Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Тема для велофлуда



ничё се наклоны на скоростях:confused:
 
А інакше й неможливо. Закони фізики непорушні. Нахиляються ж не щоб нахилятись, а щоб своєю вагою компенсувати центробіжну силу.
 
Дык он правильно входит в повороты, всем телом, я тоже так катаю со спусков.

главное не улететь от срыва колёс:).

гений инженерной мысли ХВЗ:D весь велосипед едет только благодаря одной малюсенькой собачки.

и ещё, на "иномарках" тоже есть такое увлекательное занятие как выкладывание 42 шариков под кассету пинцетом?:рл:?
 

Вкладення

  • img_12_30.jpg.a57360d953c576373f8a0644c53eecb0.webp
    img_12_30.jpg.a57360d953c576373f8a0644c53eecb0.webp
    38.7 КБ · Перегляди: 127
Ти застряг в совку. Років 20 вже в більшості виробників цей маханізм є окремим та вважається необслуговуваним. Тобто купуєш новий барабан та міняєш відкрутивши один бовт чи гайку, а то й взагалі зняв/вдів.
Хоча можливість його розібрати та *******тись звичайно є. Але помирають швидче шліци барабану, ніж собачки. Ну якщо не використовувати дешманську втулку для жорсткого валева вгору, для чого вона та її собачки явно не пристосовані.
 
Велопарковка

26f8fa4b0d2f4a5bb7a.webp
 
Я бы хотел что-то типа такого крепления только чтобы на 2-х точках к раме крепилось... Мне кажется на фото замок раскачивается

ce92a501226f5b9b4f0.webp
 
Розхитується він тут не з-за того - тут саме кріплення на ремені гулятиме.
 
но застёгивать на цепь ну с 1,5 метра длиной.
Я покупал в Эпицентре цепь, тяжелую с толстыми звеньями. Так она продается по метру, как кабеля, и "режут" её как кабеля, при тебе. Только болторезом :) 10 секунд, чик, чик, и отрезал.

Только работник недовольный был когда берешь много кусков небольших. Т.к. при каждом отрезки цепи теряется всегда 1 звено, и говорит это никто не учитывает при подсчётах.
 
Отакого плану абуси дуже надійні, перекусити їх точно не вийде, навіть середнього рівня, лише болгаркою пилити, да й то не швидко. Коштують щоправда теж норм. Ну й важкі, великі та далеко не усюди можна причіпити ними вел.
 
Что то я не совсем согласен с сайтами про установку магнитного датчика скорости на спицу колеса, что чем ближе к оси, то так правильней, скорость верная и он не улетит. А как же разная линейная скорость, на разной длине радиуса круга?
 
Комп міряє углову швидкість, а точніше період оберту колеса, а потім знаючи довжину окружності колеса перераховує в лінійну швидкість руху вела.Тож ставити пофіг де.
Але чим далі від центру, то більша лінійна швидкість руху магніта по окружності та відповідно центробіжна сила = магніт треба краще фіксувати, щоб не улетів.
Плюс задроти ще можуть биття колеса згадати))


Але то хня все. Після нормальних датчиків з акселерометром, усі ті дрочі з магнітами та датчками на вилку це... бррр... дроч повна. Плюс вони переважно вішаються безпосередньо на втулку.
А я взагалі по жпс їзджу, чудова точність, не гірша за датчики. Під густими деревами іноді буває занижає швидкість брайтон, але це ж катях китайський, з ХЛкою такого помічено не було. Але відстань та трек пише норм в будь-якому випадку.
 
Комп міряє углову швидкість, а точніше період оберту колеса, а потім знаючи довжину окружності колеса перераховує в лінійну швидкість руху вела.Тож ставити пофіг де.
Але чим далі від центру, то більша лінійна швидкість руху магніта по окружності та відповідно центробіжна сила = магніт треба краще фіксувати, щоб не улетів.
Плюс задроти ще можуть биття колеса згадати))


Але то хня все. Після нормальних датчиків з акселерометром, усі ті дрочі з магнітами та датчками на вилку це... бррр... дроч повна. Плюс вони переважно вішаються безпосередньо на втулку.
А я взагалі по жпс їзджу, чудова точність, не гірша за датчики. Під густими деревами іноді буває занижає швидкість брайтон, але це ж катях китайський, з ХЛкою такого помічено не було. Але відстань та трек пише норм в будь-якому випадку.
жпс жрёт батарею и стоит как пол велика.просто в инструкции написано, что измеряя длину окружности колеса сядьте на вел, так как это влияет. вот и думаю что датчик чуть ли не на шине должен стоять....какая нафиг 10 см от оси колеса:D
 
что измеряя длину окружности колеса сядьте на вел, так как это влияет
Ну это логично. Смотря какое давление в колесах и смотря какой вес человека, то колесо продавливается в месте контакта с дорогой. Соответсвенно как бы уменьшается его радиус и длина окружности. Соответственно и скорость должна получится ниже и километраж, чем если человек замеряет длину окружности тупо по вывешеному колесу.
 
вот и думаю что датчик чуть ли не на шине должен стоять....какая нафиг 10 см от оси колеса
Это роли не играет. Количество оборотов в ед. времени без разницы где замерять, на каком радиусе, а в от длину окружности колеса надо высчитать очень точно и она все равно время от времени будет плавать.
 
Ну якщо в тобі грошей шкода, то іншим можливо й ні.
Брайтони коштують не так багато. Мій 310 за 65 баксів свого часу брав, 410 біля сотні, ХЛка подорожче, майже 200, але вона того варта. Але є й китайський трешачок баксів по 30.
Працюють достатньо - брайтони по 33години, ХЛка 50 годин.




Проблема в тебе в тому, що ти не хочеш розуміти те, що написано. І в цей же час не хочеш просто зробити так, як кажуть.

Вимірювати окружність колеса під навантаженням пропонують бо колесо просідає під навантаженням та відповідно реальний його фактичний діаметр зменшується = при тій же швидкості руху велосипеда колесо обертається швидче та комп завищує показники. Але різниця там фігня, процентів 1-3% в залежності від від покрихи, тиску; для звиайних юзерів пох, тож можна міряти й без навантаження. Ну або зменшити на 2% те, що наміряв.

А магніт завжди пролітає 1 раз на 1 оберт колеса де б він не стояв.
 
Назад
Зверху Знизу