лава VI
СПОЖИВАЧІ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ ПОСЛУГ
Стаття 32. Права споживачів телекомунікаційних послуг
1. Споживачі під час замовлення та/або отримання
телекомунікаційних послуг мають право на:
.....
12) відшкодування збитків, заподіяних унаслідок невиконання
чи неналежного виконання оператором, провайдером телекомунікацій
обов'язків, передбачених договором із споживачем чи
законодавством;
.....
Стаття 40. Відповідальність операторів, провайдерів
телекомунікацій
1. Оператор, провайдер телекомунікацій несе перед споживачами
за ненадання або неналежне надання телекомунікаційних послуг таку
майнову відповідальність:
1) за ненадання оплачених телекомунікаційних послуг або
надання їх в обсязі, меншому за оплачений, у розмірі оплаченої вартості ненаданих послуг та штрафу в
розмірі 25 відсотків вартості послуг;
.....
5) в інших випадках - у розмірах, передбачених договором про
надання телекомунікаційних послуг;
6) у разі неусунення протягом однієї доби із зафіксованого
моменту подання абонентом заявки щодо пошкодження
телекомунікаційної мережі, яке унеможливило доступ споживача до
послуги або знизило до неприпустимих значень показники якості
телекомунікаційної послуги, абонентна плата за весь період
пошкодження не нараховується, а оператор телекомунікацій у разі
неусунення пошкодження протягом п'яти діб із зафіксованого моменту
подання абонентом відповідної заявки сплачує споживачу штраф у
розмірі 25 відсотків добової абонентної плати за кожну добу
перевищення цього терміну, але не більше ніж за три місяці.