Статус: Офлайн
Реєстрація: 26.09.2007
Повідом.: 13014
Реєстрація: 26.09.2007
Повідом.: 13014

Скоро появится государственная полиция и государственная пожарная охрана "для своих"
Ещё раз - я всегда знал что она для железнодорожников.
Меня удивил прайс.
Это ваша тема?
https://www.kharkovforum.com/showthread.php?t=5092256
А что вас так удивило, я не понял вообще? Нормальная цена. Всё 100% законно. Что-то вас смутило? Зачем вы тему создали?
Тема про помидоры - шуточная же, ну камон)
Прайс больницы официальный - по ссылке можете скачать и на него ссылаться, повторюсь. Есть подозрение, что 5000 - все же не за палату, а некая форма взятки, уточните все же, что получите за эти деньги.
Насчет полиции для своих - ну так исторически сложилось, что для железнодорожников отдельные больницы появлялись, вот с сайта больницы №2 историческая сводка:
"Історія виникнення та становлення медичного обслуговування залізничників починається після катастрофи царського поїзду під Борками у жовтні 1888 року, коли знадобилась медична допомога царській сім’ї та іншим постраждалим.
У 1888 році вперше у місті Харків була відкрита залізнична лікарня на 15 ліжок, а історія самої залізниці починається з липня 1869 року коли було відкрито рух поїздів по Курсько-Харково-Азовській залізниці до Харкова. До кінця року вступила в дію і решта магістралі від Харкова до Ростова.
Протягом 1900-1910 років на вузлових станціях залізниці почали відкриватися медичні пункти для надання медичної допомоги залізничникам, членам їх сімей та громадянам.
Медичну допомогу при легких захворюваннях надавав фельдшер, який жив на станції. При серйозних захворюваннях хворого відправляли до Харківської залізничної лікарні. Залізничникам віддавалася перевага при лікуванні. Це були колишні начальники станцій, їх помічники, телеграфісти, конторщики, машиністи, обер-кондуктори, стрілочники, сторожа, робочі.
Будинок поліклініки ДКЛ станції Харків по вулиці Малій Панасівській було побудовано у 1906 році для правління заводу по виготовленню керамічної плитки компанії «Бергенгейм и К», а у 1924 році мешканців будинку відселили і по рішенню уряду України пристосували під центральну лікарню та медико-санітарне управління Південних залізниць.
З 1922 року у місті Харків починає функціонувати перша на залізниці вузлова лікарня на 100 ліжок (колишня лікарня Червоного Хреста, яка свою діяльність розпочала з 1897 року).
У довоєнні часи колектив лікарні прославився як піонер воєнно-патріотичного руху. По всій залізниці були сформовані санітарні дружини.
Основний розвиток спеціалізована медична допомога набула у 1930 році, коли почали відкриватися жіночі та дитячі консультації, рентгенівські та терапевтичні кабінети.
В роки Великої Вітчизняної війни будинок лікарні було зруйновано, який у післявоєнні часи був поступово відбудований. У 1943 році після визволення міста було відкрито лінійний пологовий будинок на станції Харків.
Протягом 1950-1960 рр. почалося будівництво та відновлення лікувально-профілактичних закладів на залізниці, у тому числі і в місті Харків.
З 1991 року залізнична медицина була передана у підпорядкування Міністерства транспорту України. Медичне обслуговування залізничників Південної залізниці розповсюджується на чотири області України (Харківська, Полтавська, Сумська та Чернігівська)."