Статус: Офлайн
Реєстрація: 03.02.2008
Повідом.: 9664
Реєстрація: 03.02.2008
Повідом.: 9664
Ну, прочитав я ті статті у Дойче Велле та *****ській Медузі. Звісно, Медуза в свій "переспів" додала трохи пропаганди, а саме тезу про те, що відмова від дешевих *****ських нафти й газу дуже шкодить Європі. Ага, віримо (сарказм). Європа "загніваєт",ага.
В оригінальній статті в Дойче Велле йдеться про те, що "жирні коти" німецької автомобільної промисловості не хочуть нічого змінювати в своїх бізнес-процесах, а хочуть клепати бензинові тачки як раніше, байдуже на екологію. Кажуть, що клепати електромобілі невигідно. Звісно, брешуть. Бо в цій же статті йдеться про те, що Китай вже захоплює великий шмат ринку електромобілів та й навіть хоче побудувати фабрики з виробництва електромобілів у самій Європі.
Дивно, що німцям клепати електричні брички невигідно, а китайцям побудувати фабрики у Німеччині, робити та продавати електромобілі в Німеччині чомусь вигідно.
Ну, я можу порекомендувати власникам ФольксВагена розтягнути пальцями очі, щоби були вузькі, як у китайців. Може, тоді німецький бізнес з виробництва електромобілів піде вгору.
В оригінальній статті в Дойче Велле йдеться про те, що "жирні коти" німецької автомобільної промисловості не хочуть нічого змінювати в своїх бізнес-процесах, а хочуть клепати бензинові тачки як раніше, байдуже на екологію. Кажуть, що клепати електромобілі невигідно. Звісно, брешуть. Бо в цій же статті йдеться про те, що Китай вже захоплює великий шмат ринку електромобілів та й навіть хоче побудувати фабрики з виробництва електромобілів у самій Європі.
Дивно, що німцям клепати електричні брички невигідно, а китайцям побудувати фабрики у Німеччині, робити та продавати електромобілі в Німеччині чомусь вигідно.
Ну, я можу порекомендувати власникам ФольксВагена розтягнути пальцями очі, щоби були вузькі, як у китайців. Може, тоді німецький бізнес з виробництва електромобілів піде вгору.