Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Тема для велофлуда

Можна 2 магніти поставити і їздити вдвічі "швидше" [emoji23]
 
Можна дрелькою колесо розкрутити або просто магнітом біля датчика туди-сюди пограти. Я так робив колись дуже давно, коли перший комп мені подарили, ще на україні було - хвалився потім перед пацанами 99км/год максималкою.


Два магніти можна юзати для збільшення точності на невеликих швидкостях та зменшення мінімальної швидкості, що світить комп( 5-6км/код) вдвічі. Розмір колеса при цьому звичайно ж треба пропорційно зменшити.
Я так катав свого часу. Й навіть з трьома ніби. А тепер норм датчики з акселерометрами чи взагалі жпс рулять.
 
😂😂😂напомнило как в автоветке скручивают километраж.а тут наоборот
 
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
 
Краще так зламати, ніж на ходу. Я карбонові палки завди навантажую жорстко перед використанням.

А так орно, бачив вчора :)
 
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.

на хвз такого нет:D

комп выдал. по городу 42 кмч макс, 16 кмч средняя.:D когда за 40 ветра много в харю, комфортно по прямой с грузом 28-30 кмч показывает. в принципе на древнем хвз думаю нормально.
 
Кто-нибудь пробовал насос такого формата? В мотоцикл качать сойдет?
Подкупает компактностью, при этом не электрический, или, того хуже, не аккумуляторный, я лучше сам ногой покачаю.
 

Вкладення

  • 71x0HiPTHbL._AC_SL1002_.webp
    71x0HiPTHbL._AC_SL1002_.webp
    198.4 КБ · Перегляди: 185
Я качав. Зручніше, ніж руками звичайно. Для мота, де місце не обмежене циліндром мінімальним, такий однозначно краще буде.
 
Я качав. Зручніше, ніж руками звичайно. Для мота, де місце не обмежене циліндром мінімальним, такий однозначно краще буде.

Тогда закажу такой. Главное что он меньше традиционных ручных и ножных насосов, так как в кофре места не так чтобы очень много.
 
Кто-нибудь пробовал насос такого формата? В мотоцикл качать сойдет?
Подкупает компактностью, при этом не электрический, или, того хуже, не аккумуляторный, я лучше сам ногой покачаю.

подошва маленькая,а сам высокий, думаю будет падать при нажатии.
 
"Висота рами" взагалі не говорить ні про що. Є занижені рами, де вертикальна труба менша за "стандарт" при тих же інших розмірах.

Розмір рами S, M, L,... також ні про що точно не каже, як і в одягу чи взутті - розмірна сітка в кожного виробника своя. Хоча загалом +- там однаково.
АЛЕ розмір рами загалом мало про що каже. Знову таки, так само, як і з одежею чи взуттям - є широкі та вузьки колодки, великий та малий підйоми у взуття. Так і в велах у кожного виробника можуть бути свої фічі геометрії - десь рама довша при всіх інших рівних, десь вища, десь стек вище, ніж у інших, бла бла бла.

На 173 загалом розмір М. Може S або S/M, якщо у виробника довгі рами. Краще за все міряти. Якщо брати без примірки, то М.
 
Кто-нибудь пробовал насос такого формата? В мотоцикл качать сойдет?
Подкупает компактностью, при этом не электрический, или, того хуже, не аккумуляторный, я лучше сам ногой покачаю.
Мотоцикл - не знаю. Я купил, качает долговато, но нормально. Короче - у меня барабашовский вариант насоса до сих пор лежит а-ля автомобильный ручной -там делается, например 10 качков, а у тут будет, например, все 50 или более.. Он же маленький и объем маленький. А так вообще ничего. И на золотнике крепко зажимается. И под престу там тоже насадка. Пластик, правда, конечно. Шланг правда, без оплетки и без ничего. Такой "нежный" как бы не перетереть. То ли такой резиновый, то ли силиконовый..Но это вряд ли..
 
Мотоцикл - не знаю. Я купил, качает долговато, но нормально. Короче - у меня барабашовский вариант насоса до сих пор лежит а-ля автомобильный ручной -там делается, например 10 качков, а у тут будет, например, все 50 или более.. Он же маленький и объем маленький. А так вообще ничего. И на золотнике крепко зажимается. И под престу там тоже насадка. Пластик, правда, конечно. Шланг правда, без оплетки и без ничего. Такой "нежный" как бы не перетереть. То ли такой резиновый, то ли силиконовый..Но это вряд ли..

Це не авто з величезним багажником, насос на моті й тим паче велі возять як дуже аварійний девайс, потрібен він не часто, тож краще возити щось дрібне.

На велі останні два роки насос та ремкомплект не вожу взагалі, навіть якщо за 100км від міста їду - на броньованій гумі з герметом вірогідність проколів дуже мала, роки 4 не коловся, тож мені простіше раз на кілька років 10км до цивілізації пішки пройтись та на елці/бусі/таксі якось доїхати додому, ніж ті кілька років постійно тягати ремнабір з насосом.
В походи беру звичайно.
 
ніж ті кілька років постійно тягати ремнабір з насосом.
И что там "тягати" ? :незнаю: Вот у меня:
Насос на раме, в сумку влазит много ****а(латки,клей, мультитул, бортировочные лопатки 3шт., резиновые перчатки, мед.пластырь, тряпочки, мокрые салфетки, огромная связка ключей от дома, коробок-зарядка для наушников, пачка сигарет и зажигалка) и ещё место остаётся.., а если сумку расстегнуть снизу/расширить, то влезет ещё почти столько же. Рюкзаками не пользуюсь вообще.
attachment.php

attachment.php
 
Останнє редагування:
Щяз латки безклеевые есть
 
И что там "тягати" ? :незнаю: Вот у меня:
Насос на раме, в сумку влазит много ****а(латки,клей, мультитул, бортировочные лопатки 3шт., резиновые перчатки, мед.пластырь, тряпочки, мокрые салфетки, огромная связка ключей от дома, коробок-зарядка для наушников, пачка сигарет и зажигалка) и ещё место остаётся.., а если сумку расстегнуть снизу/расширить, то влезет ещё почти столько же. Рюкзаками не пользуюсь вообще.

То є так, сумок в мене навіть більше висить на рамі штатно.
Ну хай буде - влом мені клеїтись))
Хоча це тупо, так :)
 
Щяз латки безклеевые есть��

Таке. Під них треба очищувати поверхню норм та в разі, якщо погано приклеїш, переробляти дуже погано або взагалі неможливо.
Мазнути клеєм 10сек займає.
 
Таке. Під них треба очищувати поверхню норм та в разі, якщо погано приклеїш, переробляти дуже погано або взагалі неможливо.
Мазнути клеєм 10сек займає.

Чистить надо и под клей тоже, клеил безклейную латку- усэ́ гуд:клас:
 
Назад
Зверху Знизу