Для СМИТа чтение инструкции вслух 10у.е
Во первых
27. Виконавець робіт з гарантійного ремонту на вимогу
споживача зобов'язаний ознайомити споживача з цим Порядком та
нормативними документами стосовно гарантійного ремонту.
Это для того чтобы было понятно кто-кому должен и что рассказывать
16. У разі виявлення недоліків чи фальсифікації товару
протягом гарантійного терміну споживач має право в установленому
порядку за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
.....
.....
Вимоги споживача, встановлені цим пунктом, пред'являються за
вибором споживача продавцеві за місцем купівлі товару, виробникові
або
підприємству, що виконує його функції, за місцем знаходження
споживача
у формі письмової заяви (додаток 8).
30. Під час приймання товару на гарантійний ремонт виконавець
у присутності споживача перевіряє споживчі властивості товару,
його комплектність,
зовнішній вигляд, заводський номер, дату
виготовлення, наявність пломб виробника або виконавця (за
дорученням виробника) та гарантійних талонів і
встановлює
наявність заявленого недоліку. Товару надається номер, під яким
він береться на гарантійний облік.
Жирным шрифтом выделенно пункты которые Вы не выполнили (нарушили)
Далее
31. Після прийняття товару на гарантійний ремонт виконавець
видає споживачеві квитанцію за формою N 7-гарант (додаток 9), в
якій
зазначаються усі недоліки та термін виконання ремонту.
Бланки квитанції за формою N 7-гарант виготовляються
відповідно до вимог пункту 11 цього Порядку.
Виконавець повинен зберігати товари, які надійшли на ремонт,
згідно з вимогами, зазначеними в експлуатаційних документах.
У разі зіпсуття або втрати товару виконавець несе передбачену
законодавством відповідальність і
відшкодовує споживачеві кошти у
розмірі вартості товару на час звернення з вимогою про усунення
недоліків.
Это если клиент скажет что ничего не знает пыли когда сдавал небыло