Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

*****ам за рулем посвящаю

  • Автор теми Автор теми maximkaiskra
  • Дата створення Дата створення
10.1 за уши притянуто. А вот 1.4 ближе к делу.
Еще раз напишу:
1.4 - это всего лишь право
10.1 - это обязанность.

Если хватит терпения, прочти, может в жизни поможет:
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата юридичних наук за спеціальністю 12.00.09 – кримінальний процес та криміналістика; судова експертиза; оперативно-розшукова діяльність. – Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна, Міністерство освіти і науки України. – Харків, 2017. Дисертація є комплексним монографічним дослідженням особливостей розслідування злочинів проти безпеки дорожнього руху та експлуатації транспорту, передбачених статтями 286, 287, 288, 291 КК України, у якій, зокрема, на основі аналізу наукових праць та узагальнення матеріалів кримінальних проваджень сформована криміналістична характеристика вказаних злочинів.

...Як відомо, існують два основних правила, якими повинні керуватися водії. Відповідно до першого правила, всі учасники дорожнього руху виходять з презумпції неухильного дотримання правил дорожнього руху всіма його учасниками (п. 1.4. Правил дорожнього руху України) [137]. Іншими словами, кожен водій з самого початку передбачає і впевнений в тому, що інші водії не будуть порушувати цих правил. У другому правилі йдеться, що в разі порушення правил дорожнього руху будь-ким з його учасників інші учасники дорожнього руху зобов'язані зробити все можливе для запобігання аварії. Іншими словами, їх «правота» в тій чи іншій дорожній ситуації не дає їм права бити автомобіль, водій якого з якоїсь причини порушив правила, або наїжджати на пішохода, який порушив правила переходу вулиці. Так, в п.12.3. Правил дорожнього руху (ПДР) сказано, що у разі виникнення небезпеки для руху або перешкоди, яку водій об'єктивно спроможний виявити, він повинен негайно вжити заходів для зменшення швидкості аж до зупинки транспортного засобу або безпечного для інших учасників руху об'їзду перешкоди.
Однак, друге правило водіями, в тому числі і досвідченими, часто забувається або свідомо ігнорується. Вони вважають, якщо вони рухаються по головній дорозі (або мають іншу перевагу у русі), то можуть абсолютно не піклуватися про безпеку інших учасників дорожнього руху. Але такі водії забувають, що в процесі експертизи обставин ДТП визначається не тільки той, хто створив аварійну ситуацію і які пункти ПДР при цьому порушив, але й оцінюються дії всіх учасників ДТП із зазначенням, чи правильно вони діяли в аварійній ситуації. У зв'язку з цим може виявитися, що винуватцем створення аварійної ситуації є один водій (наприклад, недосвідчений водій, який не розібрався в дорожній обстановці і виїхав на перехрестя на заборонний сигнал світлофора), а винуватцем аварії буде визнано іншого водія, який від самого початку не порушував ніяких правил, але, маючи можливість, не зупинив свій автомобіль, коли це стало необхідно для запобігання ДТП. Тому при розслідуванні злочинів даної категорії потрібно акцентувати увагу не на тому, хто з учасників ДТП мав переважаюче право проїзду, а на тому, хто на кого наїхав. Якщо з'ясується, що наїзд вчинив водій транспортного засобу, що прямував головною дорогою, то необхідно при проведенні інженерно-транспортної (автотехнічної) експертизи ДТП вирішувати завдання щодо можливості запобігти наїзду (зіткненню) з боку такого водія. Досить часто це правило ігнорується і працівники правоохоронних органів обмежуються констатацією, хто саме з водіїв зобов'язаний був поступитися дорогою. Тобто обирається найбільш простий шлях – хто перший порушив ПДР (наприклад, не поступився дорогою), той і винен в ДТП та її наслідках. Але з точки зору повноти розслідування, ретельного аналізу правил дорожнього руху потрібно ще і встановлювати: а чи правильно діяли інші учасники ДТП?
В цьому аспекті досить інформативним є приклад із слідчої практики, наведений О. Ю. Якимовим. За однією із справ водій автомобіля ВАЗ-2107, під'їхавши до регульованого перехрестя, включив покажчик лівого повороту і став повертати ліворуч. Дорожня обстановка цілком дозволяла це зробити, так як до автомобіля «Фольксваген», який прямував в зустрічному напрямку, було досить велика відстань (що підтвердили свідки). Однак, коли автомобіль ВАЗ-2107 виїхав на смугу зустрічного руху (по якій рухалася іномарка), двигун несподівано заглух. Природно, сталося зіткнення. Удар іномарки припав лобовою частиною в правий бік ВАЗ-2107. Прибулі на місце співробітники ДАІ визначили картину ДТП цілком ясною. На їхню думку, в тому що трапилося був винен водій ВАЗу. Потрібна була маса зусиль і часу, щоб довести, що водій ВАЗ-2107 якщо і винен, то тільки в порушенні правил проїзду перехрестя (не поступився дорогою транспортному засобу, що рухався у зустрічному напрямку), та й то з великою натяжкою. Адже свідки підтвердили, що відстань від місця повороту ВАЗ-2107 до автомобіля «Фольксваген», що рухався назустріч, була значною. Вина водія іномарки була набагато більшою. Побачивши перешкоду на своїй смузі руху (і вважаючи себе повністю правим), замість того щоб загальмувати (як потрібно за вимогою ПДР), він, не знижуючи швидкості, почав «моргати» дальнім світлом. Це вже само по собі є порушенням правил користування світловими приладами в денний час. Потім він став сигналити клаксоном, а коли, нарешті, зрозумів, що треба гальмувати, було вже пізно. Вислухавши вирок суду, його обуренню не було меж, адже він вважав себе повністю правим [197, с. 18-19].
У зв'язку з наведеним прикладом потрібно підкреслити, що при визначенні способу злочинних порушень правил дорожнього руху потрібно звертати увагу на всіх його учасників, а не тільки на того, хто повинен був поступитися дорогою (як у наведеному прикладі). Зокрема, потрібно ретельно аналізувати не тільки, хто мав перевагу, але і те, як діяв той водій, якому дорогою не поступилися. Чи вживав він всі можливі заходи для запобігання ДТП (аж до повної зупинки свого транспортного засобу) або не вважав за потрібне зробити це?
...
30-січ-2017
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.


⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.

сторінки 29-31.
 
Не думал, что найдутся *******ы, оправдывающие водителя двенашки :(
 
в п.12.3. Правил дорожнього руху (ПДР) сказано, що у разі виникнення небезпеки для руху або перешкоди, яку водій об'єктивно спроможний виявити, він повинен негайно вжити заходів для зменшення швидкості аж до зупинки транспортного засобу або безпечного для інших учасників руху об'їзду перешкоди.
Почему же тогда водитель таза не последовал этому пункту? А он надавил на гашетку и вылез на встречку, иВ твоем примере другая совершенно ситуация.
 
:браво:
Смешно до тех пор, пока не выставили счет за ремонт автивки в такой ситуации, или пока в СИЗО не закрыли, как например Дронова - он тож про 1.4 кричал.
Поверь, если б не бабло родителей той курицы, то сидела б она уже давно.
 
Почему же тогда водитель таза не последовал этому пункту?

В таких ситуациях вечно идет перевод стрелок на другого участника - как в детском садике - он первый начал, это он должен был и тд.
Какая разница что делал водитель таза - хоть задом наперед ехал по встречке?
Каждый отвечает за свои поступки и нарушения.
И изначально я и написал, что в лучшем случае была бы обоюдная вина - вина двоих участников ДТП.
 
Поверь, если б не бабло родителей той курицы, то сидела б она уже давно.

так она и сидит, вместе с дроновым, что не так? По нашим меркам дело разбирается еще даже меньше года, о чем тут говорить? на форуме вагон линков есть, когда гораздо более простые дела разбираются по 2-4-10 лет
 
так она и сидит, вместе с дроновым, что не так? По нашим меркам дело разбирается еще даже меньше года, о чем тут говорить? на форуме вагон линков есть, когда гораздо более простые дела разбираются по 2-4-10 лет
Так в том то и дело что дело еще идет, и сидит она условно, посмотри сколько раз ее выпускали, а попался б обычный гражданин из среднестатистической семьи, то он бы за неделю сел.
 
Так в том то и дело что дело еще идет, и сидит она условно, посмотри сколько раз ее выпускали, а попался б обычный гражданин из среднестатистической семьи, то он бы за неделю сел.

за какую неделю, ты вообще о чем? и сколько раз выпускали и куда конкретно?
 
Это ****ец. Это просто ****ЕЦ.. :рл:

Где размножаются такие как alexir2503 ?
Покажите это рассадник.
 
Перекупы - отдельная каста людей с характерным мышлением. :)
 
Перекупы - отдельная каста людей с характерным мышлением. :)

ну ты ж сам понимаешь, что 10.1, вроде бы, и правильный, но выворачивает пдд наизнанку, в купе с 1.4 и другими дает возможность решить вопрос вроде бы и по закону, но в нужную сторону, в зависимости от....
 
ну ты ж сам понимаешь, что 10.1, вроде бы, и правильный, но выворачивает пдд наизнанку, в купе с 1.4 и другими дает возможность решить вопрос вроде бы и по закону, но в нужную сторону, в зависимости от....

***** он не выворачивает.
Проблема в другом.
Проблема в том, что экс-совкам нужно каждый чих прописывать, иначе "нипанятна", что имеется ввиду.
Вероятно, каждый пункт, во избежание двойной трактовки *******ами, должен звучать так, с дополнением: "пропустить тех, кто выполняет пдд", "не создать помех тем, кто едет согласно пдд" и т.д. и т.п.
Но вообще-то все эти вещи отлично выполняет пп. 1.3 и 1.4. Все должны выполнять правила.
А если их все выполняют, то 10.1 имеет ввиду только тех, кто едет по пдд - встречка, если речь о повороте налево, попутки, если речь о начале движения. И т.д. и т.п.
 

Водитель двенашки *******-самоубийца:рл:

Регику бы посоветовал ЗАРАНЕЕ метров за 150-200 включать поворот, поменять лампочки на более яркие, (и снять тонировку с задних фар, если она есть) и да, смотреть в зеркала :)
 
Поворот включен на 8й секунде видео, как минимум.

Прослушал несколько раз, услышал на 9с что то похожее на щелчек. Судя по видео явно не за 150м :D Ну да ладно, если поставить себя на место водителя двенашки и предположить что он видел включенный поворот, то можно выдвинуть теорию: Водитель двенашки рассчитывал на то, что автор ролика будет поворачивать дальше, по этому игнорируя правила ПДД и не сбавляя скорости решил проскочить. Такая вот теория:кручусь:
 
Прослушал несколько раз, услышал на 9с что то похожее на щелчек. Судя по видео явно не за 150м :D Ну да ладно, если поставить себя на место водителя двенашки и предположить что он видел включенный поворот, то можно выдвинуть теорию: Водитель двенашки рассчитывал на то, что автор ролика будет поворачивать дальше, по этому игнорируя правила ПДД и не сбавляя скорости решил проскочить. Такая вот теория:кручусь:

Чем нарушил 14.2.б. :)
 
Назад
Зверху Знизу