Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Вопрос к "колясычам" ? (И не только к ним)

  • Автор теми Автор теми мт11
  • Дата створення Дата створення
Днепр по трассе - неинтересно и уныло. И Тем не менее достойно уважения в таких масштабах. Днепр приводной это леса и поля. Вот его стихия.
 
Днепр по трассе - неинтересно и уныло. И Тем не менее достойно уважения в таких масштабах. Днепр приводной это леса и поля. Вот его стихия.
удивляет, когда даже очевидная картинка не заставляет людей думать иначе об МТ

ани брутальные 1%ники

не, в принципе можно интегрировать лампы поворотов в стопики на крыльях.. так и стиль остаётся прежним аутентичным.
 
Останнє редагування:
Днепр по трассе - неинтересно и уныло. И Тем не менее достойно уважения в таких масштабах. Днепр приводной это леса и поля. Вот его стихия.
++

удивляет, когда даже очевидная картинка не заставляет людей думать иначе об МТ



.
++ Имею небольшой опыт езды на МТ-12 и Днепр-16 как по трассе так и в "лесах-полях". В стоке МТ-12 едет 60км/час а Днепр-16 80км/час. Это если долго и без вреда для здоровья мотоцикла. Для трассы таки скучновато. Но если мот подготовить (например поставить 3-ю длинную и 4-ю скоростную ) то процесс езды по трассе можно сделать повеселее. Ну и двиг нужен бодрый. Хотя если спешить некуда то куда спешить? Едь - наслаждайся видами и пейзажами :).
 
Останнє редагування:
а как их пропустили с их СО? ведь там даже не евро2?
яви старушки в Чехії зустрічав - хто їх пропускає і перевіряє ;)



Днепр по трассе - неинтересно и уныло.
власник дніпра має Сузукі VZR1800, куплений в салоні два роки тому. його дружина разом з нами їхала на хонді vtx1300. мені цікаво - звідки в тебе такий категоричний висновок про нецікаву та унилу їзду на калясичу?
 
Останнє редагування:
мені цікаво - звідки в тебе такий категоричний висновок про нецікаву та унилу їзду на калясичу?

Приходилось ездить на Днепре по загородным трассам. А с какой скоростью Вы ехали по трассе ?
 
Они там живут! А вы батенька походу сказоччник. ни урал ни днепр в европу не вьедут со своим "выхлопом".
ти відповідаєш за свої слова, чи так ляпаєш аби що?



Приходилось ездить на Днепре по загородным трассам. А с какой скоростью Вы ехали по трассе ?
по автобану 70 (максималка в урала 100, у дніпра-12 80), по другорядних дорогах 50. мінімальний розхід палива в уралі був зафіксований на австрійській бензі - 5,3 на сотку по автобані, максимум приблизно 8 у пробках у Римі.

є біля п"яти годин кіна і кілька тищ фоток. правда нема часу зліпити все до купи. як щось вдасться змонтувати - повішу в цій темі якщо комусь цікаво.
 
Останнє редагування:
Выкладывай. Кому интересно - посмотрят. Кому неинтересно - не посмотрят. И все таки ЧТО вы сделали с МТ-12 если 80 км/час для него считаете нормальной долговременной скоростью.???
 
я не вважаю нормальною швидкість для привідняка з нижньоклапанним двигуном у 80км. скажу більше - всю дорогу переживав, щоб непрогорів поршень через встановлені китайські карби аля від М-72, які давили мотор. крім того, ще один паскудний момент - начисто відсутнє низькооктанове пальне. заправляли як правило 95 бенз, два рази зустрічали заправки на яких була 91 бенза. з поломок обох мотів за всю дорогу: тріснута обойма муфти кардана, розірвана муфта кардана, спалений один генератор, згоріла лампочка габариту, і пересипали коробку передач у дніпрі - після 300км почала безбожно вилітати 4 передача.
 
А ты думаешь, на границе стоят суровые дядьки с газоанализатором? :D

Моего знакомого на москвиче не пустили. пришлось Одер вплавь переплывать. А они тут на днепрах типо сразбегу проехали. ну наверно для вас каредор открыли.
 
Zamer, ти на моє питання відповіді так і не дав. тож повідомляю, що проблеми з твоїми знайомими не дають тобі права незнайомого співрозмовника називати сказочніком.
стосовно мотів, на яких ми їхали - вони на польській реєстрації. стосовно знайомих: знайомий 16 разів на МТ їхав у Чехію, останній раз - два роки тому. ще один знайомий розповідає, що має такого болта, що 13 горобців може сісти.
що стосується норм вихлопу: якщо ти купляєш новий днєпр на заводі КМЗ - то його не впустять у єврозону, бо не влазить у норми євро4 по вихлопу. але якщо їдеш на дніпрі, який куплений до якогось там року - то без проблем виїжджаєш. звичайно, якщо корито в ньому гниле, фара розбита і дрище на всі боки маслом та димом - звісно, ніхто нікуда не поїде. сподіваюся, я доходчиво пояснив?
пи.си: згадав, що перед виїздом ще встигли змонтувати коротенький проморолік:
 
Останнє редагування:
Вы еще и квадрокоптер с собой возили? О_О
 
Вы еще и квадрокоптер с собой возили? О_О
так!

А каков был весь маршрут?
Львів-Варшава-Брно-Зальцбург-Венеція-Рим-Болонья-Відень-Оломоуц-Краків-Варшава-Львів.
детальну карту підкину як буде готова.
 
Останнє редагування:
блё. это вам не на бумере в Африку а нихуясебе :ги:
 
Вот в чем кайф езды на колясыче, взять можно с собой все, вообще ВСЁ, даже радиоуправляемые вертолеты.

Но всё же ломучее оно... я в страшном себе не могу себе представить, чтобы в дороге пересыпать коробку передач и менять генератор.
 
Если техника старше 25 лет, то она считается рариретом на западе. А для раритетов действуют смягчающие требования к тех состоянию, в том числе и выхлопу. Наверно поэтому и пустили)
 
Назад
Зверху Знизу