримали її в якості основи для подальшого спільного доопрацювання: Бушнов В.В., Зобов М.І., Зубков А.В., Ломазов А.М., Ніколаєнко О.Ф., Палій В.М., Чепець В.І., Пилипко А.Г. (частково підтримав проект з особливою думкою), Лаврик В.Н. (підтримав як першочергову робочу версію щодо впровадження народовладдя; пропозиції в Доктрині цифрового народовладдя, особливо щодо Мобільного регістратора, будуть затребувані зразу, як тільки в Україні почнеться інституціональна розбудова дійсного народовладдя).

За учасниками розробки зберігається право мати особливу точку зору з деяких положень Доктрини народовладдя з припущенням, що при подальшому доопрацюванні Доктрини народовладдя та в процесі її реалізації протиріччя будуть поступово зняті.



Вик. М. Зобов
095-886-73-53, [email protected]

А вот вопрос с тем, как самоуправление установить - очень даже возникает.
Есть мнение, что без насилия не выгорит.
Революция, и всё такое.
Все может быть, но мы предлагаем свой Шлях до народовладдя, опубликованный выше постом
 
Вот тут Выложен документ Шлях до народовладдя...
Да я читал, не стоило сюда постить.
Такой, чисто практический, вопрос.
На чьи деньги и чьими силами будете вотэтовотвсё реализовывать?
Революции (или хотя бы *******) на одном энтузиазме не делаются.
Я за каждым пунктом вижу потребность в ресурсах - человечаских, временных, материальных.
Они у Вас есть?
 
Да я читал, не стоило сюда постить.
Это же не ради Вас одного
Такой, чисто практический, вопрос.
На чьи деньги и чьими силами будете вотэтовотвсё реализовывать?
Революции (или хотя бы *******) на одном энтузиазме не делаются.
Я за каждым пунктом вижу потребность в ресурсах - человечаских, временных, материальных.
Они у Вас есть?
Пока нет. Но я вижу пока что в качестве источника бюджетное финансирование проектов в рамках данного плана.
Думается и организовать фандрайзинг среди граждан.
А на сегодня уже сколько лет народовластие ширится на волонтерских основаниях и отдельных пожертвованиях.
 
Пока нет. Но я вижу пока что в качестве источника бюджетное финансирование проектов в рамках данного плана.
Думается и организовать фандрайзинг среди граждан.
А на сегодня уже сколько лет народовластие ширится на волонтерских основаниях и отдельных пожертвованиях.
С бюджетным финансированием едва ли выгорит.
Формально-то у нас в стране народовластие: носителем суверенитета и единственным источником власти является народ.
Так прямо в Конституции и написано.
Зачем существующей власти финансировать отличную от её версию народовластия, это разврат.

Ширится, растёт народовластие вообще?
Или Ваша версия народовластия?
Хочется максимально конкретизировать.
Ехал вчера по Сумской, там напротив ХОГА стоит халабуда.
Так вот её жители считают свою деятельность народовластием.
И собственно она (деятельность) оным (народовластем) и является.
Форма не очень, но содержание - вполне.
Нет?
 
С бюджетным финансированием едва ли выгорит.
Формально-то у нас в стране народовластие: носителем суверенитета и единственным источником власти является народ.
Так прямо в Конституции и написано.
Зачем существующей власти финансировать отличную от её версию народовластия, это разврат.
Зачем - отличную версию. Профинансировать конституционную версию. У нас же есть соответствующий раздел в плане:

"
ІІ. Реалізація існуючих правових можливостей для здійснення народовладдя​
Передбачається діяльність по трьом ключовим напрямкам:
• становлення інститутів прямого народовладдя,
• формування органів самоорганізації населення,
• розвиток кооперації, бірж і логістичних центрів на селі.

У руслі зазначених напрямків пропонується зробити наступне:

1. Ввести в дію і зробити нормою життя консультативне опитування громадян на всіх рівнях місцевого самоврядування і на загальнодержавному рівні на сучасній технологічній основі за допомогою відкритого інтернет-голосування - без організації виборчих дільниць та інших пов'язаних з цим дорогих процедур. Створити для цього на всіх інтернет-ресурсах органів місцевого самоврядування та Верховної Ради України інтернет-сервіси з форумними майданчиками для дискусій і голосування з потрібних громадянам питань електронним чином, як це вже робиться з 2005р. в Естонії і планується в Швейцарії. Реалізація цього не вимагає законів, досить прийняття Положень про консультативні опитування представницькими органами управління.

2. Сформувати і ввести в дію ради старійшин на всіх рівнях суспільного самоврядування - розум, честь і совість народу України та його територіальних громад, які своєю авторитетною дією забезпечили б високий рівень обговорення і відродження добрих українських традицій діалогу, толерантності і доброзичливості, вибудовування на їх основі цивілізованої демократичної культури, гідної України, і займалися б механізмами прямого народовладдя (консультативні опитування, зборів членів територіальних громад та ін.), системною організацією дискусійних процесів на інтернет-ресурсах, організацією волевиявлення громадян і контролем втілення в життя результатів волевиявлення. Створити громадсько-наукові ради при органах місцевого самоврядування та при Верховній Раді України, які виступали б центрами громадянської активності та аніматорами спільної думкотворчості на інтернет-ресурсах.

3. Сформувати повсюдно передбачені Конституцією та законами України органи самоорганізації населення, починаючи з будинкових та вуличних комітетів, на основі яких створити обласні, міські, районні, сільські та селищні відділення сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів, що дають можливість всім громадянам стати безпосередніми і рівноправними учасниками єдиного соціально економічного механізму. Це дозволить забезпечити пряму доставку продуктів харчування від виробника до споживача, виключивши ланцюжка посередників, в рази зменшити ціни, гарантувати якість вітчизняних сільгосппродуктів, що підніме село і суттєво підвищить добробут громадян України. "

Наш коллега в Валках уже несколько лет назад провел через сессию соответствующую программу и она реализуется.

Ширится, растёт народовластие вообще?
Или Ваша версия народовластия?
Хочется максимально конкретизировать.
Ехал вчера по Сумской, там напротив ХОГА стоит халабуда.
Так вот её жители считают свою деятельность народовластием.
И собственно она (деятельность) оным (народовластем) и является.
Форма не очень, но содержание - вполне.
Нет?
Ширится народовластие вообще. А сама жизнь отфильтрует нежизнеспособное.
 
Зачем - отличную версию. Профинансировать конституционную версию. У нас же есть соответствующий раздел в плане:
Есть мнение, что на уровне местных советов достаточно уже существующих механизмов.
Другое дело, что они не работают вовсе или работают не так.
Тому есть причины.
По этим же причинам не будут работать вовсе или будут работать не так любые другие инициативы, конституционные или не очень.
Ширится народовластие вообще. А сама жизнь отфильтрует нежизнеспособное.
Я вот не вижу, чтоб особо расширялось.
Так, по мелочам, не системно и локально, в рамках статистической погрешности.
Как в Валках.
Что до "сама жизнь отфильтрует нежизнеспособное"...
Ей ведь помогают фильтровать-то.
У нас ведь капиталтзм.
Власть, как известно, его обслуживает.
Насколько понимаю, Вы против капитализма ничего не имеете против?
На кой капиталу, а значит и власти, что-то менять?
Тем более, что в наших реалиях капитал и власть - это один плотный клубок.
Даже на местном уровне.
Даже в Валках.
 
Ширится народовластие вообще. А сама жизнь отфильтрует нежизнеспособное.
Той хто безпосередньо здійснює владу завжди буде діяти в першу чергу заради своїх інтересів.
І то ше добре якшо заради своїх інтересів.
Дуже часто до влади лізуть люди з анальним типом характеру.
Такі люди відчувать фізіологічне задоволення від того шо комусь нашкодять.
 
Есть мнение, что на уровне местных советов достаточно уже существующих механизмов.
Другое дело, что они не работают вовсе или работают не так.
Тому есть причины.
По этим же причинам не будут работать вовсе или будут работать не так любые другие инициативы, конституционные или не очень.
Достаточно уже существующих механизмов для чего?

Я вот не вижу, чтоб особо расширялось.
Так, по мелочам, не системно и локально, в рамках статистической погрешности.
Как в Валках.
Вы и не заметили, что тема народовластия стала топовой на политических верхах, а не только в Валках? Это не статистическая погрешность :)

Что до "сама жизнь отфильтрует нежизнеспособное"...
Ей ведь помогают фильтровать-то.
У нас ведь капиталтзм.
Власть, как известно, его обслуживает.
Насколько понимаю, Вы против капитализма ничего не имеете против?
На кой капиталу, а значит и власти, что-то менять?
Тем более, что в наших реалиях капитал и власть - это один плотный клубок.
Даже на местном уровне.
Даже в Валках.
Вам лишь бы поговорить?
 
Той хто безпосередньо здійснює владу завжди буде діяти в першу чергу заради своїх інтересів.
І то ше добре якшо заради своїх інтересів.
Дуже часто до влади лізуть люди з анальним типом характеру.
Такі люди відчувать фізіологічне задоволення від того шо комусь нашкодять.
Вот это все Вы для чего написали? Что хотели этим сказать?
 
Достаточно уже существующих механизмов для чего?
Для народовластия.
Вы и не заметили, что тема народовластия стала топовой на политических верхах, а не только в Валках? Это не статистическая погрешность :)
Не заметил.
Возможно, не там смотрю.
Скажите, где именно смотреть?
В каких именно политических верхах?
Вам лишь бы поговорить?
Отнюдь.
Хотя и в погопорить (обсудить) не вижу ничего плохого, меня интересует именно практически аспект.
Берём любой кусок Вашего плана, например
1. Ввести в дію і зробити нормою життя консультативне опитування громадян на всіх рівнях місцевого самоврядування і на загальнодержавному рівні на сучасній технологічній основі за допомогою відкритого інтернет-голосування - без організації виборчих дільниць та інших пов'язаних з цим дорогих процедур. Створити для цього на всіх інтернет-ресурсах органів місцевого самоврядування та Верховної Ради України інтернет-сервіси з форумними майданчиками для дискусій і голосування з потрібних громадянам питань електронним чином, як це вже робиться з 2005р. в Естонії і планується в Швейцарії. Реалізація цього не вимагає законів, досить прийняття Положень про консультативні опитування представницькими органами управління.
Кто введёт в дествие и сделает нормой жизни? В какие сроки? На какие средства? Кто определит актуальность содержимого опросов? На основании чего? Кто проконтролирует ход опросов? Кто консолидирует и обобщит результаты? Кто их повезёт и добъётся рассмотрения властью - от президента до главы поссовета?
Как видите, вопросы весьма практического свойства.
А вот " інтернет-сервіси з форумними майданчиками для дискусій і голосування з потрібних громадянам питань" - это как раз про поговорить.
К слову, такое уже есть.
Заходишь на сайт президента, создаёшь петицию, пиаришь её, она набирает огромное количество голосов.
И что?
И всё.
 
Для народовластия.
Вы, наверное, не о том народовластии говорите, о котором заявлено в Доктрине народовластия и в Шляху до народовластия:

ПЛАН ДІЙ ПО СТАНОВЛЕННЮ В УКРАЇНІ НАРОДОВЛАДДЯ​
План дій по становленню в Україні народовладдя – це план здобуття народом України і його територіальними громадами повноцінної суб'єктності – здатності і можливості виробляти, виражати і здійснювати свою волю. Тільки при набутті всіх цих трьох якостей народ стане господарем всієї країни, а територіальні громади - господарями на відповідних територіях в рамках наданих народом повноважень.

ІІ. Реалізація існуючих правових можливостей для здійснення народовладдя
Передбачається діяльність по трьом ключовим напрямкам:
• становлення інститутів прямого народовладдя,

Не заметил.
Возможно, не там смотрю.
Скажите, где именно смотреть?
В каких именно политических верхах?
Посмотрите предвыборную программу Президента Украины и лидирующих парламентских партий.

Отнюдь.
Хотя и в погопорить (обсудить) не вижу ничего плохого, меня интересует именно практически аспект.
Берём любой кусок Вашего плана, например

Кто введёт в дествие и сделает нормой жизни? В какие сроки? На какие средства? Кто определит актуальность содержимого опросов? На основании чего? Кто проконтролирует ход опросов? Кто консолидирует и обобщит результаты? Кто их повезёт и добъётся рассмотрения властью - от президента до главы поссовета?
Как видите, вопросы весьма практического свойства.
Вот видите - сколько вопросов. И их все надо решать, а Вы говорите: "Есть мнение, что на уровне местных советов достаточно уже существующих механизмов."

А вот " інтернет-сервіси з форумними майданчиками для дискусій і голосування з потрібних громадянам питань" - это как раз про поговорить.
К слову, такое уже есть.
Заходишь на сайт президента, создаёшь петицию, пиаришь её, она набирает огромное количество голосов.
И что?
И всё.
Петиция и форумная площадка (как к примеру ХФ) это не одно и то же.

Помнится, как в 2009 году объединивший 38 общественных организаций Гражданский Совет Харьковщины безуспешно пытался достучаться по официальным каналам до председателя облгосадминистрации А.Б. Авакова. До тех пор, пока в управлении внутренней политики ХОГА не порекомендовали выйти с ним на связь через его персональный интернет-форум, который он создал самолично, никто ему не приказывал. Я сначала подумал, что меня разыгрывают. А потом дерзнул и открыл на форуме А.Б. Авакова тему «Власть – народу!», вошел с ним в контакт, и процесс пошел! Тема была самая топовая – более 1 млн. посещений.
 
Вы, наверное, не о том народовластии говорите, о котором заявлено в Доктрине народовластия и в Шляху до народовластия:

ПЛАН ДІЙ ПО СТАНОВЛЕННЮ В УКРАЇНІ НАРОДОВЛАДДЯ​
План дій по становленню в Україні народовладдя – це план здобуття народом України і його територіальними громадами повноцінної суб'єктності – здатності і можливості виробляти, виражати і здійснювати свою волю. Тільки при набутті всіх цих трьох якостей народ стане господарем всієї країни, а територіальні громади - господарями на відповідних територіях в рамках наданих народом повноважень.

ІІ. Реалізація існуючих правових можливостей для здійснення народовладдя
Передбачається діяльність по трьом ключовим напрямкам:
• становлення інститутів прямого народовладдя,
Взагали народовластие оно и в Африке народовластие.
Вы предлагаете некую туманную его разновидность.
Теоретикески, а временами и практически отэто "виробляти, виражати і здійснювати свою волю" есть в рамках существуюшей практики.
Через институт депутатства.
Если не трудно, ответьте на вопрос: чем Ваша версия эффективнее?
И если не трудно, конкретизируйте механизм "прямого народовладдя".
Ленинская "каждая кухарка", отэто?
Посмотрите предвыборную программу Президента Украины и лидирующих парламентских партий.
Смотрел.
Дежурные фразы из серии "за всё хорошее против всего плохого".
Ничего конкретного про народовластие.
Может, укажете конкретные цитаты из представителей "политических верхов", как Вы выразились?
Вот видите - сколько вопросов. И их все надо решать, а Вы говорите: "Есть мнение, что на уровне местных советов достаточно уже существующих механизмов."
Вы забыли ответить на эти вопросы.
Речь шла не о существующих механизмах, а о механизмах, вытекающих из Вашего плана.
Петиция и форумная площадка (как к примеру ХФ) это не одно и то же.
В смысле многословия и малоделия - одно и то же.
Помнится, как в 2009 году объединивший 38 общественных организаций Гражданский Совет Харьковщины безуспешно пытался достучаться по официальным каналам до председателя облгосадминистрации А.Б. Авакова. До тех пор, пока в управлении внутренней политики ХОГА не порекомендовали выйти с ним на связь через его персональный интернет-форум, который он создал самолично, никто ему не приказывал. Я сначала подумал, что меня разыгрывают. А потом дерзнул и открыл на форуме А.Б. Авакова тему «Власть – народу!», вошел с ним в контакт, и процесс пошел! Тема была самая топовая – более 1 млн. посещений.
Процесс пошёл - это прекрасно.
Но интересен результат процесса, который идёт 11 лет.
Какие были достижения кроме миллиона посещений?
На что Вы подвигли Арсена Борисовича?
 
Вас это устраивает?
Така система вже існує.
Так шо ти нічого нового не пропонуєш.
А механізм контролю за владою дуже простий.
Знімати їх на камеру цілодобово. І транслювати все в інтернет.
От сидять сторожі на базарі. У них в кімнаті камера. Записує.
На дорогах камери думають ставити. Шоб штрафувати.
А камер шоб знімати тих хто при владі навіть і не думають ставити.
Ні цілодобово ні в робочий час.
Тільки тоді, коли вони самі хочуть шоб їх знамали.
Скоріше вони поставлять камери за людьми шоб людей цілодобово знімали ніж їх.
 
Така система вже існує.
Так шо ти нічого нового не пропонуєш.
А механізм контролю за владою дуже простий.
Знімати їх на камеру цілодобово. І транслювати все в інтернет.
От сидять сторожі на базарі. У них в кімнаті камера. Записує.
На дорогах камери думають ставити. Шоб штрафувати.
А камер шоб знімати тих хто при владі навіть і не думають ставити.
Ні цілодобово ні в робочий час.
Тільки тоді, коли вони самі хочуть шоб їх знамали.
Скоріше вони поставлять камери за людьми шоб людей цілодобово знімали ніж їх.
Отож. Потому и предлагается иная система - народовластие.
 
Назад
Зверху Знизу