Приват, как никакой другой банк, кладёт на постановления и распоряжения НБУ.
В частности, на
постанову НБУ N492 от 12.11.2003 "Про затвердження Інструкції про порядок відкриття, використання і закриття рахунків у національній та іноземних валютах" . Читаем, что есть в постанове и как это происходит в Привате:
2. Ідентифікація клієнтів
2.3. Банк з метою ідентифікації резидентів має встановити:
для фізичної особи -
прізвище, ім'я та по батькові, дату
народження, серію і номер паспорта (або іншого документа, що
посвідчує особу), дату видачі та орган, що його видав; відомості
про місце проживання або місце перебування фізичної особи,
реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію
та номер паспорта, у якому органами державної податкової служби
зроблено відмітку про наявність права здійснювати будь-які платежі
за серією та номером паспорта;
ни слова про обязательное открытие карты для идентификации клиента
20. Порядок закриття рахунків клієнтів банків
20.1. Поточні рахунки клієнтів банків закриваються:
на підставі заяви клієнта;
20.5. Закриття поточного рахунку за бажанням клієнта
здійснюється на підставі його заяви про закриття поточного
рахунку, складеної в довільній формі із зазначенням таких
обов'язкових реквізитів:
найменування банку;
найменування (прізвища, ім'я, по батькові), коду за ЄДРПОУ
(реєстраційного номера облікової картки) власника рахунку;
номера рахунку, який закривається;
дати складання заяви.
т.е. не по телефону, ни в устной форме «специалисту» банка, ни в Приват24. Хотя перечисленное предлагают сделать отрудники данного банка.
20.6. Банк за наявності коштів на поточному рахунку, який
закривається на підставі заяви клієнта, здійснює завершальні
операції за рахунком [з виконання платіжних вимог на примусове
списання (стягнення) коштів, виплати коштів готівкою,
перерахування залишку коштів згідно з дорученням клієнта тощо].
Датою закриття поточного рахунку вважається наступний після
проведення останньої операції за цим рахунком день. Якщо на
поточному рахунку власника немає залишку коштів, а заява подана в
операційний час банку, то датою закриття поточного рахунку є день
отримання банком цієї заяви.
У заяві про закриття поточного рахунку (паперовій копії заяви
в електронній формі) головний бухгалтер банку або інша
уповноважена особа банку зазначає дату та час отримання заяви,
дату закриття рахунку та засвідчує це своїм підписом. Заява про
закриття поточного рахунку зберігається в справі з юридичного
оформлення рахунку.
У день закриття поточного рахунку банк зобов'язаний видати
клієнту довідку про закриття рахунку.
{ Главу 20 доповнено пунктом 20.6 згідно з Постановою
Національного банку N 158 ( z0321-09 ) від 23.03.2009 }
Приват предлагает только выдать справку о состоянии счета (стоимостью 30 грн) и утверждает, что о справке о закрытии счета они никогда не слышали, не выдают и не выдадут никогда. Делайте выводы, ведь Приват никогда не перестанет начислять штрафы и проценты на штрафы, а доказать отсутствие взаимоотношений с этим «банком» будет сложно.
p.s. как вы думаете, будет комментарий бота Привата на этот пост?