Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Зарядная станция

  • Автор теми Автор теми crisis
  • Дата створення Дата створення
Трохи поясню: тягові свинцеві акумулятори мають позитивні електроди у вигляді вертикальних стрижнів, які запхнуті кожен у свій "панцир", тому такі акумулятори ще називають панцирними. Це й зумовлює їхні спроможності відносно глибоко розряджатися та витримувати відносно багато циклів. На відміну від стартерних акумуляторів, які від роботі у якості резервних швидко дохнуть.
Стосовно літій-залізо-фосфатних акумуляторів, то я рекомендую брати саме їх, бо вони на сьогодні найкращі для "режиму блекаутів". Вони терплять відносно глибокий розряд (але ж не до нуля), і можуть довго знаходитися у розрядженому стані (але не нижче мінімально допустимої напруги), вони працюють щонайменше 10 років (принаймні, моїм акумуляторам в електровелосипеді вже більше 10 років, і вони живі), їх можна швидко заряджати відносно великим струмом (0,5 С у порівнянні зі свинцевими 0,1 С). Тут С - ємність в ампер-годинах. Це означає, що, наприклад, LiFePO4 акумулятор 100 Аг можна заряджати струмом до 50 А, а свинцевий 100 Аг - лише струмом до 10 А. Таким чином, LiFePo4 можна зарядити десь за 2-3 години, а свинцевий - лише за 10 годин. А ще LiFePO4 відносно безпечні у порівнянні з іншими типами літієвих батарей, бо при пошкодженні не горять, а лише димлять протягом години.
Недоліками LiFePO4 є ціна (але вона не така вже й велика, якщо порівнювати з тяговими батареями, а не стартерними) та необхідність підключати BMS (але свинцевим батареям BMS теж була б корисною)
 
Ви мені пояснити можете,чому "гелеві не підходять"?В описі ніц не знайшов...
Тому що ви не встигнете їх зарядити за той час, поки є світло. Або доведеться брати їх багато.
Ну і сучасна кальцій-кальцієва хімія не любить повних розрядів.

Літій-залізо можна зарядити за 1 годину з 0 до 100% звичайним CC/CV зарядним. Або за 2, якщо хочеться, щоб батарейка жила не 5 років, а 10. Свинець - мінімум 8 годин. Або 4, якщо це свинцево-карбонова батарея.

Взагалі, Віктрон має велетенський досвід енергозабезпечення саме зі свинцевими батареями. І вони залюбки ним діляться.
 
Тому що ви не встигнете їх зарядити за той час, поки є світло. Або доведеться брати їх багато.
Ну і сучасна кальцій-кальцієва хімія не любить повних розрядів.

Літій-залізо можна зарядити за 1 годину з 0 до 100% звичайним CC/CV зарядним. Або за 2, якщо хочеться, щоб батарейка жила не 5 років, а 10. Свинець - мінімум 8 годин. Або 4, якщо це свинцево-карбонова батарея.
Ага,ось в чому справа.
По великому рахунку глибокі розряди не плануються.
 
Взагалі, Віктрон має велетенський досвід енергозабезпечення саме зі свинцевими батареями. І вони залюбки ним діляться.
На ОЛХ тільки гель бачу продають,з "карбону" болгарського Mon Bat є...
 
Бачу,що мого зарядного на 15А буде замало для блекауту.
Замовив на 40А.
ЗУ буде харківське від Связьенергосервіс(Купол).
Працюють люди під обстрілами.Честь і хвала.
 
Дупою чую,що треба таки купляти LiFePO4...
 
Х.з. в какую тему выложить. Все мы очень озабочены надвигающимся сезонным пиз.ецом. Все абсолютно, власть и массы. Но, ни одной темы по теме, такскать, в первых десятках на хф. А, да, как оказалось, всего один из 96 переданных за полтора года Украине когенераторов
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
на сегодня.

В Україні встановили лише одну когенераційну установку із 96​

Попенко повідомив, що агентство USAID передало Україні 96 когенераційних установок загальною потужністю 55 МВт для 32 міст та трьох університетів. Із них встановили тільки одну у Житомирі.

"Дай Боже, щоб наша влада на всіх рівнях хоча б під'єднала ті потужності, які ми вже маємо. Маю на увазі установки, які нам передала агенція USAID, а це 96 установок на 55 МВт для 32 міст та трьох університетів. А ще те, що нам передали окремо наші американські партери для Енергоатому – установка на 28 МВт. Можливо, це буде інсайдом, але я хочу сказати, що з 96 установок від USAID практично ні одна не встановлена. Наскільки я знаю, встановили тільки в Житомирі", — зазначив голова Спілки споживачів комунальних послуг.

Він додав, що Міненерго відмовляється фінансувати те, що нам передають американські партнери USAID.
 
Трохи поясню: тягові свинцеві акумулятори мають позитивні електроди у вигляді вертикальних стрижнів, які запхнуті кожен у свій "панцир", тому такі акумулятори ще називають панцирними. Це й зумовлює їхні спроможності відносно глибоко розряджатися та витримувати відносно багато циклів. На відміну від стартерних акумуляторів, які від роботі у якості резервних швидко дохнуть.
Стосовно літій-залізо-фосфатних акумуляторів, то я рекомендую брати саме їх, бо вони на сьогодні найкращі для "режиму блекаутів". Вони терплять відносно глибокий розряд (але ж не до нуля), і можуть довго знаходитися у розрядженому стані (але не нижче мінімально допустимої напруги), вони працюють щонайменше 10 років (принаймні, моїм акумуляторам в електровелосипеді вже більше 10 років, і вони живі), їх можна швидко заряджати відносно великим струмом (0,5 С у порівнянні зі свинцевими 0,1 С). Тут С - ємність в ампер-годинах. Це означає, що, наприклад, LiFePO4 акумулятор 100 Аг можна заряджати струмом до 50 А, а свинцевий 100 Аг - лише струмом до 10 А. Таким чином, LiFePo4 можна зарядити десь за 2-3 години, а свинцевий - лише за 10 годин. А ще LiFePO4 відносно безпечні у порівнянні з іншими типами літієвих батарей, бо при пошкодженні не горять, а лише димлять протягом години.
Недоліками LiFePO4 є ціна (але вона не така вже й велика, якщо порівнювати з тяговими батареями, а не стартерними) та необхідність підключати BMS (але свинцевим батареям BMS теж була б корисною)
Розкажіть, будь ласка про зарядки для залізо-фосфату - там же з балансуванням потрібні, а не просто з'єднав послідовно і хєранув 12 В на всі? Шопочьом?
 
Дупою чую,що треба таки купляти LiFePO4...
Якщо гроші є, то так, звичайно, свинець - це бюджетне і компромісне рішення, коли є час підзарядити. А за ефективністю LiFePO4 рулить, просто там свої нюанси.
 
Готові вже продаються, з BMS і балансіром:
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
Прикольно! А можна його будє поєднати зі звичайним ДБЖ для свинцю, не знаєте? Ну таким, що 14,4 В видає і заряджає спочатку сталим струмом, а потім сталою напругою? Чи треба щось інше...
 
Розкажіть, будь ласка про зарядки для залізо-фосфату - там же з балансуванням потрібні, а не просто з'єднав послідовно і хєранув 12 В на всі? Шопочьом?
Можна хєронути на всі, можна через бмс
 
Не знаю, та і звичайний ДБЖ - це шось абстрактне
Чому абстрактне - звичайний режим зарядки для свинцю - сталим струмом до 14,4 (плюс-мінус), потім сталою напругою деякий час і потім у буферному режимі тримаємом 13,8, наприклад, все. Цікаво, що буде робити той аккум з балансером, коли ДБЖ буде намагатися його зарядити так)
 
Чому абстрактне - звичайний режим зарядки для свинцю - сталим струмом до 14,4 (плюс-мінус), потім сталою напругою деякий час і потім у буферному режимі тримаємом 13,8, наприклад, все. Цікаво, що буде робити той аккум з балансером, коли ДБЖ буде намагатися його зарядити так)
Зарядиться до 14.4 і BMS відключить заряджання, мабуть якось так.
 
Назад
Зверху Знизу