Позвонил чиновникам. Никто не слышал
Ну то что у чиновников со слухом плохо это не новость.
ХАРКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
8 сесія 6 скликання
РІШЕННЯ
Від 06.07.2011 р. № 325/11
"Про затвердження Порядку присвоєння адрес об'єктам нерухомості, розташованим на території міста Харкова"
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
Среди прочего там указано следующее:
1.6. Присвоєння, зміна, анулювання адрес здійснюється на підставі рішення виконавчого комітету Харківської міської ради, крім адрес земельних ділянок.
1.7. Проект рішення про присвоєння, зміну або анулювання адрес об'єктів нерухомості готує та виносить на розгляд виконавчого комітету Харківської міської ради управління містобудування та архітектури Департаменту містобудування, архітектури та земельних відносин Харківської міської ради (далі - управління містобудування та архітектури) відповідно до Регламенту виконавчих органів Харківської міської ради.
5. ПОРЯДОК ПРИСВОЄННЯ АДРЕС ОБ'ЄКТАМ НЕРУХОМОСТІ
5.1. Для присвоєння, внесення зміни або анулювання адреси об'єкту нерухомості (первинному об'єкту адресації) заявник подає на ім'я Харківського міського голови відповідну заяву.
5.1.1. Адреса земельної ділянки визначається у складі рішення міської ради про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою земельної ділянки.
До заяви про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою земельної ділянки додаються:
- інформація КП «Харківське міське бюро технічної інвентаризації» щодо адреси об'єкта (до створення Єдиного адресного реєстру);
- довідка з Єдиного адресного реєстру на відповідність адреси об'єкту (після створення Єдиного адресного реєстру) .
Присвоєння адреси земельній ділянці здійснюється рішенням міської ради про затвердження проекту землеустрою земельної ділянки.
5.1.2. Для новозбудованих об'єктів до заяви додаються наступні документи:
- нотаріально засвідчені копії установчих документів (юридичні особи), паспорт, ідентифікаційний номер (фізичні особи);
- документи, що підтверджують право власності або користування земельною ділянкою;
- документи, що засвідчують відповідність закінченого будівництвом об'єкту проектній документації, державним будівельним нормам, стандартам і правилам (сертифікат відповідності, декларація тощо);
- технічний паспорт, виготовлений комунальним підприємством «Харківське міське бюро технічної інвентаризації»;
- інформація КП «Харківське міське бюро технічної інвентаризації» щодо адреси об'єкта (до створення Єдиного адресного реєстру);
- пропозиції архітектурного відділу відповідного району управління містобудування та архітектури зі схемою розташування об'єкту;
- фотофіксація об'єкта;
- довідка з Єдиного адресного реєстру на відповідність адреси об'єкту (після його створення).
Другими словами, на сколько я понимаю, управление градостроительства и архитектуры готовит проект и подаёт его в исполнительный комитет ХГС, исполнительный комитет на то и исполнительный, а не законодательный, чтобы самостоятельно решений не принимать, а действовать согласно принятым решением на сессии ХГС. Соответственно исполком передаёт согласованный и утверждённый проект на рассмтрение депутатов, затем те принимают решение присваивать адрес или нет.