"Шановні виборці!
Моя передвиборча кампанія спирається на два основні принципи – «свідомі громадяни – проти застарілих політиків» і «політика чесності, моральності, відкритості замість користолюбства, брехні і замовчування».
Єдиний мій спонсор – народ України. Гроші на заставу були зібрані звичайними громадянами і волонтерами. За мною не стоїть жодного олігарха, жодної політичної організації. Я відмовляюся від дуже коштовних методів передвиборної агітації: біг-бордів, рекламних роликів на телебаченні та радіо. Це – нераціональні витрати. Шалені кошти, які більшість кандидатів вже витратила і ще витратить на передвиборчу агітацію, доцільніше направити на соціальні потреби населення.
Своєю участю в президентських виборах я хочу довести, що людина без олігархічних капіталів, а лише за підтримки талановитих однодумців і патріотів, може потрапити в політику. Необхідно нарешті розірвати це замкнуте коло – «гроші – влада – гроші». Вважаю одним з головних своїх завдань – зробити інформаційний простір між народом і владою максимально прозорим.
І розпочати я хочу з себе!
• Я вдячна всім, хто підтримує мене та допомагає абсолютно безкорисливо, керуючись тільки довірою до мене та надією на зміну системи влади в Україні.
• Завдяки вам на рахунок передвиборчого фонду (з 08 по 21 квітня 2014 року) надійшло 181 495 гривень.
• З них – на інформаційне знайомство з моєю програмою, біографією та цінностями, які я сповідую, було витрачено 84 962 грн. 76 коп.:
- радіо – 2 190 грн. 00 коп.;
- телебачення – 47 811 грн. 50 коп.;
- друковані та інтернет ЗMI – 25 871 грн. 26 коп.;
- прес-конференції – 2 000 грн. 00 коп.;
- агітаційні передвиборчі матеріали – 7 090 грн. 00 коп.
Згідно з витягом з закону України про вибори Президента України (
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
), розцінки вартості одиниці друкованої площі та одиниці ефірного часу для проведення передвиборної агітації не можуть змінюватися протягом виборчого процесу. Засіб масової інформації не може надавати знижку на оплату окремому кандидату на пост Президента України чи партії, що висунула кандидата на пост Президента України. (Закон України Про вибори Президента України (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1999, № 14, ст.81). Зі змінами до Закону України «Про вибори Президента України» (Відомості Верховної Ради України, 1999 р., N 14, ст. 81, N 28, ст. 237, N 44, ст. 387; 2001 р., N 9, ст. 38; 2003 р., N 27, ст. 209, N 30, ст. 247),
Я запрошую всіх кандидатів на пост Президента України наслідувати мій приклад та оприлюднити інформацію про обсяг коштів, витрачених на передвиборчу кампанію."