Есть такой вопрос. Приобрел с мультиварку она оказалась поломанной, на следующий день отнес её в сервисный центр. В сервисной центре сказали, что в ней не работает датчик тела и нужна его замена и замена материнской платы, ждать от двух недель и более. Меня это само собой не устраивает. Немного погуглив прочитал, что если ремонт займёт больше двух недель, то я имею права требовать возврат денег / замены устройства. Насколько эта информация актуальна?
Закон Украины "О защите прав потребителей"
Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості
1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару,
підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
6. За наявності товару вимога споживача про його заміну підлягає негайному задоволенню, а в разі виникнення потреби в перевірці якості - протягом чотирнадцяти днів або за домовленістю сторін.