Та отож, я в магазині покрутився, подивися що є в наявності, і тому за HX7 5w40 написав. Ладно будем пробувать, раніше теж напівсинтетика була, думаю при таких пробіг все буде гаразд.Ну за эти деньги наверное это лучшее.
Дивись тільки маркування перевіряй всі на каністрах включаючи QR не пошкодуй часу.. Бо тестю замовляв, то по інтернету чуть на новій пошті не підробку отримав... Походу можна замовляти тільки в офф.точка продажу Шелл.. повівся на шарову доставку.Та отож, я в магазині покрутився, подивися що є в наявності, і тому за HX7 5w40 написав. Ладно будем пробувать, раніше теж напівсинтетика була, думаю при таких пробіг все буде гаразд.
Не мабуть побачили що всі топи пішли типу Мобіл, Шелл, Кастрол і т.д, Залишився тільки лукойл і інший місцевий шерпотреб, тому вони рішили трохи грошей "підзаробить" мене вже нічого не дивує. Не подобається шо робить бренд, не купуєш та й все.А що це за новини, я не поняв WTF? Вони там що попухли..Лазив на нашому драйві і побачив цю новину.. Хлопці рішили ізі мані зробить чи що?
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
А газ вони з нафти видобуваютьНа тому ж oil клубі писали що як правило виробники використовують декілька варіантів базових оливих, а інші показники доводять вже різними пакетами присадок. Тому як правило якщо один бренд то можна лити спокійно. Цікаво тільки у Шелл же звичайна синтетика йде з звичайної нафти, а лінійка шелл ультра вже з газу.. Там скоріш, за все структура базового мастила суттєво відрізняється.
А що на Мобілі немає кода для перевірки по типу як на Шелл? Що чик-чик 3 секунду і через телефон онлайн перевірив оригінальне чи ні купив?На днях робив замовлення в АТЛ на мобил 1 в 5 литрової каністрі. Акція 4+1=5. З думкою "на АТЛ не бодяга". Пришла стремна каністра, в ній не можна роздивитися місяці виготовлення каністри на її дні. А також боковий індикатор рівня мастила якийсь кривий. Ну і мого допуску дексос 2 вже не має. А раніше був. Відкрив на задній стороні відкладну сторінку, на неї написано зроблено во Франції, на сайті в Бельгії... Ризикувати не став, відправив назад.
Я на сто меняю масло,тоже мне льют с бочки.А хтось пробував розливне мастило купляти в майстернях? Я знайшов одне місце через сайт офіційного представника з дорогих брендів, на розлив виходить на четверть дешевше. Наливають з бочок. А вот що в тих бочках хз.
Воно то може й так, але це ж не відміняє її чистоту? Он знайомий лазив прокладку ГБЦ міняти на Кіа Соул, хвастався фоточками. Сами після них я задумався про те що б перейти також на Шелл..А газ вони з нафти видобувають
Будь яка синтетика рівня a5/b5 + заміна раз в 5-6К дасть такий схожий результат. Ще двигуни на газу практично не образують нагара. Головне щоб це не підробка булаВоно то може й так, але це ж не відміняє її чистоту? Он знайомий лазив прокладку ГБЦ міняти на Кіа Соул, хвастався фоточками. Сами після них я задумався про те що б перейти також на Шелл..
Це Шелл ультра 5в40, а там по A3/B4 і по API: CF, SN якось так.. По інтверал здається 8-9 тисяч, це в нього як раз рік в нинішній час. раніше казав що 2 рази в рік мастило міняв. А стосовно підробки згоден на всі 99.99% але на Шелл там же код, тому там легко перевіть. Як згадаю як я колись на кастролі дивився каністри.. Там було 11 моментів на каністрі як відрізнити оригінал від підробки.. ото хардкор був.. А зараз взяв, стер код, через телефон просканував і готово.. Максимально для лінивих)) І ніяких тобі квестів з розглядом каністри з всіх боківБудь яка синтетика рівня a5/b5 + заміна раз в 5-6К дасть такий схожий результат. Ще двигуни на газу практично не образують нагара. Головне щоб це не підробка була
Ну судя чи з графіків то ГТЛ база, на якій зроблена база, у шелл ультра, вже ж по витриваліше буде, судя чи з тестів в мережі. Це умовно показник живучесті оливи.Будь яка синтетика рівня a5/b5 + заміна раз в 5-6К дасть такий схожий результат. Ще двигуни на газу практично не образують нагара. Головне щоб це не підробка була
Нагар це більш от присадок залежить, а не від бази. Присадки не дають продуктам зносу утворювати тверді фракції та випадати в осадок + протиокислювальні присадки. Зараз типа борються з зольністю і масла С2/С3/С4 і т.п. ідуть з неметалевими присадками, типа це щось змінює, на справді не дуже.Ну судя чи з графіків то ГТЛ база, на якій зроблена база, у шелл ультра, вже ж по витриваліше буде, судя чи з тестів в мережі. Це умовно показник живучесті оливи.
В цілому згоден, але ж моторна олива на 80% складається з базової оливи, тому чим міцніше база, тим масло буде довше ходити. Вже бачив не перший тест Шелл яке зроблене на GTL на пробігу в 8-10 тис.км ще має нормальні показники. Але якщо говорити саме про нагар, то тут згоден основну роль, мають миючо-диспергуючі присадки та антиокислювальні присадки, а точніше їх кількість)) Але все одно я б якість бази і її вплив я б не списував))Нагар це більш от присадок залежить, а не від бази. Присадки не дають продуктам зносу утворювати тверді фракції та випадати в осадок + протиокислювальні присадки. Зараз типа борються з зольністю і масла С2/С3/С4 і т.п. ідуть з неметалевими присадками, типа це щось змінює, на справді не дуже.