alex444
staff (вахтьор)
Статус:
Offline
Реєстрація: 12.09.2007
Повідом.: 41793
Адреса: м.Харків
Реєстрація: 12.09.2007
Повідом.: 41793
Адреса: м.Харків

- 🟢 12:11 Відбій тривоги в м. Харків та Харківська територіальна громада.Слідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
- #1161
Представьте себе, знаюи имели ли водители техническую возможность избежать столкновение! уверен, что в данном случае ответы на эти вопросы были не в пользу Дронова
согласно заключению экспертов
Это - днепровская экспертиза. 10.1, как видите, в причинно-следственную связь поставлен без каких-либо пояснений и мотиваций. Зато откуда-то "проезд на желтый" вместе с "проездом на красно-желтый". Плохо работают, за деньги ОСОБА_24.Оскільки початок руху автомобіля «Volkswagen Touareg» відбувався нажовтий з червоним забороняючий сигнал світлофору, слід дійти висновку про наявні в діях водія даного автомобіля невідповідності вимогам 8.7.3 «ґ» та «є», а також п. 10.1 Правил дорожнього руху
України. Якби водій автомобіля «Volkswagen Touareg» діяв у відповідності з вимогами п.8.7.3 «а» Правил дорожнього руху України, та розпочинав рух на момент увімкнення зеленого сигналу світлофора за напрямком його руху, то при умові фактичних параметрів швидкості та траєкторій руху до зіткнення обох автомобілів, водію автомобіля «Volkswagen Touareg» можливо було уникнути ДТП, як при визначеній експертним шляхом середній швидкості руху автомобіля «Lexus RX 350», так і при умові, якби водій автомобіля «Lexus RX 350» рухався по майдані Конституції в сторону вул. Сумської з допустимою, в межах міста, швидкістю, відповідно до Правил дорожнього руху України.
Невідповідності дій водія автомобіля «Volkswagen Touareg» вимогам п. 8.7.3 «ґ» та «є», а також п. 10.1 Правил дорожнього руху України, а саме початок його руху на жовтий з червоним забороняючий сигнал світлофору, перебувають у причинно-наслідковому зв'язку із зіткненням (т.11 а.с.56-85).
Харьковская экспертиза, за год до этого написала так (с учеток правок их висновку, блин чуть ли не на дебатах):
опять 10.1 , опять без всяких пояснений. Да ещё и 8.10 приплели (мой коммент - в конце поста)В даній дорожньо-транспортній ситуації технічна можливість уникнення даної ДТП для водія
ОСОБА_24, враховуючи надані в судовому засіданні експертами ОСОБА_50 і ОСОБА_51 роз'яснення висновку цієї експертизи, визначалася шляхом відмови від початку руху по перехрестю на сигнал світлофора, що забороняє рух, тобто шляхом виконання ним вимог п.п. 8.7.3 «є», 8.10 та 10.1 Правил дорожнього руху України. В даній дорожньо-транспортній ситуації дії водія автомобіля Volkswagen Touareg ОСОБА_24 не відповідали вимогам п.п. 8.7.3 «є», 8.10 та 10.1 Правил дорожнього руху України, та знаходилися, з технічної точки зору, в причинному зв'язку з виникненням даної ДТП (т.5а.с.108-125).
На основании этих бездоказательных обвинений (10.1) судья оглашает:
Своїми діями ОСОБА_24 грубо порушив вимоги п.п. 8.7.3 (є), 8.10, 10.1 Правил дорожнього руху
України, згідно з якими:
п. 8.7.3 «Сигнали світлофора мають такі значення: є) поєднання червоного і жовтого сигналів
забороняють рух і інформує про наступне вмикання зеленого сигналу»;
п. 8.10 «У разі подання світлофором (крім реверсивного) або регулювальником сигналу, що
забороняє рух, водії повинні зупинитися перед дорожньою розміткою 1.12 (стоп-лінія), дорожнім знаком 5.62 «Місце зупинки», якщо їх немає - не ближче 10 м до найближчої рейки перед залізничним переїздом, перед світлофором, пішохідним переходом, а якщо і вони відсутні та в усіх інших випадках - перед перехрещуваною проїзною частиною, не створюючи перешкод для руху пішоходів»;
п. 10.1 «Перед початком руху, перестроюванням та будь-якою зміною напрямку руху водій повинен переконатися, що це буде безпечно і не створить перешкод або небезпеки іншим учасникам руху».
Дронов мог избежать ДТП, если б выполнил 8.7.3.є, и стартовал на зеленый. Про "вертеть башкой по сторонам", замечать скорость болидов прилетающих - в этом "якбы стартува на залений" не написано. Очень странно, очень.
Так вот, повторяю вопрос - почему 12.3 нет, раз есть 10.1 ? И заметьте - Зайцевой 12.3 вменен. Почему такая разница?
И второй вопрос - почему нарушение п.10.1 МОЖНО декларировать, не доказывая????????
И третий вопрос - раз ДТП можна було уникнути шляхом виконання 8.7.3.є (утверждение причинно-следственной связи), то к чему в причинно-следственной 8.10 и совершенно недоказанное (ни экспертами, ни логическими выводами суда) нарушение 10.1 ?
"потому что так принято" ? А если по закону?
p.s. перед перекрестком (за правым "левым" сфетофором), там где он стоял, автомобиль Дронова мог оказаться и без всякого проезда его на красный(не успел въехать на перекресток после проезд долбаного светофора, загорелся желтый на дублирующем, встал, где стоял). Соотв. 8.10 в причинно-следственной связи тоже не состоит. "потому что так учат экспертов и юристов - добавлять автоматом в причинно-следственную связь не имеющие таковой нарушения?" ну-ну
p.p.s. найдите сами отличия в выводах Бокариусов и Днепра по Дронову.