Serhiy Petrov
2 ч
Про маленький виробничий героїзм машиністів минулої ночі
Минулої ночі я їхав до Києва на "інспекційний візит" представників Фонду Вікімедіа до ГО "Вікімедіа Україна" (як член Ревізійної комісії та ще задіяний ще в низці проектів щодо яких представляємо звіти). Їхав потягом Костянтинівка - Київ.
Цей потяг іде через сумнозвісну Балаклію. Зважаючи на небезпеку, маршрут прямування потяга змінили, пустивши його через Святогірськ - Куп'янськ-Вузловий - Чугуїв - Основу і далі за маршрутом). Зрозуміло, що такий шлях довший, тому потяг, звісно запізнився.
Запізнення відправлення по Харкову складало 1 година 49 хвилин. Але, вже по Ніжину запізнення складало лише 26 хвилин, а запізнення прибуття до Києва - всього 16 хвилин!!!
Чесно кажучи, я у приємному шоці! Наздогнати 1 годину 33 хвилину у дорозі - це нереально круто. Справді, дуже круто!
Хочу подякувати ПАТ Укрзалізниця за професійну роботу локомотивних бригад ТЧ-3 Основа (ТЕП-70) Південної залізниці та ТЧ-1 Київ-Пасажирський Південно-Західної залізниці (ЧС-4), які зробили майже не можливе! А скільки часу (зокрема, для нашої економіки) та нервів пасажирів вони зекономили! І завдяки цьому маленькому виробничому героїзму я мав ще час трохи поснідати
Особисто я вважаю, що такі професійні дії локомотивних бригад (тут особливий респект і уважуха) та диспетчерів, які забезпечили в умовах надзвичайної ситуації такий крутий нагон "потягу поза розкладом", мають бути гідно відзначені. І на мою думку, тут слід подумати не тільки про подяку, а й про премію (Войцех Балчун, ось Вам готове рішення для підвищення ефективності роботи).
Вже проїжджаючи вихідні світлофори ст. Нова Баварія, засинаючи, я відчував, що бригада ТЧ-3 Основа погнала наздоганяти графік. І я про це пишу, бо трохи знаю залізничну специфіку, специфіку дільниці Люботин - Ворожба, проблеми з колійним господарством, з контактною мережею... Тому локомотивним бригадам я красно дякую!!!
А крім того, цей пост не лише про те, що чого ми очікуємо від компаній, які надають послуги з перевезення, а й про те, що за гарно виконану роботу треба завжди дякувати. І завжди оцінювати роботу з врахуванням всіх нюансів, на які у нас не звертають увагу, ніби розрахунки задачах з фізики, де щільність води береться за одиницю, що можливо лише за температури 20 градусів - така собі ідеальна рідина, чого в природи майже не буває

. Якби ці нюанси враховувались, то повірте у нас було би менше зради і набагато більше перемоги.
Такі ось думки вдячного пасажира.
P.S. Особисто я розраховував на запізнення по Києву складе близько години, єсі шо. Саме через оті нюанси дільниці Люботин - Ворожба з її швидкісними обмеженнями.