Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

ГаМаФлуд

  • Автор теми Автор теми NaV
  • Дата створення Дата створення
Re: ГаМаФлуд

кожна наступна частина загалом краща - й по графі, й по левел дизайну, й загалом.


пс - там же можна всліпу стріляти. А то бачив кількох людей, що пройшли всю лінійку не використовуючи цього.
 
Re: ГаМаФлуд

В якому розумінні наосліп? Аім?

Кадр вчорашній. Не вистачає текстурок та згладжування, а так все поки що вогонь. Але помітні просадки
Переглянути вкладення 13203156
 
Re: ГаМаФлуд

Майже дотовк Uncharted перший. Вона примітивна, шо двері. Сюжетік так собі, на рівень тих років, коли зароджувалося пригодницьке кіно, типу Індіани Джонса. Та й пригод зовсім мало, багато стрілянини тупорилої з нєграмі. Мене вже дістали ці пострілушки. Пірати, спецпризначинці, найманці, монстри. Пробіг 20 метрів знову, пробіг 50 метрів і знову натовп дурників. Поскакав по дбайливо розкладеним цеглинкам, позбирав не менш дбайливо розкладену зброю і давай стріляти. Я вже знизив рівень складності на низький, щоб не затримуватися на цій одноманітності.

З плюсів, це картинка, це дизайн деяких локацій. Ще сподобалось те, як після перезерядки зброї ріжок порожній лежить під ногами, і так купу можна накидати.

Ще про мінуси, бо їх більше.
Нескінченні лабіринти, просто ходимо на 5 сотках землі по кругу.
І кіно все ж таки тупе, повно кліше, повно спрощень, повно наївної підліткової хріні.
Ніяких відносин головних героїв я тут не бачу. Стандартна кіношна чухня. Можна не брати до уваги
Пострілушки не цікаві, тому що їх багато і треба замочити не одну сотню людей. Вони просто пруть, а ти їх мочиш. Якби було пару сцен, а так постійно. Це повна туфта і тупий тир
Ця заїзджена тема про ідол і прокляття. Типу, що перетворює людей на монстрів (зомбі-нацистів). Ну це ж йоманарот. Нациський генерал чи доктор проводив експерименти на людях і воно їх же вбило, а тепер це проблема головного героя.
До речі, це була несподіванка для мене, що тут є фантастика така. Хоча це ж відповідь на Лару Крофт.
Дуже багато тупняка, прямо дуже. Описувати буду довше ніж є самої гри.

На виправдання скажу, що таке лайно в 2007 році я з'їв би не миючи. Тоді гралося все і без серьйозного розбору.

Текст буду виправляти. І можете не читати цю лабуду, хто я такий, щоб "шедеври" поливати брудом та ще й "вкравши" з торрента.
 
Re: ГаМаФлуд

В якому розумінні наосліп? Аім?

В сенсі без прицілювання, коли приціл з очко мамонта. Це сильно прижвавіє махачі.

Це надважлива тактика та саме вона робить перестрілки живими, швидчими та вони віповідно не зайобують.
Коли ти прицілюєшся, то швидкість руху зменшується сильно та ти є дуже легкою мішенню. А так думаєш куди б тобі перебігти добре було з тактичної точки зору, біжиш, валиш по дорозі від бедра, розвалюєш тих, хто надто близько підійшов, плюс вороги подалі починають ховатись, що зменшує точність та кількість вогню. Плюс відганяєш тих, хто занадто близько до укриття підходить.
А без цього ти тупо сидиш за укриттям та боїшся вилізти бо ті, хто підійшов занадто близько, розвалять тебе впритул.
 
Re: ГаМаФлуд

В першій частині немає авто прицілювання. Як інвалід на тому стікові, бо звик до мишки. Але справляюся, хедшоти вмію робити
 
Re: ГаМаФлуд

Почав другу частину Анчартед. Вже по веселіше, ефектів напхали через край. Дуже динамічно. Нагадує Фар край по левел дизайну місцями. Але таке тупе кіно, що жах. Більше тьолочек додали і сєкса.

Стандартна гра від Naughty dog - коридори та дурники картонні. У них на сайті дуже багато вакансій, тільки що глянув))
 
Re: ГаМаФлуд

не авто, а просто стрільба без прицілювання, від бедра на ходу без гальмування переміщення, коли приціл з очко мамонта.
в ремастері точно є в першій. в оригіналі не пам'ятаю. В усіх наступних точно є.



суть цієї гри - динамічне кіно. Без коридору воно не буде динамічним бо треба буде вишукувати дорогу. А так левел дизайн та камера самі підказують куди рухатись, що ти активно й робиш.

В першій воно ще погано було реалізовано, в подальших частинах все це виросло багатократно.
 
Re: ГаМаФлуд

В другій частині є самий низький режим гри з допомогою в прицілюванні. Це все. Воно допомагає, але так щоб бігти і стріляти, ні. Якщо об'єкт рухається, то воно позаду нього веде приціл. От на PS2 якась частина Call of duty дозволяла лупити по ворогу чисто на автоприцілі. Нажав кніпочку і приціл на тому нацистові. Пів гри як інвалід цілився поки знайшов))

Хай буде коротше кажучи, один буй грати нема шо. Ще є третя частина.
 
Re: ГаМаФлуд

да бля, не автоприціл, а стрільба без приціла. Не тисни Л1


пс - з прицілюванням проблеми в 3 будуть. Хоча там з гранатами прикол буде.
 
Re: ГаМаФлуд

Не блякай. Очко мамонта це не пояснення. Я зрозумів, що нічого не зрозумів
 
Re: ГаМаФлуд

Знайшов очко мамонта. Зрозумів, допомагає. Закінчив 2 частину, копіюю на консоль 3ю.

Про другу частину. Це одна з найтупіших ігор, які я грав. Це повний тупезний кіношний шлак. По сюжету, геймплею, діалогам, персонажам і всьому іншому. Гумор рівня 5го класу. Картинка приємна, графіки мені вистачає, деякі механіки норм. Все інше срака.

Як можна випускати другу гру підряд з такою ж самою хуйнею про монстрів і нацистів? Я худєю! Подивимось, що там з третьою. Добре що ця параша була ксклюзівом PS. На благородному ПК таке не треба, вистачає "шедеврів", типу Резік, ГТА 5 і т.д.
 
Закінчив Unch 3. Поки що сама крутіша зі всієї серії. Тупняка вистачає, але дуже красива гра. Дуже дратували чорні чоловічки та купи кліше і просто ідіотські діалоги. Дуже багато безглуздої стрілянини. А ще Стейтема додали і він теж тупий, стрибнув та зламав тільки оду ногу, а мав обидві. Сподобалась деталізація, масштаб локацій. Нема відчуття, що гра на 5 сотках землі. Після цієї гри мені починає подобатися грати на Плойці, мені так здається. Перша половина гри не заходила, було бажання закінчити та забути. Але треба відбити усі гроші :D

До речі, 3 плойка підтримує ігри від перошої та другої. Сайлент хіл закинув самий перший.
 
Останнє редагування:
четверта значно красивіша. А на пк так і взагалі ппц буде - все ж вона ще в 16 році вийшла.

і я знаю твою найпершу скаргу що до неї - аркада. Тут додали можливість ховатись в траві, при чому тебе там взагалі не бачать ніколи й ніяк, навіть проходячи взагалі поряд, навіть в стані алерту. Мінус, як на мене, виглядає дивно.
 
Останнє редагування:
В грі Іскуствєнний Ідіот настільки простий, що вороги не дуже бачать й без трави ГГ :D. Якщо була можливість душити супостата, я сильно не зважав на розташованих поряд дурників. Здалося, що самі останні дурники, чи то араби, чи то ті самі чорні чоловічки перевдягнені для пустелі, були самі тупіші.

Якщо відкинути кіношної шолухи, то гра вражає. 2011 рік, а мені картинка просто офігезна. Граю через монітор 24". Кладовище кораблів мене більше всього вразило по дизайну. Блукання пустелею теж в найкращих традиціях. Коротше кажучи, друга половина гри порадувала. Вже нема містики і це радує. Глюки Дрейка саме те, що було потрібно, а не сині мутанти. Загадки стали маштабніші та цікавіші.

Не завадило б трохи реальності внести в гру. У шукачів скарбів виявляється нема нічого із собою, вони кругом пхають руки, запалюють факели у тисячолітніх печерах та лізуть без масок. Там можуть бути горючі гази, спори та навіть отрута. Жоден не взяв фотокамеру. А ще дуже часто щось ламається, типу драбини, балки тощо. Зривається Дрейк кожні 15 хв. Багато дрібниць таких. Старий я вже для наївних пригод, типу серіала Геракл чи Ксена.
 
це і є "наївна пригода" в стилі індіани джонса. Й коридорність та аркадність роблять це можливим - постійний екшен навколо не набридає бо ти постійно рухаєшся вперед, куди сама ігра тебе веде, переважно з першого разу проходишь все, постійні якісь приколи, й навіть без ворогів той екшен зберігається за рахунок того, що щось щось ламається та падає.

Я ніяк не зрозумію - навіщо ти скиглиш, якщо тут же визнаєш, що крута гра?
Прибрали б оте все, що тобі ніби не подобається, й вийшла б батла, чи дум.


пс - чорні чоловічки - так, кумарили знатно своїм виглядом.
 
й вийшла б батла, чи дум.
Я не визнавав, що гра крута. Зі всієї серії, тобто 3 частина на ПС3, поки що сама нормальна. Мені не подобається тупняк нескінчений, персонажі пустишки. Вони тільки на 3й частині видумали сльозогінну історію про Дрейка. Благородний злодій сирота з монастирю, в міру кмітливий та дуже фартовий. Кістки в нього вкриті адамантієм не інакше. Мені не подобається напіврухливі MOBA замашки - тир з ретельно виставленними укриттями та зброєю. Як можна гнати таку хуйню, коли в печері де не було сотні років людей влаштовують перестрілку та лежать калаші для тебе? І нащо вбивати три сотні людей за один епізод. Поведінка персонажів крінж, тупняк та висмоктана з пальця (21го) мотивація.

Гра красива, малювати хлопці та дівчата вміють добре. Деякі події цікаві, починаєш переживати разом з персонажами і тільки хочеться сказати, що гра вогонь, вони женуть примітивне гівно з ТБ серіалів. Настільки тошнотне та передбачуване, що я матюкаюся вголос.

Ще зо три частини і мабуть баланс з ідиотизму переважить в сторону цікавого атракціону у стилі динамічного пригодницького кіно
 
не грай тоді
а інакше твої слова розходяться з ділом. А як таких людей звати? балаболи
 
Космічний дід (Dead Space) оновлений виходить в слідуючому році. Обіцяють нову графіку, звук та ігровий процес. Дожити б.

В параметрах ddr4 та нема відеокарт поки що. Дивлюся Епік стор.
 
Балабол це той, що постійно тріщить попусту. Так я теж вмію. Не було що грати, от я і жував цю тирсу без смаку. Все, закінчив. Може комусь подобається ця писанина, а якщо ні, мені як соловью :кручусь:

Далі по графіку RDR перший, Killzone 3, Littlebigplanet 3. А ще виявилося, що я так і не знаю чим закінчився God of war 2, граю його, а потім 3, а потім Вознесіння.
 
блін, ну красивенько чо

 
Назад
Зверху Знизу