Статус: Онлайн
Реєстрація: 25.07.2008
Повідом.: 25891
Реєстрація: 25.07.2008
Повідом.: 25891
Якщо ти можеш вручну протиснути вилку, то вона дуже недокачана. Купи або візьми у когось насос - для початку, щоб знайти "свій" тиск зручно. Хоча й не так критично, як при наявності повітряної негативки. Грубо налаштовуй під 15-20% сег.
Гратись налаштуваннями ти й не будеш. Досить швидко знайдеш який зручний для себе режим та більше не крутитимеш. Тим паче на ходу - це тупо незручно, а відскок покрутити ще й неможливо.
Первинне ТО краще зробити було ще коли тільки розпакував її. Воно не передбачає повну перебірку - лише зняття штанів та перевірка наявністі в них та на поролонках масла. Якщо демфер та пружина працюють нормально, то лізти в них не треба. При чому не треба ані зараз, ані ще пару років.
І краще вчись сам обслуговувати її. Регулярне ТО це запорука приємної роботи. Те, що вона і довше проживе в принципі не дуже актульано. Ну принаймні на рівні зняття штанів для чистки пильників та заміни мастила всередині штанів.
Гратись налаштуваннями ти й не будеш. Досить швидко знайдеш який зручний для себе режим та більше не крутитимеш. Тим паче на ходу - це тупо незручно, а відскок покрутити ще й неможливо.
Первинне ТО краще зробити було ще коли тільки розпакував її. Воно не передбачає повну перебірку - лише зняття штанів та перевірка наявністі в них та на поролонках масла. Якщо демфер та пружина працюють нормально, то лізти в них не треба. При чому не треба ані зараз, ані ще пару років.
І краще вчись сам обслуговувати її. Регулярне ТО це запорука приємної роботи. Те, що вона і довше проживе в принципі не дуже актульано. Ну принаймні на рівні зняття штанів для чистки пильників та заміни мастила всередині штанів.