Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

2 проигранных постановы по Техосмотру(микроавтобусы)

🔴 23:27 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • 🔴 23:27 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #42
в репе
 
  • 🔴 23:27 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #44
да эта хрень действует уже года два, у меня у отца на газели пройденно то до мая 2014 , вот в мае ему опять делать.выдается на 2 года , раньше не спрашивали, теперь требуют. его тоже проверяли. и ушли не с чем.( пост в Валках)
 
  • 🔴 23:27 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #45
а если каддик?

груз.
 
  • 🔴 23:27 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #46
У бати Тавропикап и Газель +у меня Зил-самосвал!ТАК ВОТ!У нас в Змиеве гаера за протокол технического осмотра дрючили еще с прошлой зимы!Пришлось после нескольких остановок и расставания со 100 грн. ехать за этим папирусом!стоит он около 250грн. и действует 1год.
 
  • 🔴 23:27 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #47
  • 🔴 23:27 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #51
если в техпаспорте груз.-то делать 100%!у тавроида у бати написано-грузовый пикап-нужно делать!
вообще у нас у всех написано фургон малотонажный - В , но судя по вынесенным постановам еще раз суд будет выиграть тяжело :(
 
  • 🔴 23:27 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #52
Таблица для определиния необходимости прохождения технического контроля (техосмотра)

Для начала необходимо определить, является ли прохождение технического контроля (техосмотра) обязательным для вашего транспортного средства. В этом поможет следующая таблица:
Распечатать таблицу
Тип транспортного средства Прохождение технического
контроля (техосмотра)
Легковой автомобиль
если владелец физическое лицо (независимо от возраста автомобиля)
не требуется
если владелец юридическое лицо (при использовании авто с целью получения прибыли):
-
возраст автомобиля до 2-х лет: не требуется
возраст автомобиля более 2-х лет: каждые два года
Грузовой автомобиль
грузоподъемностью до 3.5 т. включительно:
-
возраст до 2-х лет не требуется
возраст более 2-х лет каждые два года
грузоподъемностью свыше 3.5 т. (независимо от возраста)
ежегодно

Прицеп / полуприцеп
к легковому автомобилю (независимо от возраста прицепа)
не требуется
к грузовому автомобилю, грузоподъемностью до 3,5 т. включительно:
-
возраст прицепа до 2-х лет не требуется
возраст прицепа более 2-х лет каждые два года
к грузовому автомобилю, грузоподъемностью
свыше 3,5 т. (независимо от возраста)
ежегодно
Мотоциклы / мопеды / мотоколяски (независимо от возраста) не требуется
Такси (независимо от возраста) ежегодно
Автобусы / специальные транспортные средства,
перевозящие опасные грузы (независимо от возраста) дважды в год
 
  • 🔴 23:27 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #53
Пид...сы! Такого раньше точно не было! ПОчему раньше не тормозили??? Проехал 10 дней назад 1400 км по Украине ни кто и не заикнулся, хотя тормозили на постах 6 раз!
 
  • 🔴 23:27 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #54
вспомнили просто что пропадает кормушка, це покращення
 
  • 🔴 23:27 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #55
Удивили. И сколько стоит нынче удовольствие в виде ТО? Хотя судя по таблице, раз я являюсь физ лицом, то и проходить вроде как не надо. Так где правда?
 
  • 🔴 23:27 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #56
второй проигранный суд

Первомайський міськрайонний суд Харківської області

18 м. м. Первомайський Первомайський район Харківська область Україна 64107



Справа № 632/4058/13-а

провадження № 2-а/632/8/14

Категорія 8

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

27 січня 2014 р. м. Первомайський

Первомайський міськрайонний суд Харківської області в складі:

головуючого судді - Рубіжного С.О..,

за участю секретаря - Голованової Н.П.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м.Первомайський адміністративний позов ОСОБА_1 до старшого інспектора ВДАЇ Первомайського РВ ГУМВС України в Харківській області капітана міліції Калачова Андрія Костянтиновича про скасування постанови про накладання адміністративного стягнення у виді штрафу у справі про адміністративне правопорушення,-



В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1Ю звернувся до суду с адміністративним позовом до старшого інспектора ВДАЇ Первомайського РВ ГУМВС України в Харківській області капітана міліції Калачова Андрія Костянтиновича в якому просить скасувати постанову про накладання адміністративного стягнення у виді штрафу у справі про адміністративне правопорушення. У своїй позовній заяві позивач посилається на те, що 23.12.2013 року, під час керування автомобілем Fiat-Ducato, реєстраційний номер НОМЕР_1, його було зупинено інспектором ВДАЇ Первомайського РВ ГУМВС України в харківський області Кобзар Ю.А, яким був складений протокол про адміністративне правопорушення, а саме - порушення п. 31.3(б) Правил дорожнього руху (порушення технічного контролю) . 25 грудня 2013 року відповідачем було винесено оскаржувану постанову про притягнення його до відповідальності за адміністративне правопорушення, передбачене ч.3 ст. 121 КУПАП.

Позивач в судовому засіданні позов підтримав в повному обсязі. Зазначивши, транспортним засобом керує на підставі довіреності, виданої власником,що свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу не зазначено , що автомобіль є вантажним.

Відповідач в судовому засіданні проти позову заперечував, зазначивши, що транспортний засіб, яким керував позивач, є вантажним, строк експлуатації більше 2-х років, тому підлягає обов'язковому технічному контролю, яким не здійснювався.

Суд, дослідивши наявні докази, які маються в матеріалах справи, вважає що позов не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до винесеної постанови вбачається, що 25.12.2013 року о 12год. 00 хв. в м. Первомайський по вул.. Харківській, ОСОБА_1 керував автомобілем Fiat-Ducato, реєстраційний номер НОМЕР_1, який підлягає обов'язковому технічному контролю, яким не здійснювався, чим порушені вимоги п.31.3б ПДР України. Згідно пояснень сторін, справа розглядалась за участю ОСОБА_1

При складанні протоколу від 23.12.2013 року, позивач відмовився підписувати протокол та надавати пояснинння ц цього питання.

Згідно ст. 280 КУпАП орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов'язаний з'ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом'якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з'ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Згідно п. 3 ч. 1 ст. 288 КУпАП постанову по справі про адміністративне правопорушення може бути оскаржено в районний суд, у порядку, визначеному КАС України, з особливостями, встановленими КУпАП.

Відповідно ст. 293 КУпАП орган при розгляді скарги на постанову по справі про адміністративне правопорушення приймає одне з таких рішень: залишає постанову без змін, а скаргу без задоволення.

Згідно п.31.3(б) Правил дорожнього руху, забороняється експлуатація транспортних засобів згідно із законодавством в тому числі і якщо вони не пройшли обов'язковий технічний контроль (для транспортних засобів, що підлягають такому контролю).

Згідно ч. 35 ЗУ «Про дорожній рух» транспортні засоби, що беруть участь у дорожньому русі та зареєстровані у відповідних підрозділах Міністерства внутрішніх справ України, що забезпечують безпеку дорожнього руху, підлягають обов'язковому технічному контролю відповідно до цієї статті.

Обов'язковому технічному контролю не підлягають:

1) легкові автомобілі усіх типів, марок і моделей, причепи (напівпричепи) до них (крім таксі та автомобілів, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку), мотоцикли, мопеди, мотоколяски та інші

прирівняні до них транспортні засоби - незалежно від строку експлуатації;

2) легкові автомобілі, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку, вантажні автомобілі незалежно від форми власності вантажопідйомністю до 3,5 тонни, причепи до них - із строком експлуатації до двох років.

З облікової картки приватного транспортного засобу на автомобіль марки Fiat-Ducato, реєстраційний номер НОМЕР_1, вбачається що даний транспортний засіб є вантажним, рік випуску - 1998 рік. Тобто, відповідно до ст. 35 ЗУ «Про дорожній рух» даний транспортний засіб підлягає обов'язковому технічному контролю.

Відповідно до ст.71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Враховуючи наведене, суд не вбачає підстав для задоволення позову.

На підставі викладено, керуючись ст.ст.2, 6, 8, 9, 41, 69, 71, 94, 99-102, 104, 153, 159, 160, 163, 167, 171-2 КАС України, ст. ст. 1, 2, 9, 23, 288, 293 КУпАП суд -

ПОСТАНОВИ :

В задоволенні адміністративного позову ОСОБА_1 до старшого інспектора ВДАЇ Первомайського РВ ГУМВС України в Харківській області капітана міліції Калачова Андрія Костянтиновича про скасування постанови про накладання адміністративного стягнення у виді штрафу у справі про адміністративне правопорушення - відмовити.

Постанова є остаточна та оскарженню не підлягає.



Суддя С. О. Рубіжний
 
  • 🔴 23:27 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #57
Удивили. И сколько стоит нынче удовольствие в виде ТО? Хотя судя по таблице, раз я являюсь физ лицом, то и проходить вроде как не надо. Так где правда?

легковая на 2 года 250! грузовик от 3.5тн.-300 на год!
 
  • 🔴 23:27 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #58
Згідно ч. 35 ЗУ «Про дорожній рух» транспортні засоби, що беруть участь у дорожньому русі та зареєстровані у відповідних підрозділах Міністерства внутрішніх справ України, що забезпечують безпеку дорожнього руху, підлягають обов'язковому технічному контролю відповідно до цієї статті.

Обов'язковому технічному контролю не підлягають:

1) легкові автомобілі усіх типів, марок і моделей, причепи (напівпричепи) до них (крім таксі та автомобілів, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку), мотоцикли, мопеди, мотоколяски та інші

прирівняні до них транспортні засоби - незалежно від строку експлуатації;

2) легкові автомобілі, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку, вантажні автомобілі незалежно від форми власності вантажопідйомністю до 3,5 тонни, причепи до них - із строком експлуатації до двох років.

З облікової картки приватного транспортного засобу на автомобіль марки Fiat-Ducato, реєстраційний номер НОМЕР_1, вбачається що даний транспортний засіб є вантажним, рік випуску - 1998 рік. Тобто, відповідно до ст. 35 ЗУ «Про дорожній рух» даний транспортний засіб підлягає обов'язковому технічному контролю.
Херня какая-то. В обликовой картке написано что он вантажний, но там же написано, что он легковой. И раз не используется для перевозки с целью получения прибыли, то техосмотру не подлежит. Судью на мыло, в черный список Правого сектора. Пусть дрожит, за ним выедут в означенное время.
 
  • 🔴 23:27 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #60
Вот нашел опредения автомобилей:
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
, сразу в 1-й статье. У меня в техпаспорте на тавра написано "форгон малотоннажный". В законе нигде не указано что такое "малотоннажный", и тем более не указано, что "малотоннажный" = "грузовой", значит он не грузовой. Если у кого микроавтобус "фургон малотоннажный", значит он тоже не грузовой.

ЗЫ Но что-то мало мне верится в торжество справедливости в укросомали.
 
Назад
Зверху Знизу