Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Яка стратегія продажів?

  • Автор теми Автор теми Боб27
  • Дата створення Дата створення
Дуже вузький специфічний ринок. Виведено на цей ринок товар не єлітний, але ж і не дешевий. Товар новий для ринку. Товар штучний - декілька єкземплярів. Продається через інтернет.

Я думав покупці захопляться товаром. Аде ж поки товар не продається.

Знаю спосіб як стимулювати продажі - знизити ціну, але то може дискредитивуати товар (можуть подумати що таке лайно як китайське).

То ж підкажіть, хто розуміється на бізнесову науку які ще бувають засоби ститмулювати продажі?

І якщо іншого засобу ніж зниження ціни немає, то як її знижати щоб не дискредитивувати свій товар?

Дякую бізнес фахівцям.


Додам. Ніяки бізнес статті в Інтернеті таку відповідь не надають - одні загальні вислови без конкретики.
Не понятно почему для вас это стало вопросом. Очевидный же ответ:незнаю:

Выше писали про анализ рынка, целевой аудитории, стратегии и тд

Все верно, но видимо человеку решившему заняться бизнесом интуитивно, нужно перефразировать

Перефразирую: для успеха любого товара нужно понимать какую конкретную проблему решит ваш товар в этом сегменте рынка.

Другими словами если вы откроете платный туалет в деревне, к вам никто ходить не будет. Если вы поставите вендинг кофе на автомойке, то глядишь оно и зайдет.
Усложним
Если вы будете продавать постельное белье, только потому что умеете его шить, то вы поделите нишу с тысячами других продавцов, но если вы Гучео Гучи из флоренции то вы сможете свои тряпки продавать за дорого, потому что люди хотят носить на себе эту фамилию.

Другими словами, нужно понимать нужен ли ваш товар хоть кому то. Любой успешный товар решает какую то проблему его целевой аудитории
 
Выходи на ебей
 
Другими словами если вы откроете платный туалет в деревне, к вам никто ходить не будет.
Фільм "Про бізнесмена Фому" 1993рік - дуже рекомендую подивитись, там як він збудував платний туалет у селі, та що з цього вийшло.
 
нужно понимать нужен ли ваш товар хоть кому то
А ось як це зрозуміти, доки не почнеш продажі? Я міркував так: є американський аналогічний товар відмінної якості за 100 долярів, є китайський аналогічний товар поганої якості за 10 долярів, тожбо має бути й товар прийнятної до американьскої якості за 40 - 50 долярів. На таку якість я й закладав виробничий процес. А воно сталося так, що не продається. Ось у чьому помилка криється на твою думку?

Я так міркував, що є Мерседес, є ДЄУ, а є Tata Nano. А на ринку що я вийшов були тільки Мерседеси та Нано.
 
у нас в основном русскоязычный форум, но нет же, ты прешь сюда с украинским
Це нічого - ти звикнеш з часом до нашої мови.

Хоча у цій гілці хворуму ти мав би знати - що тут едина мова - мова грошей, а вона "язика" не має, має тільки цихверки та нулі.
 
от сюда вывод - неудовлетворительные навыки, дилетантство
От якби я не був би ділетантом - то не питався б тут поради. Тут ти правий - я ділетант, а тобі не ділетанту кортить надати пораду (якщо звісно ти теж не ділетант).
 
1. Продажи в соц.сетях - то такое. :( Это прежде всего инструмент коммуникации. Ведите активность и наращивайте ее, но не будьте навязчивыми.
2. Пробуйте через маркетплейсы.
3. Товаром хоть интересуются? Звонки есть? Кто-то хотел увидеть вживую?
4. Сайт есть? Продажный сайт?
5. Подумайте: кому нужен этот товар - и сами едьте в "поля" и предлагайте.
6. Пробуйте через специализированные интернет-магазины.

Я уважно ще раз прочитав Ваші поради. Довго міркував над ними та дійшов до винсовку, як знизити ціну без втрати репутації товару. Я міркую, що коли почати продавати через прохвільні інтернет магазини то віддаючи цим магазинам їх процент - той буде знижка ціни (але для мене, не для покупців). Тож я маю отримати менше грошів, але більше реклами через ті магазини та більше довіри покупців.

Як гадаєте - то правильне мислення, можна таку ідею спробувати?
 
Я уважно ще раз прочитав Ваші поради. Довго міркував над ними та дійшов до винсовку, як знизити ціну без втрати репутації товару. Я міркую, що коли почати продавати через прохвільні інтернет магазини то віддаючи цим магазинам їх процент - той буде знижка ціни (але для мене, не для покупців). Тож я маю отримати менше грошів, але більше реклами через ті магазини та більше довіри покупців.

Як гадаєте - то правильне мислення, можна таку ідею спробувати?

В свое время я работал в отделе продаж. Производственная компания. Был дан продукт - да еще и требующий установки. Само по себе ничего нового. Просто новый бренд. Качество было как для украинского продукта очень хорошее. Но уступало качеству немецких/польских/шведских фирм. По цене - раза в 2 дешевле, чем аналоги импортные, но точно не дороже, чем аналоги отечественные.

Я тогда взялся, т.к. не было совсем работы и было все равно. Пан или пропал.

Понятно, что у вас другой сегмент рынка, другой товар и т.д... Но может, что-то почерпнете для себя.

Что я делал:
1. Делал все, чтобы само название стало узнаваемым. Сотни звонков, рассылки, форумы, каталоги...
2. ХФ - общение с установщиками. :)
3. Специализированные выставки. Сбор контактов на них.
4. Поиск дилеров в других регионах.

Ну и океан терпения нужен.
 
Я уважно ще раз прочитав Ваші поради. Довго міркував над ними та дійшов до винсовку, як знизити ціну без втрати репутації товару. Я міркую, що коли почати продавати через прохвільні інтернет магазини то віддаючи цим магазинам їх процент - той буде знижка ціни (але для мене, не для покупців). Тож я маю отримати менше грошів, але більше реклами через ті магазини та більше довіри покупців.

Як гадаєте - то правильне мислення, можна таку ідею спробувати?

Помните: ваш посредник должен иметь коммерческий интерес от продажи вашего товара. А цена пусть будет чуть дешевле, чем у конкурентов.

Сильные скидки для неизвестного бренда - как по мне плохая идея. Вас еще не знают.
 
цену снижать не надо.

судя по вашим словам, есть покупатели двух категорий:
- дешевые, купил, лялякнул и забыл.
- дорогие, покупка для профессионального использования.

на кого рассчитана ваша цена?

я бы подняла цену до *- 10% от дорогой* , что подтверждает качество товара и выводит его в дорогой сегмент.
взяла бы *ноги в руки* и пошла дарить экземпляр известному(!) в этой сфере (играющему, обучающему, продающему, критику и т.д.) челу, чтоб он сделал публичное заявление по поводу вашего товара.


из личного опыта.
заплатили известной блогерше за рекламу, она выставила пост в Инстаграме,
нас разорвали.
 
А ось як це зрозуміти, доки не почнеш продажі? Я міркував так: є американський аналогічний товар відмінної якості за 100 долярів, є китайський аналогічний товар поганої якості за 10 долярів, тожбо має бути й товар прийнятної до американьскої якості за 40 - 50 долярів. На таку якість я й закладав виробничий процес. А воно сталося так, що не продається. Ось у чьому помилка криється на твою думку?

Я так міркував, що є Мерседес, є ДЄУ, а є Tata Nano. А на ринку що я вийшов були тільки Мерседеси та Нано.

В смысле как это понять? Вы ж понимаете что есть рынок, вы понимаете что есть игроки на рынке. Есть профи , есть все остальные. Если вы профи вы читаете рынок как свои 5 пальцев и понимаете что ему надо, если вы любитель, новичку, человек который попал туда случайно то скорее всего будете ****** у всех.

Вот вы привели пример с мерседес дэу и тата, для чего мерс нужен, что бы показать статусность, для чего дэу нужно? Что бы таксисты не скучали, а для чего тата нужна? Что бы нищеброды могли винтовых ***** в тачках.
У всех разные потребности , у всех товаров разные цели.

Почему айфон продаётся за дорого? Потому что создали тренд, который разделил людей на тех кто может купить эту игрушку и на тех кто говорит, что ему и с Сяйоми нормально.

Какую проблему решает именно ваш товар? Цена это не есть проблема

Сервис, быстрая доставка, уникальные сопутствующие товары
Что то ж должно быть, иначе продаж не будет.
Воевать по цене можно на низах делая дешевле, но не в среднем
 
Сильные скидки для неизвестного бренда - как по мне плохая идея.
Спасибі за таку пораду, я й сам не хочу ціну знижати бо це може навести потенційних покупців на роздуми про якість мого товару.
 
цену снижать не надо.

судя по вашим словам, есть покупатели двух категорий:
- дешевые, купил, лялякнул и забыл.
- дорогие, покупка для профессионального использования.

на кого рассчитана ваша цена?

я бы подняла цену до *- 10% от дорогой* , что подтверждает качество товара и выводит его в дорогой сегмент.
взяла бы *ноги в руки* и пошла дарить экземпляр известному(!) в этой сфере (играющему, обучающему, продающему, критику и т.д.) челу, чтоб он сделал публичное заявление по поводу вашего товара.


из личного опыта.
заплатили известной блогерше за рекламу, она выставила пост в Инстаграме,
нас разорвали.

Дякую за відповідь. Я виробляв аналогічний товар рініш на сусідський ринок. Тепер він закрився і я вирішив зробити кращий та з ним вийти на Світовий ринок. Я розміркував, що є покупці з багатих країн, і є такі як Ангола, Камбоджа де їжа найперше, а є такі страни як В'єтнам, Чилі, Єквадор, Аргентина, Індія то вони як ми приблизно. Тож я міркував, що в багатих країнах купляють дорогі вироби, в бідних купляють китайські вироби, а для середніх країн товару середньої вартості нема. Ось я такий й зробив. І десь тут я помилився в своїх міркуваннях.

Я звертався до американських топів у цьому жанрі, писав їм що вони круті та я віддам виріб їм задешево, оскільки хочу вийти на американський ринок. То мені ніхто навіть не відповів.Вони мабуть такі патріоти, що стороннім не дозволяють зайти на свій ринок.

А до блогерів лякаюсь звертатися , бо то така вередлива публіка, що незвісно як озвуться, пообіцяють одне, а що розкажуть невідомо. Я блогерів оцінюю як дуже ризикований варіант.
 
Сервис, быстрая доставка, уникальные сопутствующие товары
Что то ж должно быть, иначе продаж не будет.
Воевать по цене можно на низах делая дешевле, но не в среднем
Дякую, над цим буду міркувати.
 
Назад
Зверху Знизу