Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Відправка в ЗСУ: що брати, де купити; поради, рекомендації для людей без досвіду

  • Автор теми Автор теми Entombed
  • Дата створення Дата створення
Він скучний *****((
І вибір невеликий, і продаються якісь поживші старпьори, переважно. В моєму бюджеті
Це ж шаран тіко поновіше 🤷‍♀️ і вапще. Главне у продавцу - порядочность
 
В міф про свіжепригнані авто я не вірю.Такий же металобрухт,як і в нас.Буржуї сильно їх не ремонтують,бо дорого.Їздять до останнього.Якби була можливість,я б краще взяв місцеве авто з історією.Я свого Сценіка сам знайшов у планокурів.Знайомі гонщики подивились і пригнали.Від нашого ринку десь на пару тисяч обійшовся дешевше.Стан авто був десь на 4.Кузов відмінно,двигун теж.Ходова десь 50% зносу.Ну і по дрібницям.За 5 років потихеньку довів до нормального стану.По поводу не всі беруть ремонтувати.А що там такого складного,чого нема в інших авто?Все те ж саме.Може де потрібен якийсь спецінструмент,але він повинен бути на любій адекватній СТО.Пройшли ті часи,коли боялись йолку,кішку і ****у:ги:
Це як пощастить, на всі пікапі практично всі що через мене проходили мінімум 800 баксів треба було щось зробити. В принципі практично все що приїжджало 500-800 запчастини + работа, і це зі знижкою. Але я фактично на усіх машинах міняв ремінь, або цеп ГРМ.
 
так а Шаран ты продашь и будет + к сумме или отдаёшь назад в ЗСУ?
просто не в курсе, как он был приобретён ...
Куплений за кошти, зібрані самостійно. Євробляхах, тому тільки на ЗСУ, або на розборку
Ні. Я не розумію чому ТС потрібен мінівен. Сім'я, діти?
Та просто нравицця. Великий, місткий, майна багато влізе
 
Це як пощастить, на всі пікапі практично всі що через мене проходили мінімум 800 баксів треба було щось зробити. В принципі практично все що приїжджало 500-800 запчастини + работа, і це зі знижкою. Але я фактично на усіх машинах міняв ремінь, або цеп ГРМ.
причём сам менял, а ТСу надо ещё за это заплатить.
 
По пижу. ***** кривенька і то не аморт. Капот тримаєцця на залізяці.
Машина на механіці, а пише повний фарш.

Треба в карвєртікал дивитись історію. Закордонна тачка, там буде світитись вся історія. А тут вже хз.
 
причём сам менял, а ТСу надо ещё за это заплатить.
На СТО, я легковые не люблю делать, но у меня один из моих рабочих, там работал и для военных машин выбил не фиговую скидку. Так еще + 20% где-то минимум.
 
ТС не вказав вік авто, від якого відштовхуватись. Бо надьожниє двигуни робили до початку 2000-х.
 
Ти ж пінсіанєр, риби стільки не наловишь🙄
Я тебе візьму з собою, допоможеш

не вказав вік авто, від якого відштовхуватись. Бо надьожниє двигуни робили до початку 2000-х.
припустимо, від 2010. Така собі психологічна відмітка.
А ті надьожні движки вже давно відпрацювали своє, по декілька разів, за рідкісним виключенням
 
Я тебе візьму з собою, допоможеш


припустимо, від 2010. Така собі психологічна відмітка.
А ті надьожні движки вже давно відпрацювали своє, по декілька разів, за рідкісним виключенням
Дивись. Є рєсурс автостронг-м. Там детально розповідають про двіжкі, коробкі і нє только. всє косякі, мінуси і плюси розповідають. Зараз піхуни алюмінієвиє з напилєнієм, яке витираєцця через неякісне мастило і бєнз. І торба довіжку. Тож саме з ланцюговими двигунами. 30 тис і ланцюг под замєну.
Вопщєм, обираєш машину і дєтально вивчаєш подкапотноє. Шоби нє нарвацца на одноразовий двіжок.
 
І да. Якщо гризе черв'ячок за закордон на пмж, до Німеччини - то бажана німецька тачка. І без нашого улучшайзінга, тіпа газ вкорячіть, вирєзать каталізатори, перепрошить мозгі і т.д.
 
Назад
Зверху Знизу