Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Обновки! (хвастаемся)

  • Автор теми Автор теми -=X-RAY=-
  • Дата створення Дата створення
Даже если поюзал!!!
А как ты узнаешь что он тебе не нравится?
Мы ноуты 3 раза возвращали и меняли даже после того как винду левую ставели.

Верни стиралку, а мы посмотрим :D

Как ты думаешь, что делает магазин с тем что ты вернул?
Правильно! Продает другим покупателям.

А как ты думаешь, может ли магазин продать стиралку которой уже попользовались? Конкретно ты купишь такую?
Правильно - нет! И магазин по сему не будет такой товар принимать если он тебе просто не подошел по размеру но ты им попользовался.


Посуду мыл в столовой ;)

О чем спор?
Ты хочешь сказать что можно купить стиралку, постирав пару раз и поняв что она тебе не нравится вернуть деньги обратно. Я правильно понял?
 
я ему сказал что он балбес. платил бабки за новый регик а получил ремонтированный. надо было или настаивать на замене или на скидке. шо закон на эту тему говорит?

По твоей логике если ты купил машину а в ней дефект то тебе должны дать новую машину а дефектную забрать?

Все правильно сделали.
Проверять устройство нужно до того как ты поставил подпись в гар талон.
До того момента ты можешь выбирать "не ремонтированный" с момента подписи ты расписался что не имеешь претензий к товару. И с этого момента только гар обслуживание.
 
если я купил машину, а в ней дефект сцепления то мне поменяли сцепление
ему могли поменять крепление. но туда полез вася из интернет магазина и если оттуда завтра пойдет дым то я не удивлюсь

А если дефект ЛКП то тебе должны голый кузов привезти и пееркинуть?

если я купил машину, а в ней дефект сцепления то мне поменяли сцепление
ему могли поменять крепление. но туда полез вася из интернет магазина и если оттуда завтра пойдет дым то я не удивлюсь

А если дефект ЛКП то тебе должны голый кузов привезти и пееркинуть?

Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості

1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

1) пропорційного зменшення ціни;

2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

2. Стосовно непродовольчих товарів, що перебували у використанні та були реалізовані через роздрібні комісійні торговельні підприємства, вимоги споживача, зазначені у частині першій цієї статті, задовольняються за згодою продавця.

Згідно з цією частиною задовольняються вимоги споживача щодо товарів, гарантійний строк на які не закінчився.

3. Вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті, пред'являються на вибір споживача продавцеві за місцем купівлі товару, виробникові або підприємству, що задовольняє ці вимоги за місцезнаходженням споживача.

Споживач має право пред'явити одну з вимог, передбачених частиною першою цієї статті, а в разі її невиконання заявити іншу вимогу, передбачену частиною першою цієї статті.

Зазначені вимоги за місцезнаходженням споживача задовольняють також створені власником продавця торговельні підприємства та філії, що здійснюють продаж аналогічних придбаним споживачем товарів, або підприємства, на які ці функції покладено на підставі договору. Функції представників підприємств-виробників виконують їх представництва та філії, створені виробниками для цієї мети, або підприємства, які задовольняють зазначені вимоги на підставі договору з виробником.

4. Продавець і виробник під час продажу (реалізації) товару зобов'язані інформувати споживача про підприємства, що задовольняють вимоги, встановлені частинами першою і третьою цієї статті. За ненадання такої інформації встановлюється відповідальність згідно із статтями 15 і 23 цього Закону.

5. Продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) зобов'язані прийняти товар неналежної якості у споживача і задовольнити його вимоги.

Доставка великогабаритних товарів і товарів вагою понад п'ять кілограмів продавцю, виробнику (підприємству, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) та їх повернення споживачеві здійснюються за рахунок продавця, виробника (підприємства, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті).

6. За наявності товару вимога споживача про його заміну підлягає негайному задоволенню, а в разі виникнення потреби в перевірці якості - протягом чотирнадцяти днів або за домовленістю сторін.

У разі відсутності товару вимога споживача про його заміну підлягає задоволенню у двомісячний строк з моменту подання відповідної заяви. Якщо задовольнити вимогу споживача про заміну товару в установлений строк неможливо, споживач вправі на свій вибір пред'явити продавцю, виробнику (підприємству, що виконує їх функції) інші вимоги, передбачені пунктами 1, 3, 4, 5 частини першої цієї статті.

7. Під час заміни товару з недоліками на товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості, ціна на який змінилася, перерахунок вартості не провадиться.

Під час заміни товару з недоліками на такий же товар іншої марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості перерахунок вартості товару з недоліками у разі підвищення ціни провадиться виходячи з його вартості на час обміну, а в разі зниження ціни - виходячи з вартості на час купівлі.

При розірванні договору розрахунки із споживачем у разі підвищення ціни на товар провадяться виходячи з його вартості на час пред'явлення відповідної вимоги, а в разі зниження ціни - виходячи з вартості товару на час купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.

8. У разі придбання споживачем продовольчих товарів неналежної якості продавець зобов'язаний замінити їх на товари належної якості або повернути споживачеві сплачені ним гроші, якщо недоліки виявлено у межах строку придатності. При цьому розрахунки із споживачем провадяться в порядку, передбаченому абзацом третім частини сьомої цієї статті.

9. При пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк.

На письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається (з доставкою) товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) незалежно від моделі. Для цього продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) зобов'язані створювати (мати) обмінний фонд товарів. Перелік таких товарів визначається Кабінетом Міністрів України.

За кожний день затримки виконання вимоги про надання товару аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) та за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару.

При усуненні недоліків шляхом заміни комплектуючого виробу або складової частини товару, на які встановлено гарантійні строки, гарантійний строк на новий комплектуючий виріб і складову частину обчислюється починаючи від дня видачі споживачеві товару після ремонту.

10. Споживач має право пред'явити виробнику (продавцю) вимогу про безоплатне усунення недоліків товару після закінчення гарантійного строку. Ця вимога може бути пред'явлена протягом установленого строку служби, а якщо такий не встановлено - протягом десяти років, якщо в товарі було виявлено недоліки (істотні недоліки), допущені з вини виробника. Якщо цю вимогу не задоволено у строки, передбачені частиною дев'ятою цієї статті, споживач має право на свій вибір пред'явити виробникові (продавцеві) інші вимоги, відповідно до частини першої цієї статті.

11. Вимоги споживача розглядаються після пред'явлення споживачем розрахункового документа, а щодо товарів, на які встановлено гарантійний строк, - технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу.

Під час продажу товару продавець зобов'язаний видати споживачеві розрахунковий документ встановленої форми, що засвідчує факт купівлі, з позначкою про дату продажу.

У разі втрати споживачем технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, їх відновлення здійснюється у порядку, визначеному законодавством.

12. Виробник зобов'язаний відшкодувати всі збитки продавця (підприємства, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті), який розглядає претензію споживача до придбаного товару.

Продавець (виробник) товарів зобов'язаний у місячний строк відшкодувати підприємству, що виконує його функції, збитки, яких воно зазнало у зв'язку із задоволенням вимог споживача, передбачених цією статтею.

13. Вимоги, встановлені частиною першою цієї статті щодо товарів, виготовлених за межами України, задовольняються за рахунок продавця (імпортера).

14. Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.

не спорь со специалистом! :мораль: он работал в МКС :увага:

Закажи Деду Морозу на НГ не ржавое зеркало ;)
 
Ты ставишь подпись в гар талоне что претензий к устройству не имеешь. Это значит что по умолчанию или в ходе проверки ты убедился что все работает. Все что случается дальше уже попадает под гарантийные обязательства.
 
шото ты куда то нитуды клонишь. дефект ЛКП можно наверное зразу узреть
он у меня друг купил китайский автомобиль и ездит с леопардовой дверью ибо сам *****
если ты про меня, то я был счастлив что сделали так как сделали, потому что могли залупиться ибо машине 2 года уже было

Не про тебя, а для примера.
Обмен происходит только когда нет возможности починить.
Еще раз повторюсь - после того как ты поствил подпись в гар талоне устройство считается 100% надлежащего качества.
Все что выявляется позже рассматривается согласно гар обязательствам.
А гар обязательства сначала чинят, если не могут меняют, если нет меняют на другое, если нет другого - возвращают бабки. В такой последовательности.

В общем тут умных много, тебе подскажут и без меня дальше ;)
 
по этой логике тебе могут безнаказанно продать новую машину которая случайно упала на крышу. ее ж починили

Это уже:

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

у меня есть от 99. можно ему приколхозить
прикинь, он просыпается после новогодней ночи а у него зеркала от девятки

Правильно так

прикинь, он просыпается после новогодней ночи а у него зеркала зажило!
 
но вроде как у него нет возможности включить регистратор в прикуриватель своего автомобиля находясь в торговом зале магазина
*****. ставь подпись и невыебуйся. МКС дает добро :D
 
я не знаю таких подробностей, шо он там ставил шо не ставил.
но вроде как у него нет возможности включить регистратор в прикуриватель своего автомобиля находясь в торговом зале магазина

Я понимаю. Но это уже проблемы ******ев. Я тоже покупал телик не проверив его на битые пиксели так как продаваны отказали мне в проверке.

Я тебе написал со стороны документов как это выглядит.
В гар талоне есть место для подписи под "Претензий к товару и внешнему виду не имею" (или как то так).

И по поводу такой мелочи с китайцким региком я бы вообще не поднимал вопрос.

Думаю дальше тебе подскажет Александр Буханович Вагонеткин по всем вопросам касательно законов ;)
 
Вагонеткин, что то ты язык распускать стал, слетел с завязки что ли, алкачь? :дивитись: Или жена опять дома сидит и тебе не велит на авто ездить. Злой на людей?

ебааа :іржач: космонавт разбушевался :іржач:
 
По твоей логике если ты купил машину а в ней дефект то тебе должны дать новую машину а дефектную забрать?

если я купил машину, а в ней дефект сцепления то мне поменяли сцепление
ему могли поменять крепление. но туда полез вася из интернет магазина и если оттуда завтра пойдет дым то я не удивлюсь

А если дефект ЛКП то тебе должны голый кузов привезти и пееркинуть?
В Логан-клубе несколько лет назад был случай: у одного форумчанина что-то случилось с его машиной (не помню точно, то-ли дефект ЛКП, то-ли что-то с движком, то-ли еще что-то. В общем, случай был гарантийный, но официалы уперлись и культурно его послали.
Но Рено-Украина не учла одного факта: этот форумчанин был весьма неплохим юристом. Согласно там чего-то в ЗПП, он настоял на замене всего товара, т.е. автомобиля целиком, и выдачи ему нового.
В итоге спустя некоторое время (ща не помню, около полугода наверное) он таки добился расторжения договора-купли продажи у офигевшего от всего этого Рено и получил новую машину взамен имеющейся. :)
 
:D космосович, тебя ваще не должно ***** пью я или нет, ты не находиш? :D

Вагонеткин, тыж если бы не нес ***ню, то я меня бы и не волновало. А то с каждым днем читая тебя сдержать слезы все сложнее и сложнее :рл:
Жалко мне тебя, ведь был же неплохим мужичком вроде, и так скотиться :(

этот форумчанин был весьма неплохим юристом.
Наш закон как дышло. Куда повернул, туда и вышло.

Я это знаю.
Но в случае с региком и стиралкой которая сбивается от скачков напруги - это глупости. не стоит игра свеч. С автивкой - да. Там есть смысл побороться.

Я выше говорил о решениях принимаемых СЦ в типичных ситуациях коих подавляющее большинство (даже не большая половина :trollface:).

Если задаться целью да нанять адвокатов....:D
 
тыж если бы не нес ***ню
кнопка игнора знаеш де
кнопка выхода уверху справа




А то с каждым днем читая тебя сдержать слезы все сложнее и сложне
ну поплач, **** там :іржач:

Наш закон как дышло. Куда повернул, туда и вышло.
какой же ты не постоянный :рл:
 
Назад
Зверху Знизу