⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
Цитата:
"Поверка счётчиков тепла — периодическая процедура проверки соответствия прибора метрологическому классу. Периодичность поверки зависит от типа расходомера.
Современные модели счётчиков тепла поверяются один раз в четыре года специализированой организацией получившей разрешение метрологических органов. Как правило, поверку выполняют в неотопительный сезон, для этого прибор учёта следует распломбировать, демонтировать и отправить в организацию проводящую поверку.
Поверяют счётчики на проливной установке, принцип работы которой заключается в прокачивании через расходомер определённого объёма воды и последующим сравнением показаний расходомера с пролитым объёмом.
Прошедший поверку счётчик тепла устанавливают на прежнее место, после чего вызывают метролога из теплоснабжающей организации для его опломбировки."
Тобто, є можливість вимагати (відмовлятись) від зняття лічильника в опалювальний період.
Крім того, якщо в опалювальний, то потрібно вимагати встановлення іншого на період повірки за аналогією повірки газового:
" 4. На період зняття лічильника газу для проведення періодичної повірки Оператор ГРМ встановлює лічильники газу з обмінного фонду. При цьому:
1) якщо знятий лічильник газу належав Оператору ГРМ, встановлений на його місце лічильник газу з обмінного фонду Оператора ГРМ стає розрахунковим, що оформлюється відповідним актом, та надалі розрахунки зі споживачем здійснюються згідно з його показаннями;
2) якщо лічильник газу, що перебуває у власності побутового споживача, пройшов періодичну повірку, що підтверджується відповідним органом у сфері метрології та метрологічної діяльності, Оператор ГРМ зобов'язаний встановити його замість тимчасово встановленого лічильника газу з обмінного фонду протягом двох місяців з дати його зняття;
3) якщо лічильник газу, що перебуває у власності побутового споживача, визнаний відповідним органом у сфері метрології та метрологічної діяльності непридатним до подальшої експлуатації, рішення про доцільність його ремонту приймає Оператор ГРМ, ураховуючи технічні та економічні чинники. У разі прийняття Оператором ГРМ рішення про доцільність ремонту Оператор ГРМ зобов'язаний встановити відремонтований лічильник газу побутового споживача замість тимчасово встановленого лічильника газу з обмінного фонду протягом двох місяців з дати його зняття. У разі прийняття Оператором ГРМ рішення про недоцільність проведення ремонту лічильника газу Оператор ГРМ зобов'язаний протягом п'ятнадцяти робочих днів після результатів проведення періодичної повірки (але не пізніше двомісячного строку після зняття лічильника газу на періодичну повірку) безкоштовно встановити власний розрахунковий лічильник газу (типорозміром не більше лічильника газу побутового споживача) для подальших комерційних розрахунків і в цей самий строк повернути побутовому споживачу його лічильник газу та письмово повідомити споживача про результати проведення періодичної повірки і прийняте рішення щодо недоцільності ремонту лічильника газу. У такому разі побутовий споживач не може відмовитись від встановлення лічильника газу Оператора ГРМ."
Але, чи зацікавлений оператор у повірці поза сезоном при його знятті без заміни на аналогічний?
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.