Здраствуйте!
Подскажите какой пакет документов необходим для собеза на оформление помощи у государства,как малоимущая семья?Спасибо
По ссылке список УТСЗНов Харькова, звоните, спрашиваете:
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
Будут нужны справки о доходах всех зарегистрированных членов семьи, справка из ЖЕКа о составе семьи, для ЧП -справка из налоговой, возможно что-то еще.
Добрый день! Пару месяцев назад приобрел новый смартфон компании Nokia, спустя месяц пользования после обновления он накрылся, я отнес его в сервис починили одну поломку, сразу же обнаружилась другая, я вернул телефон в ремонт его продержали больше 3 недель и в итоге я сегодня отнес его в ремонт в третий раз! Возможно ли каким то образом потребовать с изготовителя или продавца возмещение средств затраченных на приобретение данного смартфона??
Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару
неналежної якості
1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного
строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені
законодавством, має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку
істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця,
виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за
необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у
строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових
для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати
від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар
грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на
****огічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
12) істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи
недопустимим використання товару відповідно до його цільового
призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після
його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин
і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:
а) він взагалі не може бути усунутий;
б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних
днів;
в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором;
Что написано в заключениях СЦ -если недостаток будет такой-же как и в предидущих случаях или его будет невозможно устранить за 14 дней, тогда можно говорить о существенном недостатке.