Выбор масла

Что Выбрать


  • Кількість людей, що взяли участь в опитувані
    31
Ребята кто, что скажет за Моторное масло MOTUL LPG-CNG 5W-30
для двигателей, которые ездят на газу?
Для какого движка\автомобиля? В принципе 5-30 сейчас, как раньше 5-40 аля газ.
Мотюль с Киргизской?
 
То маркетинг все,для газа и т.д. от бензиновыхмасел не отличается
 
То маркетинг все,для газа и т.д. от бензиновыхмасел не отличается
Согласен, нужно смотреть конкретно по допускам мотора, если производитель рекомендуют 5в30/5в40 то нужно и брать. Единственное слышал теорию, что при больших пробегах например 200 тыс.км + имеет смысл иногда брать 5в40 за счет большего износа деталей уже. Хотя я вот смотрел тесты Шелла на ютубе, где проверяют износ на станке с шариком и на это влияет несколько вязкость масла, а сколько база (с чего она сделала) и какой пакет присадок там используется.
 
ʼ
Единственное слышал теорию, что при больших пробегах например 200 тыс.км + имеет смысл иногда брать 5в40 за счет большего износа деталей уже.
угу, цікава теорія гаражних васьків з росії. вони там люблять класти двигуни таким способом, ніби оливні канали стають ширшими на великих пробігах, і кавітацію насосів на росії відмінили.
 
А шо у Шелла з бюджетними маслами ок чи ні? Цікавить HX6 10W-40, як воно по якості, треба бюджетний варіант в робочу машину де буде 2-3 заміни на рік точно якщо не більше.
Трохи смущає що його роблять в Турціїї
 
Трохи смущає що його роблять в Турціїї
Тебе надо чтобы дешман делали в Западной Европе?Турция это хорошая страна с прекрасной экономикой.И Шелл не зря там построил завод.Нефть рядом,раб.сила не очень дорогая.
 
Тебе надо чтобы дешман делали в Западной Европе?Турция это хорошая страна с прекрасной экономикой.И Шелл не зря там построил завод.Нефть рядом,раб.сила не очень дорогая.
Та ні, мені треба що б якісь була норм і контроль якості. Я розумію що там бюджетна напівсинтетика, але ж допуски наче є. Звісно чуда від неї я не чекаю але що б бігала на бюджетному авто 7-8 тис.км на рік і на тому все. Просто може собі хтось лив Шелл HX6 10W-40 і може дати зворотній зв'язок))
 
Просто може собі хтось лив Шелл HX6 10W-40 і може дати зворотній зв'язок)
Якої відповіді ви чекаєте? Ну я лив бюджетне Шелл, але синтетику. Через 8тис майстер на СТО поміняв на такеж бюджетне Шелл. Машина поки ще їзде.
Якщо дійсно цікаві властивості мастила, то треба його тести дивитися від незалежних експертів.
А взагалі, для мастила важливо щоб був оригінал, купуйте у офіційних постачальників і все буде добре.
 
Якої відповіді ви чекаєте? Ну я лив бюджетне Шелл, але синтетику. Через 8тис майстер на СТО поміняв на такеж бюджетне Шелл. Машина поки ще їзде.
Якщо дійсно цікаві властивості мастила, то треба його тести дивитися від незалежних експертів.
А взагалі, для мастила важливо щоб був оригінал, купуйте у офіційних постачальників і все буде добре.
Согласен на все 100%, Меняешь раз в 8000км, берешь в соответствии с допуском и у проверенных продавцов и будет счастье. Просто ещё зависит в какую машину заливтаь. Если машину в конструктивно старым мотором то даже на бюджетном Шелл HX6 10W-40 мотор будет себя нормально чухать, а вот если какой-то новомодный от VW TSI EA888 gen 2 то конечно лучше брать фулл синтетику.
 
Якої відповіді ви чекаєте? Ну я лив бюджетне Шелл, але синтетику. Через 8тис майстер на СТО поміняв на такеж бюджетне Шелл. Машина поки ще їзде.
Якщо дійсно цікаві властивості мастила, то треба його тести дивитися від незалежних експертів.
А взагалі, для мастила важливо щоб був оригінал, купуйте у офіційних постачальників і все буде добре.
Дякую, та в тому ж і проблема що тестів на нього майже нема, да можна глянути на ру якусь статистику але не факт що там таке мастило як у нас, тому не показово. Але посил ваш зрозумів дякую за відповідь завтра замовлю HX6 10W-40, будем тестувати як кажуть.

псс: ні двигун старий авто 2007 року

 
Якої відповіді ви чекаєте? Ну я лив бюджетне Шелл, але синтетику. Через 8тис майстер на СТО поміняв на такеж бюджетне Шелл. Машина поки ще їзде.
Якщо дійсно цікаві властивості мастила, то треба його тести дивитися від незалежних експертів.
А взагалі, для мастила важливо щоб був оригінал, купуйте у офіційних постачальників і все буде добре.
А який саме Шелл раніше лили, і на який зараз перейшли? бо через сайт підбір олив у них там купа варіацій синтетики: ультра, hx і ще купа там різних варіацій.
 
А який саме Шелл раніше лили, і на який зараз перейшли? бо через сайт підбір олив у них там купа варіацій синтетики: ультра, hx і ще купа там різних варіацій.
ллю або
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі
або
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі
. Воно не дуже відрізняється. Але в мене досить стара та невимоглива машина, тому дуже не заморочуюсь.
 
ллю або
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі
або
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі
. Воно не дуже відрізняється. Але в мене досить стара та невимоглива машина, тому дуже не заморочуюсь.
Ну учитывая допуски этих масел Шелл, то они вполне себе подходят и под допуски современных моторов ВАГ и БМВ и т.д по списку, так что видать любите свое авто, если в старую машину такое масло берете:)
 
Ну учитывая допуски этих масел Шелл, то они вполне себе подходят и под допуски современных моторов ВАГ и БМВ и т.д по списку, так что видать любите свое авто, если в старую машину такое масло берете:)
И меняет наверное через 4000 км
 
ллю або
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі
або
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі
. Воно не дуже відрізняється. Але в мене досить стара та невимоглива машина, тому дуже не заморочуюсь.
Поняв дякую, ви просто так написали заливаю не дорогу Шелл, я думав там річ йде про HX6 чи HX7, а ви берете майде пред.топову оливу яка у нас продається по ціні. Дорожче що там, на сайтах бачив тільки 0w30 чи 0w20.
 
Поняв дякую, ви просто так написали заливаю не дорогу Шелл, я думав там річ йде про HX6 чи HX7
НХ7 коштує 290грн/л. А НХ8 та
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі
350. НХ6 взагалі не знайшов. На мій погляд різниця не велика.
И меняет наверное через 4000 км
Навіть менше. Міняю раз на рік. В кращі часи міг 7-8тис.км за рік проїхати, а зараз і 4 не проїзжаю.
 
То маркетинг все,для газа и т.д. от бензиновыхмасел не отличается
Все может быть, а может и нет, я думал просто так бы Мотул не указывали что масло LPG, возможно сделали пакет добавок в масло который учитывает режим работы двигателя при работе на газу. Себе такой Motul беру в свою лушпайку.
 

Вкладення

  • норм.jpg
    норм.jpg
    290.5 КБ · Перегляди: 21
Все может быть, а может и нет, я думал просто так бы Мотул не указывали что масло LPG, возможно сделали пакет добавок в масло который учитывает режим работы двигателя при работе на газу. Себе такой Motul беру в свою лушпайку.
У тебя дизель?Это малозольное масло для дизеля с допуском VAG
 
Поясни будь ласка де ти читаєш на маркуванні малозольне воно чи звичайне, от як зрозуміти яка зольність в HX6 10W-40?
. Тип масла: Полусинтетическое SAE: 10W-40 API: SN; CF Классификация: API: SN/CF; ACEA: A3/B3, A3/B4 Допуски: VW 502.00/505.00, MB 229.3, RN0700
502-505 допуск.
Применяется для высокозольных масел, 502.00 для бензиновых, 505.01 для дизельных двигателей. Интервал замены таких масел стандартный или фиксированный
 
Назад
Зверху Знизу