Тема для велофлуда

говорят этот харьковский велодрочер корректировал огонь по Бекетову за бабки, собирал на Канондайл себе?
 
відомий це чувак в харкові серед велосипедистів, туристів тощо
 
Нанокомпоненты себя не очень оправдали:D.За 3000 км пробега лето-осень-зима на КМС Z цепь удлинилась на 5 мм. Ну то такое...Эта смазка закончилась, с покупкой ремкомплекта продаван подсунул Африканскую смазку, выглядит как молочко гиены и очень быстро высыхает....ну посмотрим.
 
для початку Z серія це лайно повне - тупо пластилін. Ще дивно як воно відходило 3к.

Всі ті мастила зі всілякими наноштуками та іншими модностями працюють лише на нових ланцюгах. Чим більший знос та відповідно зазори, тим працюють гірше.

Оте мастило для мотів мокре - воно явно дуже липке та погано змивається водою, добре для зими. Але й пилюки купу хапає - тож для сухої погоди не підходить.


Сквірт, як і всі подібні парафінові змазки, добрий для сухої погоди. Водою швидко вимивається.
Краще взяти смув - дорого, але ходить довго.
 
для початку Z серія це лайно повне - тупо пластилін. Ще дивно як воно відходило 3к.

Всі ті мастила зі всілякими наноштуками та іншими модностями працюють лише на нових ланцюгах. Чим більший знос та відповідно зазори, тим працюють гірше.

Оте мастило для мотів мокре - воно явно дуже липке та погано змивається водою, добре для зими. Але й пилюки купу хапає - тож для сухої погоди не підходить.


Сквірт, як і всі подібні парафінові змазки, добрий для сухої погоди. Водою швидко вимивається.
Краще взяти смув - дорого, але ходить довго.
тю, я звик що на ХВЗ можно 15 років на ссср цепку їздити і нічого...а тут печальна з пробігом. А, ось не ясно. Стоїть стокова касета 7 зірок, на рулі монетка 7 одиниць. Прихожу в магаз-дайте мені касету на 7 зірок! Продавец-навіщо? Бери на 8 зірок, все бачу в тебе підходить! От думаю як це підходить???? Монетка уже тільки на 7 щелчків....чи я не прав? Ну ок, взяв на 8 зірок. Прийшов додому, знав на 7 зірок-ставлю на 8 зірок і всьо, втулка коротка.8 зірка майже шатається в повітрі. Викинув 7му зірку, поставив 8му зірку після 6 ї і так затянув кассету. Питання-нашо цей цирк??
 
а навіщо ти брав 8, якщо в тебе 7?

А продавець дебіл, але це норма майже.

Й працює воно в тебе лише тому, що на 7-8 зазори великі та ти налаштував на середню зірку. Якщо налаштувати по крайній, то на іншому краю буде погано перемикатись вже.



а те, що на совкоциклах ланцюг ходив все життя - сильне перебільшення. Воно не про те, що не ходив, а про те, що пробіг за те "життя" насправді був ніякий, а на якість роботи трансмісії було пох.
Плюс сучасні ланцюги виготовляють по іншій технології - в них нема повноцінних втулок. Якщо взяти одношвидкісний ланцюг зі втулками, то ходитиме він значно довше совкового. Щоправда в трансмісію більше 5 швидкостей не влізе - як на совку все.
Да й будь-який нормальний сучасний ланцюг навіть без втулок відходить не гірше совкового. Z серія кмцешна та базова Х - це не нормальні ланцюги, а бюджетні. Z це взагал пластилін.
 
Останнє редагування:
а навіщо ти брав 8, якщо в тебе 7?

А продавець дебіл, але це норма майже.

Й працює воно в тебе лише тому, що на 7-8 зазори великі та ти налаштував на середню зірку. Якщо налаштувати по крайній, то на іншому краю буде погано перемикатись вже.



а те, що на совкоциклах ланцюг ходив все життя - сильне перебільшення. Воно не про те, що не ходив, а про те, що пробіг за те "життя" насправді був ніякий, а на якість роботи трансмісії було пох.
Плюс сучасні ланцюги виготовляють по іншій технології - в них нема повноцінних втулок. Якщо взяти одношвидкісний ланцюг зі втулками, то ходитиме він значно довше совкового. Щоправда в трансмісію більше 5 швидкостей не влізе - як на совку все.
Да й будь-який нормальний сучасний ланцюг навіть без втулок відходить не гірше совкового. Z серія кмцешна та базова Х - це не нормальні ланцюги, а бюджетні. Z це взагал пластилін.
ну типа семёрик шимановський в них не такий прокачаний по якости металу...як той срамовський восьмерик, ну і думав раз сказали підходить то хрен з ним, ціна майже однакова. але ж на досвіді всеж десь знав що десь найоб. і я хотів же так-зняти стару, та поставити нову і все. крапка. без всяких налаштувань переклюка і т д. я його то і не крутив-на холостому так само переключає нормально, спробую вже завтра на дорозі під навантаженням, якщо буде проскакувати то це жопа, бо я ще не навчився такі переклюки крутити.
 
а продают ли где монетки без щелчков металлические и по бюджетной цене?
 
нормальні точно не продають бо це лайно ніхто давно не виробляє.
Пошукай на олх бу, можна легко взяти якісь круті шиманівські старі. Вони є такого плану з кулькою, щоб забезпечити індикацію кліком - кульку можна легко викинути.
 
шо то при установке 5й заплатки в ряд на камеру колеса, при езде по ровной дороге заметил небольшое автораскачивание из стороны в сторону руля. видно, что покрышка стала гулять, проверил обод на восьмерку-еле чиркает калибры. но в поворотах вообще телепает руль....неужели латки на камере могут такое вытворять?
 
шо то при установке 5й заплатки в ряд на камеру колеса, при езде по ровной дороге заметил небольшое автораскачивание из стороны в сторону руля. видно, что покрышка стала гулять, проверил обод на восьмерку-еле чиркает калибры. но в поворотах вообще телепает руль....неужели латки на камере могут такое вытворять?
звичайно можуть. Латки армовані та не тягнуться, відповідно в місці їх встановлення камера роздувається менше. А якщо їх ще кілька поряд...
Й чим більше камера роздувається - тим більший ефект. Тобто камера 1,5-2,5 в покришці 2.1 це дууже погано, а з латкою взагалі ппц.
 
шо то при установке 5й заплатки в ряд на камеру колеса, при езде по ровной дороге заметил небольшое автораскачивание из стороны в сторону руля. видно, что покрышка стала гулять, проверил обод на восьмерку-еле чиркает калибры. но в поворотах вообще телепает руль....неужели латки на камере могут такое вытворять?
Проверь покрышка села ровно в обод ? Особенно возле нипеля
 
Проверь покрышка села ровно в обод ? Особенно возле нипеля
вообщем в копилку опыт-подтянул слабые спицы на заднем колесе и автораскачивание из стороны в сторону руля исчезло.
 
якщо чесно хз як послаблені спици можуть до такого привести. Навпаки навіть.

Якщо окружність колеса гуляє( нерівний обід чи гума), то, щоб він передавав це на раму, навпаки колесо повинно бути дибелим = з нормально натягнутими спицами. А інакше спици демфуватимуть це та нічого не буде.

В мене колись на зимньому ашані спици висіли настільки, що колесо на +-5см в сторони можна було рукою похитати, тупо висіло фактично все.
 
якщо чесно хз як послаблені спици можуть до такого привести. Навпаки навіть.

Якщо окружність колеса гуляє( нерівний обід чи гума), то, щоб він передавав це на раму, навпаки колесо повинно бути дибелим = з нормально натягнутими спицами. А інакше спици демфуватимуть це та нічого не буде.

В мене колись на зимньому ашані спици висіли настільки, що колесо на +-5см в сторони можна було рукою похитати, тупо висіло фактично все.
ну +- 5 см це писец конечно...но шо есть то есть. камеры не качал, шины не снимал....знаю шо на хвз у меня спицы всегда дряхлые и такого не было с рулем. а тут после протяжки и проверки 8 на заднем все исчезло и вел заиграл новыми красками-стал сбитый как только с магаза. другого совпадения не нахожу. не может же вел ожить и чудить всякую хрень по настроению?
 
ну знач колесо було криве, логічно вел кидало в сторони, а потім його вирівняли
 
Назад
Зверху Знизу