Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

А шо там в Германии?

  • Автор теми Автор теми Dimoks
  • Дата створення Дата створення
Ну, прочитав я ті статті у Дойче Велле та *****ській Медузі. Звісно, Медуза в свій "переспів" додала трохи пропаганди, а саме тезу про те, що відмова від дешевих *****ських нафти й газу дуже шкодить Європі. Ага, віримо (сарказм). Європа "загніваєт",ага.
В оригінальній статті в Дойче Велле йдеться про те, що "жирні коти" німецької автомобільної промисловості не хочуть нічого змінювати в своїх бізнес-процесах, а хочуть клепати бензинові тачки як раніше, байдуже на екологію. Кажуть, що клепати електромобілі невигідно. Звісно, брешуть. Бо в цій же статті йдеться про те, що Китай вже захоплює великий шмат ринку електромобілів та й навіть хоче побудувати фабрики з виробництва електромобілів у самій Європі.
Дивно, що німцям клепати електричні брички невигідно, а китайцям побудувати фабрики у Німеччині, робити та продавати електромобілі в Німеччині чомусь вигідно.
Ну, я можу порекомендувати власникам ФольксВагена розтягнути пальцями очі, щоби були вузькі, як у китайців. Може, тоді німецький бізнес з виробництва електромобілів піде вгору.
 
Дивно, що німцям клепати електричні брички невигідно, а китайцям побудувати фабрики у Німеччині, робити та продавати електромобілі в Німеччині чомусь вигідно.
бо в автовиробників у кнр потужно (більше ніж на 50%) підтримує кпк за державний кошт.
The rise of BYD and the Chinese EV industry in general has been aided by more than a decade of strong support from Beijing in the form of subsidies, tax breaks and consumer incentives — in line with what the ruling Communist Party has billed as a larger strategy to fulfill its global climate commitments but what industry experts widely view as a competitive means to build a Chinese auto industry.
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.


можна навіть сказати, що експансія кітайських електричок на ринки США та ЄС - то частина торгової війни

крім того, в ЄС для покупців електричок до 2023 були пільги, а зараз їх скасували (але не скрізь). купувати електричку самотужки за 40К ойро клієнти відмовилися і похуй на ту екологію.
 
Останнє редагування:
бо в автовиробників у кнр потужно (більше ніж на 50%) підтримує кпк за державний кошт.
...
експансія кітайських електричок на ринки США та ЄС - то частина торгової війни
...
крім того, в ЄС для покупців електричок до 2023 були пільги, а зараз їх скасували (але не скрізь). купувати електричку самотужки за 40К ойро клієнти відмовилися і похуй на ту екологію.
Звісно, зараз майже ніде немає "дикого капіталізму", і у ринкові стосунки втручається державний апарат. Десь більше, десь менше. Десь виходить добре, десь не дуже, десь дуже недобре.

То що заважає німецькому уряду трошки підрегулювати ринок електромобілів субсидіями, дотаціями, митними "загородженнями" від китайців?

А щодо демпінгування китайців за рахунок державної підтримки, то демпінг не може тривати вічно, бо таким чином через якийсь час у бюджеті величезна дірка буде. Бо не можна продавати брички собі у збиток роками.
 
А щодо демпінгування китайців за рахунок державної підтримки, то демпінг не може тривати вічно, бо таким чином через якийсь час у бюджеті величезна дірка буде.
Если в бюджете будет дырка, то скорее всего это будет означать лишь то, что простой парень сунь *** будет есть в день не две тарелки риса с жареными тараканами, а одну. Ну не будет же в самом деле великий вождь китайского народа товарищ Винни-Пух сворачивать свои планы по захвату планеты из-за какой-то там дыры в бюджете
 
Китайцы в массе тупо рабы с единым китайским марафоном вместо мозга.
Ну. не треба всіх китайців єдиною рулеткою міряти. Але навіть якщо так, то все одно дірку в бюджеті не закриєш "правильною газетою" та "правильним телевізором". І "колектівноє сознаніє" не додасть зайву миску рису, якщо його нема за що купити.
Якщо держава субсидує виробництво електромобілів, і без субсидій воно є збитковим, то десь держава має брати гроші на це. А це означає, що держава притискає податками інші галузі, які є більш прибутковими. Довго так тривати не може, бо ці перекоси зрештою шкодять економіці.
 
Ну. не треба всіх китайців єдиною рулеткою міряти. Але навіть якщо так, то все одно дірку в бюджеті не закриєш "правильною газетою" та "правильним телевізором". І "колектівноє сознаніє" не додасть зайву миску рису, якщо його нема за що купити.
Китайцам не привыкать спать в цеху около станка и работать по 20 часов за миску риса.
Чего их не мерить одной меркой, если там можно одну фотографию всем в паспорта вклеить и никто не заметит разницы.
У них национальная традиция - быть рабом и стараться ничем не выделяться среди хуллиадов других китайцев.
 
Останнє редагування:
  • Це лайк!
Реакції: ja
У них национальная традиция - біть рабом и стараться ничем не віделяться среди хуллиаджов других китайцев.
ну все же есть Тайвань и Гонконг, хотя второй в этом смысле можно уже сказать "был"
 
ну все же есть Тайвань и Гонконг, хотя второй в этом смысле можно уже сказать "был"
Именно что был.
Хотя я верю в Тайвань.
Но ментально там примерно то же - гены пальцем не раздавишь.
 
А у кого фольсквагены, как потом с запчастями? Не сразу капец, но бывает, что машины долго служат ( не все олигархи, менять тачки регулярно) 😟
Тобто ти не хочеш купувати тачки, але завод, який ці тачки випускає, хай працює. Логічно.
 
Если в бюджете будет дырка, то скорее всего это будет означать лишь то, что простой парень сунь *** будет есть в день не две тарелки риса с жареными тараканами, а одну.
вірно, а от оператор лінії збірки Вальтер щопівроку ходить на страйк, аби йому підвищили зарплатню. і підвищують, бо профсоюзи зупиняють виробництво. звичайно, все це лягає у собівартість ИД4, яку Вальтер купувати не хоче, а купить БИД, бо гроші рахувати він вміє, і на різницю краще третій раз за рік злітає у відпустку в Грецію, чи купить ойфон16, бо з 15м вже не айс.
 
Интел сосет хер и ничего не строит уже:(
так, зараз скрутні часи у синіх, але побачите, вони вийдуть як фенікс з вогню зі своїми власними фабриками, а не як його конкуренти, які все виробляють на аутсорсі ТСМС
 
Назад
Зверху Знизу