Статус: Офлайн
Реєстрація: 22.04.2009
Повідом.: 20414
Реєстрація: 22.04.2009
Повідом.: 20414
Українці вдосконалили американську космічну ракету
Читайте більше тут:
Стали известны подробности расследования катастрофы МН-17
Читайте більше тут:
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
У Центрі космічних польотів на острові Уоллопс (США) пройшли наземні випробування ракети-носія "Antares", перша ступінь якої розроблена українським КБ "Південне". Ракету, призначену для постачання на космічну станцію вантажів масою до 6 800 кг, розробила американська компанія Orbital Sciences Corporation, а першу сходинку для "Antares" створили українці, повідомляє global-ukraine-news.org. Основну конструкцію розробили в КБ "Південне" і виготовили на Південному машинобудівному заводі в Дніпрі. У створенні першого ступеня також брали участь українські підприємства "Хартрон-АРКОС" (Харків), Хартрон-ЮКОМ (Запоріжжя), "ЧеЗаРа", "Рапід" (Чернігів) та інші. Крім виготовлення ступені, українці також брали активну участь у проведенні випробувань в США. Українським інженерам довелося змінити ступінь ракети таким чином, щоб в ній зміг працювати абсолютно інший двигун, що не призначений для вже готової конструкції. Конкретно – потрібно було замінити двигун РД-181 російського виробництва. Успішно проведені випробування показали, що мета завдання досягнута. Перший запуск доопрацьованої ракети запланований на середину липня 2016 року.
Стали известны подробности расследования катастрофы МН-17
Читайте більше тут:Международная Объединенная следственная группа (JIT), расследующая крушение Боинга 777 над Донбассом, обнародовала электронный журнал, в котором рассказала о ходе расследования. В группе присутствуют оперативники, следователи и эксперты из Австралии, Нидерландов, Малайзии, Бельгии и Украины. Официальный отчет группы с итогами расследования должен появиться осенью этого года. Предполагается, что в нем будут названы данные об оружии, из которого был сбит самолет, и место, откуда был произведен выстрел. В электронном журнале JIT рассказывается о том, что в Нидерландах сегодня находится примерно 30-35% обломков самолета. Они имеют различные размеры, начиная от 1 кубического сантиметра до 6 тонн. «Все детали тщательно пронумерованы, сфотографированы и подробно описаны. Для цифровой реконструкции у следователей есть 8000 фотографий обломков», — пишут специалисты JIT.
Подробнее на InfoResist:⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.