До речі, про йолопів:
Філософи тільки по-різному пояснювали світ, але справа полягає в тому, щоб змінити його.
доречі, звідки такі знання Німецької ідеології та тез Фейербаха, тим більше українською мовою?
раз так, то тут анотація до Німецької ідеології Маркса
книгу в перекладі на українській мові вперше оприлюднена тут
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
«Відродження інтересу до Маркса, особливо серед молодих людей, викликано тим, що він дає інструмент для аналізу капіталізму, і особливо капіталізму в стані кризи, подібно до тієї, в якій ми опинилися сьогодні»,
так однозначно наполягає британець С. Джеффрис у своїй промовистій статті, - «Чому Маркс знову на підйомі». TheGuardian (6.06. 2012 р).
Що ж, тоді пропонуємо вашій увазі, в перекладі українською мовою, одну з фундаментальних наукових робіт Маркса, - «Німецьку ідеологію».
Саме в «Німецькій ідеології», Марксом дана критика комуністичної ідеології в особі її різних пророків, - ідеологів «німецького соціалізму». Критикуючи цю ідеологію збочення, не тільки «німецький соціалізм», на горизонті у нас згодом появиться, - «шведський соціалізм», «арабський соціалізм», «соціалізм Чучхе», «мьянманський соціалізм», «польський соціалізм», «розвинутий соціалізм (в СРСР)» і інші ізми, як ідеологію небезпечну «виключно своєю гносеологічною порожнечею і політичною реакційністю», Маркс ще в 1847 році приходить до висновку:
- що, комунізм для нас не стан, який повинно бути встановлено, і не ідеал, з яким повинна узгоджуватися дійсність. Ми називаємо комунізмом дійсний рух, який знищує теперішній стан. Умови цього руху породжені що існує тепер у наявності передумовою, - товарним виробництвом в стані капіталізму …
- що поділ праці і приватна власність, це - тотожні вирази: в одному випадку йдеться по відношенню до діяльності те ж саме, що в іншому - по відношенню до продукту діяльності, - тому зняття суспільного розподілу праці, т.т. оволодіння кожним індивідом сутнісними силами (формами діяльності), опредмеченими в культурі, і є як передумовою (каталізатором), так і кінцевою метою комуністичних перетворень …
- що комунізм, як повернення людини до її родової, т. т. колективної сутності, де норма розвитку людської індивідуальності талант і не менше, можливий тільки як всесвітня творчість чинного пролетаріату.