Котел японського есмінця "Харусаме", відкритий під час реконструкції бойового корабля у 1943 році. Через свої довгі та вузькі корпуси есмінці мали дуже малий об'єм, доступний у своїх корпусах. Той, що був доступний, майже повністю відводився під потужні механізми, необхідні для розгону їх до високих швидкостей. Котел тут є одним із трьох, не кажучи вже про дві парові турбіни, які приводили в дію есмінці класу "Шірацую", до якого належав "Харусаме". Фотографія тут була зроблена під час реконструкції "Харусаме" в сухому доку після спустошливого торпедного удару.
24 січня 1943 року "Харусаме" йшов поблизу Веваку, коли його помітив підводний човен USS Wahoo (SS-238). "Харусаме" ухилився від першої торпеди, але був вражений другою торпедою, коли намагався наблизитися до "Ваху". Пошкодження зламало хребет есмінця і майже розрізало його навпіл. Щоб врятувати корабель, "Харусаме" був викинутий на берег, щоб запобігти його затопленню.
Японські рятувальні команди змогли знову спустити "Харусаме" на воду та укріпити пошкодження достатньо, щоб дозволити відбуксирувати його. Есмінці "Амацукадзе" та "Уракадзе", а також буксир "Одзіма" по черзі буксирували пошкоджений "Харусаме" до Трука, прибувши туди наприкінці лютого. Ремонтні бригади почали відрізати частини корабля та встановили на нього фальшивий ніс.
Потім "Харусаме" відправився до Йокосуки для капітального ремонту. "Харусаме" був повністю відремонтований та модернізований, отримавши додаткові зенітні гармати та інше обладнання. Він був готовий до служби та знову введений в експлуатацію в листопаді 1943 року. Після початкових випробувань та підготовки він розпочав операції в січні 1944 року.
"Харусаме" пізніше був потоплений у червні того ж року. Під час спроби евакуювати солдатів з Біаку він був виявлений бомбардувальниками B-25 армійської авіації та збомблений, отримавши два прямі влучання перед затопленням.