Статус: Офлайн
Реєстрація: 26.04.2019
Повідом.: 16666
Реєстрація: 26.04.2019
Повідом.: 16666
Он дурник не асимільований підтвердив

Перегляньте відео нижче, щоб дізнатися, як встановити наш сайт як веб-програму на головному екрані.
Замітка: This feature may not be available in some browsers.
Он дурник не асимільований підтвердив
Я заміряв на ділянці де багато високих перепадів.
Взагалі витрати ростуть із за активного педалірованія акселератора. Це видно на миттєвій витраті. Круїз робить це дуже плавно, з мінімальним та плавним відкриттям дроселя. Тому і економія виходить.
На великому моторі на крутомі підйомі навіть передачу не понижає. Оберти дуже небагато.Ага, особенно плавно круиз добавляет газ на крутых подъемах, что бы удержать скорость.
На великому моторі на крутомі підйомі навіть передачу не понижає. Оберти дуже небагато.
Було 2к стало 2,3.
Ну це якщо на американських гірках.Расход не зависит напрямую от оборотов. В ручном режиме коробки, на низких оборотах нажми газ почти в пол и посмотри на мгновенный расход. Обороты будут низкие, а расход большим.
Пример 2: на спуске переключись на пониженую и отпусти газ. Обороты большие, расход 0.
Законы физики одинаковы вне зависимости от объема мотора. Для поддержания скорости на подъеме надо больше энергии, чем при езде по ровному. Если тошнить без круиза, то на подъеме отпускаешь газ. Скорость падает, но и расход минимален. Потом восстанавливаешь скорость на спуске или на ровном. При езде с горки чуть ускоряешься, что бы потом больше проехать по инерции.
странно, мои называются fog light.
правда их таки нельзя включить без ближнего.
но это фишка вага или рынка я хз.
на грандисе было мижно
Скажи круто, коли у ватооппонентів єдине зо виходить, дойобуватись до орфографії))
На твоём нельзя?
На моём, похоже, тоже.
Хотя вроде при включённых ПТФ можно выключить ближний и ПТФ останутся.
When the headlamps switch off with automatic illumination of headlamps (AUTO model) or when the dipped beam headlamps are switched off manually, the foglamps and sidelamps remain on.
19.1.У темну пору доби та в умовах недостатньої видимості незалежно від ступеня освітлення дороги, а також у тунелях на транспортному засобі, що рухається, повинні бути ввімкнені такі світлові пристрої:
а)на всіх механічних транспортних засобах – фари ближнього (дальнього) світла;
Примітка.В умовах недостатньої видимості на механічних транспортних засобах дозволяється замість фар ближнього (дальнього) світла ввімкнути протитуманні фари.
3. Увімкнення протитуманних фар, задніх протитуманних ліхтарів повинно здійснюватися одночасно з увімкненням габаритних вогнів і освітленням номерного знака (ближнім або дальнім світлом фар).
Вояк и политзаключенных
Ну це якщо на американських гірках.
В реальному житті наката не вистачить щоб піднятись на затяжну гірку, а наступний спуск буде за декілька км, а не одразу. І втрачену швидкість треба буде компенсувати дроселем.
Витрата палива залежить не від обертів, а від кута відкриття дроселя.
Проте дельта відкриття дроселя при зміні обертів з 2к на 2,3 не така вже і велика.
Лан, тут ні про що спорити
Круїз це економно та комфортно. Проте вкрай скучно.
Я когда то читал , что жёлтый цвет фар ничего не даёт , что это миф , либо разница совсем несущественна. С тех пор и я желтых фар не встречал. Но ПТФ отличается от обычной фары не цветом стекла , а особым рассеиванием , ты же должен это знать. Правда на разных машинах разная эффективность ПТФ , возможно от конструкции или формы.
Ну факт то , что не делают уже желтых ПТФ. Хотя когда то я одевал жёлтые очки за рулём ночью , мне понравилось , глаза меньше устают.
*****ц
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
Круиз рулит в плане экономичности если дорога без перепадов высот. Если постоянные спуски / подъемы, то без круиза можно вытошнить меньший расход.
На нормальном авто с ПТФ можно их включить с габаритами и без ближнего (дальнего)