Yurwells сказав(ла):
Здравствуйте автор. Если Вас не затруднит, то не стоит умничать. Если Вы не в курсе то все имеет свойство ломаться =) а пыль стоит прибирать периодически дабы не было нареканий у сервиса. С тем что сервис не прав я согласен, но поливать грязью всю фирму в целом я бы не рискнул! Для более подробной беседы можете оставить телефончик =) С ув.
22. Технічне обслуговування полягає у виконанні робіт,
пов'язаних із забезпеченням використання товару за призначенням,
його зберігання та транспортування.
У процесі виконання робіт з технічного обслуговування пломби
виробника на товарі не порушуються, якщо інше не передбачено
експлуатаційними документами.
Роботи з технічного обслуговування товару виконуються як за
місцем експлуатації, так і в стаціонарних майстернях залежно від
вимог експлуатаційного документа.
23. Дата виконання робіт узгоджується між споживачем та
виконавцем, але не пізніше ніж протягом 3 днів після звернення
споживача.
24. Після виконання робіт з технічного обслуговування
виконавець вилучає з експлуатаційного документа відривний талон на
технічне обслуговування, на зворотному боці якого вноситься
відмітка про вид виконаної роботи.
Так кто должен был пыль внутри привода убрать?